Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er iemand in Geleenstaat die aan voet fetisj doet? Denk maar aan tenen likken, voeten likken etc.
Geen ervaring mee (niet mijn ding) maar ik verwacht dat dat in de Geleenstraat wel te vinden moet zijn. Zat dames die kinky diensten aanbieden. Kijk naar de raambordjes waarop "kinky" e.d. vermeld staat, en vraag ernaar.
 
Geen ervaring mee (niet mijn ding) maar ik verwacht dat dat in de Geleenstraat wel te vinden moet zijn. Zat dames die kinky diensten aanbieden. Kijk naar de raambordjes waarop "kinky" e.d. vermeld staat, en vraag ernaar.
Ik heb ooit gelezen in een recensie van Laura Geleenstraat 45 k7 dat zij die dienst aanbood (zie recensie). Ik heb zelf gecheckt dat Laura prachtige voeten, en ook handen heeft. Verder is zij een zeer correcte dame. Wie weet... @Izack_1998
 
Laatst bewerkt:
Mag ik aan iedereen hier, die veel bekender zijn met de Doublet en Geleen dan ik, vragen om me te helpen door de bomen het bos weer te zien qua recensies? Ik ben van plan zaterdag een rondje te gaan wandelen. Zijn er slanke, klein bedeelde (qua cupje) jonge meiden (< 30) die er naturel uitzien, die jullie mij kunnen aanraden?
 
Mag ik aan iedereen hier, die veel bekender zijn met de Doublet en Geleen dan ik, vragen om me te helpen door de bomen het bos weer te zien qua recensies? Ik ben van plan zaterdag een rondje te gaan wandelen. Zijn er slanke, klein bedeelde (qua cupje) jonge meiden (< 30) die er naturel uitzien, die jullie mij kunnen aanraden?
Doubletstraat 4 Lori of Doubletstraat 16 Andra. Zie de recensies. Fijne dames.
 
Mag ik aan iedereen hier, die veel bekender zijn met de Doublet en Geleen dan ik, vragen om me te helpen door de bomen het bos weer te zien qua recensies? Ik ben van plan zaterdag een rondje te gaan wandelen. Zijn er slanke, klein bedeelde (qua cupje) jonge meiden (< 30) die er naturel uitzien, die jullie mij kunnen aanraden?
ja zeker in de doubie bij de lekkere kattenkop in het midden aan de linkerkant staat Erica, bij 4K2 staat nu de blonde Ariana met bril, daarnaast Lorie, met silconen helaas op 4k4 Ruby wel erg mooi lichaam en gezicht
bij 16K2 staat Andra mooi lichaam goeie service ook en anders zelf even vanavond naar de doubie er staat genoeg haahah
 
Terug
Bovenaan Onderaan