Dubbeldam82 gesloten einde van een tijdperk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TonyS1974

Wandelaar
95
17/01/22
102
22
Sinds Kate er niet meer werkte was het niet meer het huis waar ik nog vaak kwam, maar ik heb het er altijd naar mijn zin gehad.
De gastvrouw was altijd correct en de kamers schoon en niet erg gehorig.
Het ga je goed Patricia en doe je dochter de groeten. Ze wordt gemist.😉
 
Het is jammer dat het huis dicht is, zeker in de beginperiode toen ik net privehuizen bezocht waren er meestal standaard meer dan 10 dames aanwezig. Erg jammer dat zo'n goed bereikbaar huis in de buurt uit het centrum verdwijnt, en er waarschijnlijk niks meer voor terugkomt. De terugloop aan dames al voor corona en de corona periode hebben het huis de das om gedaan. Met 2\3 dames nog aanwezig, hou je zo'n locatie naar mijn idee niet meer winstgevend. Enigste minpunt vond ik altijd wel dat het huis niet de openingstijden had van bijvoorbeeld de huizen in rotterdam en den haag,al zal dit misschien ook aan de vergunning hebben gelegen.
 
Laatst bewerkt:
Zeker jammer, hoewel ik er de laatste jaren al minder kwam (corona, het afgenomen aanbod en het vertrek van een aantal dames dat ik vaker bezocht). Maar dit is wel het adres waar ik deze hobby min of meer ontdekt heb. In die tijd kon je een 'strippenkaart' afnemen, dan kon je sparen voor korting bij een later bezoek. Die zat standaard in mijn portemonnee.

Veel dames waar ik met plezier aan terugdenk. Joyce, Melanie, Alicia, Sanne, Angelique waren wel de dames die ik daar het vaakst bezocht. Ook aan Kim (maar daar zijn er dacht ik meer van geweest), Nina en Verona bewaar ik goede herinneringen.

Daarnaast altijd gezellige praatjes in de huiskamer met Patricia en haar veel te jong overleden partner Albert. Zo'n aardige man was dat. En ze organiseerden vaak leuke toto's in het gastenboek, dat je uitslagen van sportwedstrijden kon voorspellen en dan bij een goed antwoord kans maakte op een gratis date.
 
Heel jammer! Was een leuk huis met een ongedwongen, prettige sfeer. Leuke uren mogen hebben daar samen met topper Kate.
Dank aan Patricia en niet te vergeten ook Albert voor de immer prettige ontvangst en Kate voor de fijne uurtjes.
 
Er lijkt sprake van een al vele jaren durende trend, dat sluiten van prive huizen. En waar gaan de klanten nu naar toe? Priveontvangst, illegale sekshuizen, of clubs in 't buitenland?

rtvutrecht.nl/nieuws/2158275/podcast-overlast-illegale-sekshuizen-in-utrecht-neemt-toe-in-coronatijd

Dit is ook in Dordrecht, valse concurrentie voor privehuizen met vergunning:

rijnmond.nl/nieuws/1451327/weer-een-woning-in-dordrecht-gesloten-vanwege-illegale-sekswerkers
Die zoeken het vaak via internet om dan terecht te komen bij dames die privé ontvangen of illegale bordelen in woonhuizen. Ooit telde Nederland meer dan 2.000 van dit soort bordelen. Die zijn bijna allemaal verdwenen helaas.

Clubs in het buitenland zie je wel veel Nederlanders, maar denk dat dat een druppel op een gloeiende plaat is.

Met de huidige brandstofprijzen zal het voor sommigen ook een dure grap zijn om regelmatig vanuit bv. de Randstad naar Duitsland te tuffen.
 
Albert was de vader van Kate.

Dat heb ik nooit zeker geweten, eigenlijk. Maakt ook niet uit. Vond hem zo'n vriendelijke man altijd, was echt een schok dat hij destijds overleed.

Wat was jullie all time top 3 van Dubbeldam82-dames eigenlijk, voor de mannen die hier vaak zijn geweest in het verleden?
 
Dat heb ik nooit zeker geweten, eigenlijk. Maakt ook niet uit. Vond hem zo'n vriendelijke man altijd, was echt een schok dat hij destijds overleed.

Wat was jullie all time top 3 van Dubbeldam82-dames eigenlijk, voor de mannen die hier vaak zijn geweest in het verleden?
En de gastvrouw Patricia is de moeder van Kate, en de partner van Albert, al vind ik het jammer dat ik hem nooit heb ontmoet, iedereen praat altijd heel positief over hem.

Vanaf 2009 begon hier mijn wandelcarrière zeker de eerste paar jaar waren er altijd wel leuke dames te vinden. Alicia en Isa waren zeker in die tijd mijn favorieten om mee af te spreken. Er was ook een jonge dame uit oost europa waar ik ook leuke uurtjes mee heb gehad, naam ben ik kwijt, die heeft ook nog een tijdje bij karins home gewerkt. Ook een dame met Cup C\D met krullen meen ik waar ik jammer genoeg maar 1 uurtje mee heb mogen doorbrengen. Ook nog genoeg andere leuke dames, die helaas ook snel weer weg waren, waar ik de naam ook niet meer van weet, en die ook niet ergens anders opdoken.
 
Laatst bewerkt:
En de gastvrouw Patricia is de moeder van Kate, en de partner van Albert, al vind ik het jammer dat ik hem nooit heb ontmoet, iedereen praat altijd heel positief over hem.
Klopt, zij is de moeder van Kate. En Albert was haar partner, maar ik wist nooit zeker of hij ook de vader van Kate was. Maakt ook niet uit.

Als je er sinds 2009 komt, bestaat de kans dat je hem wel ontmoet had. Maar misschien was hij er dan steeds niet op de dagen waarop jij een bezoek bracht.
 
Wel bijzonder: moeder of vader die haar/zijn eigen dochter aan je voorstelt terwijl ze gekleed is in opwindende lingerie. En als je dan achter haar verrukkelijke kontje aanloopt met een stijve pik in je broek, dat een van de ouders je dan veel plezier toewenst, waarna dochterlief zich rond je lul slingert.

Ik ken Patricia en Albert niet, ben nooit bij Dubbeldam82 geweest, maar baal als een stekker dat ik nooit het genot van die verrukkelijke Kate rond mijn lovemachine heb mogen ervaren. Haar filmpjes worden door mij met regelmaat bekeken, al heel wat zaad geknoeid.

Volgens mij heeft Kate ook nog bij Eindhoven Prive ontvangen onder de naam Sinita. Kan iemand dat bevestigen?
 
Ik heb Kate enkele malen in een hotel rondom Den Bosch gezien. Ergens aan de snelweg.
Het was met Kate echt onbetaalbaar lekker. Alles aan haar was geil.
Daarnaast nog 1 keer in Dordrecht.
Van Eindhoven weet ik het niet.
 
Wel bijzonder: moeder of vader die haar/zijn eigen dochter aan je voorstelt terwijl ze gekleed is in opwindende lingerie. En als je dan achter haar verrukkelijke kontje aanloopt met een stijve pik in je broek, dat een van de ouders je dan veel plezier toewenst, waarna dochterlief zich rond je lul slingert.

Ik ken Patricia en Albert niet, ben nooit bij Dubbeldam82 geweest, maar baal als een stekker dat ik nooit het genot van die verrukkelijke Kate rond mijn lovemachine heb mogen ervaren. Haar filmpjes worden door mij met regelmaat bekeken, al heel wat zaad geknoeid.

Volgens mij heeft Kate ook nog bij Eindhoven Prive ontvangen onder de naam Sinita. Kan iemand dat bevestigen?
Klopt. Sinita. Ze was toen amper 18.
En of Albert er nog was toen zij in het vak ging weet ik niet zeker. Albert is in 2011 gestorven.
Maar ik vind het wel apart ja dat haar moeder mij al klagend over haar dochter vertelde dat ze weer eens te laat was, maar dat ze dat ruimschoots zou goedmaken zodra Kate er was....wat ook altijd gebeurde.
Kate kon als beste pijpen. Klaarkomen in haar mond was een van de lekkerste dingen die ik ooit bij een DVP heb gedaan....maar ook bij een lange sessie vroeg ze gewoon om haar kont te vingeren. Ze had later die week een MvH shoot waar ze voor het eerst anaal werd geneukt...dus ze oefende gewoon tijdens het werk....ik werkte er graag aan mee.
Zoals Kate zie je ze niet vaak. Al zijn er zeker pareltjes bij de privéhuizen.
 
In het begin hanteerde ze ook een leeftijdsgrens, weet ik nog. Ze was toen inderdaad zelf net 18 en Patricia hield dat ook wel goed in de gaten hoor. De grens lag volgens mij bij 40 of zelfs al bij 35.

Mooi en aardig meisje, heb haar ook ooit één keer gekozen toen mijn vaste dames niet beschikbaar waren. Gewoon om het eens te ervaren. Maar ik vond het voor mij 'too much', dus het is bij die ene keer gebleven. Al zeiden we elkaar altijd wel vriendelijk gedag als ik er was en ik kwam haar toevallig tegen. Of ze was die dag gastvrouw, dat heeft ze ook af en toe gedaan, vooral op invalbasis volgens mij.
 
Er lijkt sprake van een al vele jaren durende trend, dat sluiten van prive huizen. En waar gaan de klanten nu naar toe? Priveontvangst, illegale sekshuizen, of clubs in 't buitenland?

rtvutrecht.nl/nieuws/2158275/podcast-overlast-illegale-sekshuizen-in-utrecht-neemt-toe-in-coronatijd

Dit is ook in Dordrecht, valse concurrentie voor privehuizen met vergunning:

rijnmond.nl/nieuws/1451327/weer-een-woning-in-dordrecht-gesloten-vanwege-illegale-sekswerkers
Aan de Spuiweg zit nog een club. Is wel wat krap bemeten...
 
Wel bijzonder: moeder of vader die haar/zijn eigen dochter aan je voorstelt terwijl ze gekleed is in opwindende lingerie. En als je dan achter haar verrukkelijke kontje aanloopt met een stijve pik in je broek, dat een van de ouders je dan veel plezier toewenst, waarna dochterlief zich rond je lul slingert.

Ik ken Patricia en Albert niet, ben nooit bij Dubbeldam82 geweest, maar baal als een stekker dat ik nooit het genot van die verrukkelijke Kate rond mijn lovemachine heb mogen ervaren. Haar filmpjes worden door mij met regelmaat bekeken, al heel wat zaad geknoeid.

Volgens mij heeft Kate ook nog bij Eindhoven Prive ontvangen onder de naam Sinita. Kan iemand dat bevestigen?

Is dat deze Kate, of heel iemand anders?


kimholland.nl/prachtige-kate-is-na-bijna-5-jaar-weer-terug-met-een-trio-5169.html
 
Wel bijzonder: moeder of vader die haar/zijn eigen dochter aan je voorstelt terwijl ze gekleed is in opwindende lingerie. En als je dan achter haar verrukkelijke kontje aanloopt met een stijve pik in je broek, dat een van de ouders je dan veel plezier toewenst, waarna dochterlief zich rond je lul slingert.

Ik ken Patricia en Albert niet, ben nooit bij Dubbeldam82 geweest, maar baal als een stekker dat ik nooit het genot van die verrukkelijke Kate rond mijn lovemachine heb mogen ervaren. Haar filmpjes worden door mij met regelmaat bekeken, al heel wat zaad geknoeid.

Volgens mij heeft Kate ook nog bij Eindhoven Prive ontvangen onder de naam Sinita. Kan iemand dat bevestigen?
Patricia heeft zelf nog een tijdje als dame in het huis gewerkt, vader nam het geld in ontvangst en moeder ging met een klant naar boven. Toen Albert was overleden is ze gestopt als dame, en werd ze de gastvrouw
 
Patricia heeft zelf nog een tijdje als dame in het huis gewerkt, vader nam het geld in ontvangst en moeder ging met een klant naar boven. Toen Albert was overleden is ze gestopt als dame, en werd ze de gastvrouw
Naderhand deed Patricia dat volgens mij ook nog wel. Ze had zelfs een eigen site. Maar ze was heel kieskeurig in haar klanten, dacht ik. Volgens mij daarvoor ook al. Alles op afspraak en als ik me goed herinner hanteerde zij ook een leeftijdsgrens, maar dan omgekeerd aan die van Kate. Dacht dat je 35 of ouder moest zijn om met Patricia af te spreken.

Er was trouwens ook een andere Patricia daar werkzaam, een Zuid-Amerikaanse dame.

Volgens mij is dat geen recente film, @flodg.
 
En is dit "na 5 jaar weer terug" een recente film?
Je weet maar nooit….
Dat was een recente opname toen die voor het eerst uit kwam... Inmiddels ook al weer 5-6 jaar geleden, maar dat was wel in de tijd dat ik haar ook een paar keer op de kamer heb mee mogen maken.
 
Mijn ervaring met " mooie Keet" is niet zo super.
Moet die wel even uit de vergetelheid halen, want is al heel wat wandellichtjaren terug.
De date begon goed , er was klik. Maar van t een op t ander moment , ik had n uurtje geboekt en ik denk op amper half time is t klaar. Kate was opeens heel misselijk zei ze en kon niet meer verder.
Dat was einde date. Geen refund ook.
Nooit meer teruggegaan.
 
Alicia van Dubbeldam82 was mijn aller-allereerste ervaring. Puur toeval, want op dat moment was het heel druk en kon zij als enige aan me voorgesteld worden. Ik ben nog vele keren terug geweest bij haar. Ze was een beetje mijn 'lerares'. Lief, geduldig. Ze kreeg me ook nog op een sportschool. Op een gegeven moment moest ik eens iets met een ander meisje proberen van haar. Zij wilde daarna er wel verslag van krijgen. Dat is de enige keer geweest dat ik "achter het mysterieuze gordijntje" mocht komen, waar de meisjes vandaan kwamen, om even Alicia verslag uit te brengen. Mooi dat dat kon. Ik wilde haar ook graag in haar gewone kleren zien. En dat deed ze een paar keer. Vond ik toch wel spannender bij het strippen dan dat je al bijna niets aan hebt. Van de andere meisjes uit haar tijd ben ik de namen kwijt. Behalve Esther, zij was er toen ook al. De laatste tijd liep het inderdaad helaas terug. Nikki was voor mij de laatste aangename verrassing bij Dubbeldam82. Nooit meer een blikje drinken of een reepje snickers op de koop toe. Mijn witte chippasje waarmee je ooit "kamertijd" kon sparen (ik dacht dat je na 10 bezoeken max 1,5 uur gratis kamerhuur kreeg, het meisje betaalde je wel natuurlijk), heb ik nog steeds bewaard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan