Vandaag bezocht in. Kamer 1Weet iemand of Gina alweer in het land is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag bezocht in. Kamer 1Weet iemand of Gina alweer in het land is?
Weer als vanouds? Of was je voor het eerst bij haar?Vandaag bezocht in. Kamer 1
Heb me weer ouderwets vermaakteWeer als vanouds? Of was je voor het eerst bij haar?
Tip! gewoon langs elke dame lopen in escape en vragen aan elke dame of ze schaamhaar heeftIs er een girl met wat schaamhaar in de escape?
dat gaat niet meevallen, raamdames zijn over het algemeen lekker glad. een enkele heeft een heel klein beetje laten staan in streep of driehoekje maar dat zijn wel uitzonderingen, gegeven dat er in Doetinchem max 10 a 15 vrouwen aanwezig zijn maak je statistisch gezien weinig kans.Is er een girl met wat schaamhaar in de escape?
Heel erg bedankt voor in de info. Ik zal gauw een bezoekje brengenHet is eigenlijk een overdekte ramen buurt.
Een loods met allemaal kleine kamertjes. Het is dus geen privé huis of tippelzone. Een privé huis zou bijvoorbeeld Coco Plaza in Duiven zijn en een tippelzone is bijvoorbeeld de Oude Veerweg in Arnhem.
Je gaat te voet, fiets, brommer of auto naar Erocentrum Escape Doetinchem en parkeert daar gewoon. Vervolgens ga je naar binnen en kun je daar rondlopen en een dame naar keuze aanspreken en dan bespreken wat je wilt en wat het kost. Het is heel normaal als je andere wandelaars tegen komt.
Bij een privéhuis is de kans veel kleiner en bijna ongewoon zelfs om een andere klant tegen te komen.
Openingstijden weet ik niet precies, volgens mij maandag t/m zondag tot 23:00 uur open. Hoe laat ze open gaan durf ik niet te zeggen.
Gina is er alleen zondag nietKlaudia en Gina nog steeds aanwezig weet iemand op welke dagen ze er zijn???
Ik denk dat je kamer 2 bedoelt, heb het ook gezien.Kan het zijn dat er vorige week dinsdag een nieuwe dame op 1 zat? (spectaculair doorschijnend pakje).
Was dat Gina niet??Kan het zijn dat er vorige week dinsdag een nieuwe dame op 1 zat? (spectaculair doorschijnend pakje).
Op 1 zit Gina inderdaad. Ik heb haar nooit in een doorschijnend pakje gezien, haar buurvrouw wel. Maar als ze lang steil donker haar heeft, is het GinaWas dat Gina niet??
Ik ben al paar keer geweest bij Gina dus ik kan het bevestigen dat ze terug isLijkt mij sterk dat Gina weer terug is. Is al meer dan 2j niet meer gesignaleerd. Zou overgens wel goed nieuws zijn.
Zal vd week wel even een bezoekje brengen om het te bevestigen.
Twee weken geleden ongeveer deed iemand een bericht dat Gina weer aanwezig was. Hoor het graag is ze er inderdaad weer isLijkt mij sterk dat Gina weer terug is. Is al meer dan 2j niet meer gesignaleerd. Zou overgens wel goed nieuws zijn.
Gina is inderdaad weer aanwezig. Ben net bij haar geweest.Twee weken geleden ongeveer deed iemand een bericht dat Gina weer aanwezig was. Hoor het graag is ze er inderdaad weer is
De Escape is vandaag open.Is de escape vandaag open?
Gina is er weer kan ik bevestigen. Ben afgelopen week bij haar geweestLijkt mij sterk dat Gina weer terug is. Is al meer dan 2j niet meer gesignaleerd. Zou overgens wel goed nieuws zijn.
Dat zei ik vanmiddag. Zie 2 berichten hierboven. Bedankt voor je bevestiging.Gina is er weer kan ik bevestigen. Ben afgelopen week bij haar geweest
Zit ze weer in kamer 1Gina is er weer kan ik bevestigen. Ben afgelopen week bij haar geweest
Ja kloptZit ze weer in kamer 1