Duisburg algemeen

Jossie_Badpak

Meeloper
30 jun 2021
47
31
Ik was vanavond wezen uit eten in Duitsland en de ober zei dat vanaf morgen alleen nog maar toegang geldt met booster, deze moest vlgs hem min 5 dagen geleden gezet zijn. Ik weet niet of clubs en laufhauzen dit ook accepteren of dat toch nog een testbewijs noodzakelijk is.

• Leuk
Waarderingen: Partyboy

muis

Stamgast
Oudgediende
1 jul 2021
270
366
aan de ene kant is het natuurlijk gedoe, je moet al je vaccinaties hebben incl de booster, en voor zover ik nu begrijp mogelijk ook nog een toegangstest voordat je de laufhauser binnen kan in Duisburg.

Maar het is natuurlijk ook best fijn om te weten dat alle dames binnen in hetzelfde regime zitten, en dus vrij zijn van Corona waardoor het zich in ieder geval daar niet kan verspreiden, neukt wel zo ontspannen.

Was vorige week in Antwerpen, daar geen enkel gedoe, dame zat bovenop me en hijgde zwaar in mijn gezicht en dat voelde toch wel een beetje vreemd.

Dakota

Meeloper
Oudgediende
5 jul 2021
51
52

Gisteravond Duisburg. Sexxxpalace was geopend. Weinig dames, alleen op de onderste verdieping. Gisteren kon ik naar binnen met tonen van Corona-check-app met booster. Dat is vanaf vandaag voor alle Huizen op de Vulkaan, en geldt in heel NRW.
Het was gisteren slecht bezet, en ook zeer weinig bezoekers. Ik sprak een dame die al twee dagen geen klanten had gehad. Daar kun je je voordeel mee doen.

• Leuk
Waarderingen: Jossie_Badpak

Jossie_Badpak

Meeloper
30 jun 2021
47
31
Gisteravond Duisburg. Sexxxpalace was geopend. Weinig dames, alleen op de onderste verdieping. Gisteren kon ik naar binnen met tonen van Corona-check-app met booster. Dat is vanaf vandaag voor alle Huizen op de Vulkaan, en geldt in heel NRW.
Het was gisteren slecht bezet, en ook zeer weinig bezoekers. Ik sprak een dame die al twee dagen geen klanten had gehad. Daar kun je je voordeel mee doen.
Ok. Dus met booster hoef je geen testbewijs meer te hebben?

Dakota

Meeloper
Oudgediende
5 jul 2021
51
52
Ook voor Duitsers en andere Duits sprekenden blijkt de Duitse wet lastig uit te leggen.
Ik lees op BC dat in Huis 17/17 en E 26 (en zelfs ook H25) je geen toegang krijgt zonder negatieve test, terwijl dat sinds gisteren niet meer nodig is. Ik raad jullie dus aan bij een bezoek te zorgen dat je een recente negatieve testuitslag kan tonen.

• Leuk
Waarderingen: KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024

Dakota

Meeloper
Oudgediende
5 jul 2021
51
52
Dat verschilt. Na boosteren is het nog enige dagen wachten tot hij zichtbaar is bijgeschreven in je Corona-Check app. Dat kan 5-10 dagen duren. Dan is hij aantoonbaar, en zou dus geaccepteerd moeten worden bij toegang tot De Huizen. Er wordt (werd) door de overheid gezegd dat hij pas na twee weken bescherming biedt. Ik ben geen arts. (ik ben een vliegtuig)...

Dakota

Meeloper
Oudgediende
5 jul 2021
51
52
Ja, Sarah heb ik afgelopen week, woensdag, gezien. In haar kamer 707. 100%. Toevallig dat ik me dat herinner, ik liep er langs, en toen ik me omdraaide ging net haar deur dicht.

Bigasshunter

Newbie
26 okt 2021
3
0
Ok. Dus met booster hoef je geen testbewijs meer te hebben?
Dat is goed nieuws , sexpalace weer open, 3 jaar geleden goede ervaringen gehad.
ik hoop dat dit het begin is van een invasie van vrouwelijk schoon uit Oostblok en latina’s
als het test bewijs niet meer nodig is rij ik ook maar duisburg.
ik heb Jansen en een booster prik gehad ,dus ga er vanuit dat ik geen test bewijs meer nodig heb.
we gaan het meemaken