Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was of 15 min voor 50 of 25 min 100 incl 3 standjes. Krijg voor 50 meestal wel oké service maar Max 1 standje gaat mij wel te ver.
Als ze 100 vragen voor 25min dan weet je toch genoeg, en zeker dat je voor 15min bandwerk betaalt en zult krijgen.
Al mijn bezoekjes zijn 15/20min en bijna nooit gehaaste service dus dat is bullshit
Bullshit? Ieder zijn mening hé. Persoonlijk probeer ik een klik te vinden en blijf ik langer om de persoon achter de dvp te zien.
 
Zaankantje: "Iemand ervaring met de knappe Latina doublet 31 k8 ze zit er al heel lang maar geen recensies"

HetGeileBeertje: "Ik ga morgen maar even een proefritje maken, zit ze in de avond of in de dag ?"

Barbarian1964: "Krijg je geen spijt van hele leuke dame die goed nederlands praat."

Zaankantje: "Gaat dit over de dame op Doub 31 k8 ze ziet er lekker uit maar zit er heel ongeïnteresseerd bij.."

Barbarian1964: "Nee geleenstraat doublet kom ik nooit"

😂 ik kan hier geen chocola van maken.
Ja een paar keer geweest en een keer een trio met haar buurvrouw gedaan.
Ze is heel vriendelijk ...... maar de sex kan ik het beste omschrijven als steriel. Je zult merken dat als je binnenkomt ze je heel vriendelijk ontvangt.
Ik vind haar echt ongelofelijk mooi en kan me ogen er niet vanaf houden maar nul motivatie om terug te gaan.
Als zo een mooie dame weinig werkt zegt het eigenlijk genoeg.
Maar probeer het gewoon eens, het zal geen slechte ervaring zijn, maar ik denk niet dat ze een vaste dame van je wordt. Het uiterlijk is zeker de moeite waard om er een keer een standard tarief plus een fooi aan te wagen. Het is gewoon een hele mooie sympatieke dame die niet echt goed is in bed...... en misschien heeft ze bijgeleerd in de jaren.
 
Naydu (Neudi) die vroeger in Doubletstr. nr. 77 zat weer gezien op nr. 38 of 40. Zeven jaar geleden vertrokken. Zag er leuk uit, wel een stuk dikker geworden. De komende 3 weken zit ze op verschillende plaatsen aan het eind van de straat, daarna is nog onduidelijk.
 
aardig en goeie dienstverlening.
ze wilt alleen niet meer voor 50 eur met mij. ik zeg waarom zegt ze JIJ kan half uur 100 betalen dat is relaxer. ik zeg ik vind 15min voldoende voor 50.
ik maak nooit een afspraak met haar kom alleen adhoc langs ik begrijp uiteraard dat ze liever 30 min doet maar kan me niet voorstellen dat ze enkel vanaf 100 werkt.
zal hier dus niet meer langs gaan. verder vreselijk aardig en top service.
Wat kan jou die extra 50 euro nou schelen als je bij haar topservice krijgt.

Het is pas zonde van je geld als je n mindere dame voor 50 doet tenminste dat vind ik.
 
Ik heb ook een bloed hekel aan zeuren om meer te verkopen. Mijn vaste dames zeuren nooit om meer tijd. Ik verleng ook bijna nooit gedurende een bezoek. Er zijn ook maar weinig dames die in staat zijn me een uur te vermaken.
Dames die proberen bij te verkopen gaan meteen van mijn lijst af ik heb verschikkelijk irritante dingen meegemaakt daarin, het verpeste de hele sfeer voor mij.
Zelfs in de snackbar....koop je een patatje "wilt u er een snack bij" " nee, een patatje is al een snack" Als ik meer wil kan ik dat zelf wel bedenken.
 
ik bedoel de mini passage met 5 kamers aan het einde bij de pisbakken.
Ik zie nu op de plattegrond dat het kamer k5 is,. dit is de kamer waar je tegenaan loopt als je het gangetje doorloopt.
 
ik bedoel de mini passage met 5 kamers aan het einde bij de pisbakken.
Ik zie nu op de plattegrond dat het kamer k5 is,. dit is de kamer waar je tegenaan loopt als je het gangetje doorloopt.
overdag staat Katie daar, een mollige wat oudere Latina met een flinke bos hout.

 
Laatst bewerkt:
Op de doubletstraat 12 stond afgelopen zaterdag overdag op kamer 2 of 3 (volgens de kaartjes), een dame van rond 30 jaar, met een bril en zwart half lang haar. Met haar dikke kont naar de straat. Op haar been bil zag ik ook wat tattoes zitten. Weet iemand wie dat is? Is het een beetje service?
 
Op de doubletstraat 12 stond afgelopen zaterdag overdag op kamer 2 of 3 (volgens de kaartjes), een dame van rond 30 jaar, met een bril en zwart half lang haar. Met haar dikke kont naar de straat. Op haar been bil zag ik ook wat tattoes zitten. Weet iemand wie dat is? Is het een beetje service?
ik heb haar ook al een paar gezien, gevoelsmatig denk ik dat het een snelle afwerkster is. Maar dat idee heb ik vaker van de Roemeense dames die in dat pand staan. Overigens zat ze onder de tattoes, en niet alleen haar benen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan