Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@modjomaster Wat bedoel je precies met de 'kattenkop'?

Bedankt voor de suggesties tot dusver! Ik ga vanavond de recensies erbij zoeken.
de lekkere kattekop is een pand (24) in de Doubletstraat. Zie plattegrond Daoubletstraat.

 
de lekkere kattekop is een pand (24) in de Doubletstraat. Zie plattegrond Daoubletstraat.

Nooit geweten dat dat een naam had, en ik ben toch al enkele keren daar geweest.
 
ja zeker in de doubie bij de lekkere kattenkop in het midden aan de linkerkant staat Erica, bij 4K2 staat nu de blonde Ariana met bril, daarnaast Lorie, met silconen helaas op 4k4 Ruby wel erg mooi lichaam en gezicht
bij 16K2 staat Andra mooi lichaam goeie service ook en anders zelf even vanavond naar de doubie er staat genoeg haahah
Is Andra al weer verhuisd naar 16k2? Op 24k4 heb ik haar onlangs nog bezocht na de verhuizing vanuit 4k3
 
Mag ik aan iedereen hier, die veel bekender zijn met de Doublet en Geleen dan ik, vragen om me te helpen door de bomen het bos weer te zien qua recensies? Ik ben van plan zaterdag een rondje te gaan wandelen. Zijn er slanke, klein bedeelde (qua cupje) jonge meiden (< 30) die er naturel uitzien, die jullie mij kunnen aanraden?
In de avond een vrij nieuwe dame op Geleenstraat 122 k5 genaamd Patricia, blond haar, superslank en een best vrolijk voorkomen.
 
In de avond een vrij nieuwe dame op Geleenstraat 122 k5 genaamd Patricia, blond haar, superslank en een best vrolijk voorkomen.

Het voordeel van Patricia vind ik dat je ook goed kan stoten als je wat groter geschapen ben. Heeft er iemand nog tips? Ik val ook op "petite" dus type Patricia. Kent iemand nog andere dames die de grote jongens wel goed aankan? Voor het geval ik een keer wat anders wil dan Patricia. Ik vind Jessyca (122 k9) ook altijd wel erg leuk, die kan je doggy ook goed nemen (alleen moet ik dan altijd voorzicht klaarkomen bij haar).
 
Ik ben deze preutse types die denken dat ze namens de belangen van de buurt opkomen zat. Ik woon ook in de buurt van de doubletstraat en ervaar helemaal geen last van de raamprostitutie daar, er hangt zeker geen schimmige sfeer wat zij graag wil schetsen.

Dit hoort nu eenmaal bij het straatbeeld van een drukke Europese stad en als je daar niet tegen kan dan graag opflikkeren naar een rustige woonwijk ver weg van het stadscentrum
 
Laatst bewerkt:
Daarvoor profiteert men wel van een lagere huur. Huurders onder de omwonenden kunnen wel eens van een koude kermis thuis komen.
Naar verwachting zullen de huizenprijzen met 25% stijgen, leuk voor huizenbezitters, niet voor huurders. En als de Avenue Culinaire aan de Bierkade zich verder ontwikkelt krijg je pas echt overlast. Het eind van het verhaal zal wel zijn dat de gemeente ze opkoopt, een eroscentrum wordt beloofd en komt er niet. Een veiliger prostitutie uit de criminele sfeer wilde men met de legalisatie, we krijgen het omgekeerde.
 

Ik ben deze preutse types die denken dat ze namens de belangen van de buurt opkomen zat. Ik woon ook in de buurt van de doubletstraat en ervaar helemaal geen last van de raamprostitutie daar, er hangt zeker geen schimmige sfeer wat zij graag wil schetsen.

Dit hoort nu eenmaal bij het straatbeeld van een drukke Europese stad en als je daar niet tegen kan dan graag opflikkeren naar een rustige woonwijk ver weg van het stadscentrum
mooi verwoord lijkt wel zo of ze alle raambuurten willen opdoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan