Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendaar kan ik ook niets aan doen dan heb je pech als je met de volle zak weer buiten staat andere keer beter johwas om 12.45 uur bij oma Elsa, vroeger nr 34 nu één kamer opgeschoven. Betaal altijd € 50,- voor ca 40 min stond nu na 20 min weer buiten. Is denk ik het normale avondtarief. Ik kom al zeker 15 jaar bij haar, eerst zat ze in de Poeldijksestraat
Was er om half 3 was ook verbaast hoe rustig het was(zowel dames als wandelaars)doub vond ik maar triest om 1215 uur vandaag.
ik zag valentina weer in de geleen. weer weg bij ds wellicht. ze leek wat dikker.
vorige week nog gezien. lijkt op afspraak te werken. staat weinig achter het raam.Weet iemand waar Stella is gebleven?
Thanks!vorige week nog gezien. lijkt op afspraak te werken. staat weinig achter het raam.
Die Dominicaanse, vriendin van Melissa die helaas gestopt is. Wat mis ik haar reet en dikke tieten.Welke Stella?
Is op vakantie, februari terug als het goed is.Is Maria Geleenstraat 74k4 nog aanwezig of al op vakantiet? Zaterdag heb ik ze niet gezien
Super. Dank.Gisteren gezien.
Wanneer is zij aanwezig ?Ts Gina is weer in de Geleenstraat 84.
Is zij er alle dagen ?Toen ik het schreef.
Klopt, ze heet zo. Ben er afgelopen zaterdag geweest. Vond het niet echt lekker pijpen en neuken. Zoveel gleimiddel... Ze rook ook niet zo lekker... Bah ga ik niet meer heenDat is Rosie/Rosy meen ik te herinneren