Donkere (ebony) dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand bekend met haar?

Ik had haar bericht op WA en ze maakte wat spellingsfouten zoals " mij lichaam" " mij prijzen" " mannen die", maar op haar profiel staat dat ze een student is. Ook haar profiel ziet er niet uit alsof het door een student is geschreven.

Ze zei ook dat ze dit werk al 6 jaar lang doet, maar op haar profiel staat dat ze 21 jaar is. Ze zei dat ze een volwassen lichaam heeft en vroeg is begonnen.

Ze hoeft niet eerlijk te zijn over haar leeftijd en wat ze doet. Haar reviews staat wel aan, dus dat is positief. Als ik haar tel nummer google kan ik ook niks vinden.
 
Donkere dames vind je hier wel... Surinaams, Antilliaans, sommige Latina's uit het Caribisch gebied zijn behoorlijk donker.
Maar echte Afrikaanse dames vind je toch veel meer in landen met een koloniale link, dus Frankrijk, België, Portugal of Groot Brittanië. En de VS, natuurlijk...
 
Voor dvps die zwart zijn en geconcentreerd op 1 plek op dit moment in ieder geval: Bois de Vincennes in Parijs (straatprostitutie), Linnébuurt Brussel (raamprostitutie) en verder door heel Italië (vooral straatprostitutie, maar ook informele bordelen zoals bijvoorbeeld in Castel Volturno waar de bevolking voor meer dan 60% zwart is en waar de camora dominant aanwezig is middels afrikaanse loopjongens). Betreft allemaal Nigeriaanse DVPs.
 

Iemand bekend met haar?
Ik zou niet weten waarom je een afspraak zou willen maken met iemand met zulke nietszeggende foto's. Hoe weet je op basis van deze slechts twee fotootjes hoe deze vrouw eruit ziet? Ik val wel op donkere vrouwen, maar ik heb toch echt wat meer nodig dan een (ingepakte) kont om te weten of ik ermee wil afspreken. Echt veel te veel vrouwen hebben zulke onbeduidende foto's op Kinky.
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
Ik ben al een tijdje geobsedeerd door zwarte vrouwen. Vooral die met brede heupen en grote tieten maken me helemaal geil. Waarschijnlijk omdat ze er zo ongelooflijk vruchtbaar uitzien. Veel meer dan Belgische vrouwen doen (mijn mening).

Kan iemand mij een goede dame in Brabant (of Brussel) aanbevelen om deze fantasie voort te zetten?

Bedankt!
 
Als je ze aankan... Mara!
Ontvangt nu in Gent zie ik, maar zit ook regelmatig in Brussel

 
Gisteren is er een donkere dame gestart bij Multi Massage in Haarlem, afkomst Dominicaanse Republiek en luistert naar de naar Chanel.

Ze werkt nog t/m a.s. donderdag dus je zult snel moeten zijn :0)

Dame is ca. 150-160 groot, mooi gezicht, borsten cup D stevig en mooie ronde kont.

Enig nadeel is dat ze nogal zakelijk is. Bij de start dacht ik dat ze heel beleefd was maar dat bleek heel zakelijk te zijn waardoor je tijdens de sex moet onderhandelen voor zoenen, pzc, kutje voelen en dat alles voor 50 euro per optie.....
 
Gisteren is er een donkere dame gestart bij Multi Massage in Haarlem, afkomst Dominicaanse Republiek en luistert naar de naar Chanel.

Ze werkt nog t/m a.s. donderdag dus je zult snel moeten zijn :0)

Dame is ca. 150-160 groot, mooi gezicht, borsten cup D stevig en mooie ronde kont.

Enig nadeel is dat ze nogal zakelijk is. Bij de start dacht ik dat ze heel beleefd was maar dat bleek heel zakelijk te zijn waardoor je tijdens de sex moet onderhandelen voor zoenen, pzc, kutje voelen en dat alles voor 50 euro per optie.....

Maar...daar is het al 160/90 voor 60/30min toch? Dat is niet echt goed onderhandled, als je op 150 extra voor zoenen, kutje aanraken en pzc uitkomt:LOL:
 
Volgens mij herken ik deze (ad tattoo) van een andere topic-naam, waar gezegd werd dat de foto's wel wat oud zijn...maar als ze niet al teveel is aangekomen...misschien wel eens op en neer; want ik steun de 100pu prijs ipc wel ;)
 
Goedemorgen medewandelaars zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een betrouwbaar adres voor ebony/Latina dames met een goede kont het liefst zonder enorme buik die daadwerkelijk anaal doen. Het liefst in Zuid-Holland of net daarbuiten.

Ik loop namelijk tegen het feit aan dat er redelijk wat dames zijn die dit als optie hebben maar uiteindelijk blijkt dat ze het niet doen, de hoofdprijs vragen of gewoon überhaupt oplichters zijn.
 
Goedemorgen medewandelaars zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een betrouwbaar adres voor ebony/Latina dames met een goede kont het liefst zonder enorme buik die daadwerkelijk anaal doen. Het liefst in Zuid-Holland of net daarbuiten.

Ik loop namelijk tegen het feit aan dat er redelijk wat dames zijn die dit als optie hebben maar uiteindelijk blijkt dat ze het niet doen, de hoofdprijs vragen of gewoon überhaupt oplichters zijn.
Lola salon 261...topper
 
Terug
Bovenaan Onderaan