Recensie Deniz/Inna, Roosendaal (voorheen Leeuwarden) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.162
39
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/4721494-deniz
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
gisteren bij deze dame uitgekomen..
beetje raar verhaal van mij uit gezien..immers had ik Deniz al een week of wat in het vizier..maar foto's zeggen niks verder ,weten we allemaal wel
het aanbod hier in de regio is de laatste tijd nou niet echt je van het..dus besloot ik de gok te maken..
afspraak gemaakt ergens laat in de middag..in goed Engels netjes te woord gestaan via de app..(niks in de gaten)..bekend adres waar ik heen moest..
ze kunnen daar onderhand mij beter de sleutel geven, laat ik mezelf wel binnen..
de deur ging open,en ja hoor mooie slanke meid ..vriendelijk..maar wel gekleed in een jogging broek en t shirt (nog niks in de gaten)..
op de kamer gekomen en betaald voor een half uur..(feeler tarief voor mezelf..is het bagger dan doet het niet ZO veel pijn)..
mevrouw kleed zich verder uit ,ik ook.,.dame heeft echt een mooi lijntje..mooi bruin van de zonnebank ook..
zegt ze ineens 'you don't recognize me?'..'you've been with me a couple times'....,ik gelijk 'no way,i've never seen you before'..
mevrouw opend haar App geschiedenis ..en laat me zien..afgelopen Februari,vorig jaar November /December..allemaal mijn nummer waar ze op reageerde..
ik bekijk ze nog een keer goed ,terwijl ze haar wangen oppompt met lucht en haar haar losgooid..
I'm Inna! ,zegt ze lachend ..minus 6 kilos..and with a suntan..
man man ,wat was die ineens anders..van een mollig ,doch vriendelijke meid met bril ,ineens toch wel een 8 ..ineens zag ik het nu ook aan haar gezicht..knap gedaan die transformatie, in enkele maanden tijd..
dus jongens ze adverteerd met 2 advertenties..
sommige foto's onder de naam Inna zijn actueel, 3,4,6 geven een goed beeld..de rest ook wel..maar dat was de vollere versie,die bijgewerkt was..bril was altijd al nep
sex was deze keer anders,en stelde eigenlijk niet veel voor vanuit mijn kant....ik weet niet waarom..maar ik heb wel respect voor zo'n dame die zo goed bezig is met zichzelf..dus ik was anders geil ineens..en nog steeds stomverbaasd..
in een half uurtje mag en kan ik waarschijnlijk maar 1x klaarkomen bij haar ..en ze pijpte fantastisch ..al was het met rubber..ik zat zo aan mijn tax..en knalde dat ook zo vol..
de rest eigenlijk volgemaakt met babbelen..ruim over de tijd ook nog(?)..over trainen en fit worden/blijven ,haar toekomst etc etc..
ben eigenlijk beschaamd maar weggegaan..normaal zie ik zoiets wel door..maar deze keer totaal overrompeld..
gewoon 3 keer eerder met haar sex gehad..en nu niet herkennen..knap lullig..
ze kon er wel om lachen..en ik ga zeker nog een keer terug naar 'Deninna'..volgende keer iets langer
tevens voor de jongens die bij ooit bij 'Inna' geweest zijn..je schrikt als je ze nu ziet..
 
Ik was verrast... leuke aantrekkelijke vriendelijke dame. Mooi gekleurd lichaam met pronte borstjes en lekker strak. Minpuntje voor mij is dat ze geen Pzc doet, ook niet voor extra.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan