Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren overdag nog gezien.
Overigens, als je me wil taggen moet je @Paulus2 schrijven.
Edit: vandaag is ze er volgens mij niet meer, want er staat een kerstboompje voor haar raam..
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft hier een goede ervaring mee? Had ze vroeger geen grotere kont? Of heb ik het over de verkeerde ? Sorry maar ik ben een tijdje weggeweest.;)

//Edit mod: bericht verplaatst, gaat over Katalina 25K13 of 14.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wie heeft hier een goede ervaring mee? Had ze vroeger geen grotere kont? Of heb ik het over de verkeerde ? Sorry maar ik ben een tijdje weggeweest.;)

//Edit mod: bericht verplaatst, gaat over Katalina 25K13 of 14.
 
Hoe is de bezetting in de Doublet de laatste tijd 's-middags? Zijn de meeste dames inmiddels naar het thuisland om Kerst en nieuwjaar te vieren of is het nog niet zo ver. Ik moet van ver komen en liever niet voor niks
 
Hoe is de bezetting in de Doublet de laatste tijd 's-middags? Zijn de meeste dames inmiddels naar het thuisland om Kerst en nieuwjaar te vieren of is het nog niet zo ver. Ik moet van ver komen en liever niet voor niks
Vorige week viel het mij niet tegen, ik was er op een doordeweekse dag in de middag. Zelfs de door jou zo geliefde Oma Elsa had ik nog gespot.
Maar naar mate je dichter bij kerst komt zal de bezetting afnemen, omdat een hoop dames kerst willen vieren met de familie in het thuisland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan