WHEM Dina Purmerend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er staat Amsterdam-Noord voor ontvangstplek, als het die tante uit de Fruitbuurt is moet je hard weglopen.
Is wel heel wat jaren terug maar het zou zomaar kunnen dat ze weer actief is.
 
Laatst bewerkt:
1x bij deze dame thuis geweest in Purmerend, werkte toen nog onder een andere naam en deed voornamelijk vluggertjes. Heerlijke grote borsten met gevoelige tepels.
heerlijke pijpbeurt gehad met cim. Had graag vaker bij haar langs gegaan maar reageert nouwelijks/niet op e-mail.
had graag een vervolgafspraak met haar gehad.
 
ik vind 90 euro met deze buik best duur.. Bianca is 5x mooier voor 10 euro meer
Welke bianca??
Met de tattoo??
1x bij deze dame thuis geweest in Purmerend, werkte toen nog onder een andere naam en deed voornamelijk vluggertjes. Heerlijke grote borsten met gevoelige tepels.
heerlijke pijpbeurt gehad met cim. Had graag vaker bij haar langs gegaan maar reageert nouwelijks/niet op e-mail.
had graag een vervolgafspraak met haar gehad.
Ik heb haar 06 als je wilt
Er staat Amsterdam-Noord voor ontvangstplek, als het die tante uit de Fruitbuurt is moet je hard weglopen.
Is wel heel wat jaren terug maar het zou zomaar kunnen dat ze weer actief is.
Kan je vertellen dat het niet de dame is uit de fruitbuurt,dit leuke tante.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist met deze Dina afgesproken

To be honest, ze heeft nogal een buikje, is ook niet de knapste qua gezicht maar ik moet toegeven ze is wel erg geil in bed, niets is te gek, goed verzorgd ook overal,

Pijpen was heerlijk, ze neemt hem heerlijk diep in de mond, en doggy is bij haar genieten, ze geniet er zelf ook van, zelfs Anaal was geen probleem

Had voor 30 min betaald, maar denk dat ik wel 45 a 50 min bezig ben geweest en dat voor 90 euro
 
Toen de in Noord woonde was het huis een zooitje en ze was zelf ook niet erg fris.
Ik heb het ook over ruim 10 jaar terug, enige positieve wat ik in haar kon vinden dat ze mooie dikke memmen had.
 
ik vind 90 euro met deze buik best duur.. Bianca is 5x mooier voor 10 euro meer
Komen.....bianca ontvangt liever geen mensen uit purmerend namelijk....!!!
Dus zal wel eens moet uitkijken...
Toen de in Noord woonde was het huis een zooitje en ze was zelf ook niet erg fris.
Ik heb het ook over ruim 10 jaar terug, enige positieve wat ik in haar kon vinden dat ze mooie dikke memmen had.
Ze komt niet uit noord,het is een ander die je bedoelt...ronny
Deze heeft bij mij aan de overkant van de sloot gewoond........in purmerend
 
Terug
Bovenaan Onderaan