Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Valt echt op dat de meeste Duitsers niet harder dan 140km p/u rijden. Brandstofprijzen hebben meer effect dan de milieulobby. Mijn tankcard is mijn beste vriend en geniet voorlopig er nog van dat ik gewoon lekker met 200km p/u over hun wegen kan rijden. Geef eerlijk toe dat mijn volgende auto een saai blik met stekker wordt die amper 160km p/u haalt en dan vast een lege accu heeft na en trip naar de Vulkan. Voordeel is wel een besparing en 200€ extra neukbudget :)
 
Valt echt op dat de meeste Duitsers niet harder dan 140km p/u rijden. Brandstofprijzen hebben meer effect dan de milieulobby. Mijn tankcard is mijn beste vriend en geniet voorlopig er nog van dat ik gewoon lekker met 200km p/u over hun wegen kan rijden. Geef eerlijk toe dat mijn volgende auto een saai blik met stekker wordt die amper 160km p/u haalt en dan vast een lege accu heeft na en trip naar de Vulkan. Voordeel is wel een besparing en 200€ extra neukbudget :)
Ik toeter wel ff als je inhaal met me V8 diesel 😝😂
 
kwam doordat de verzekeraars stelden dat als je betrokken bent bij een ongeluk terwijl je meer dan 130 rijdt je niet meer gedekt bent.
Ja dat heb ik ook gelezen ja. Rijd al 1,4 miljoen km zonder schade door schuld en ga dus niet langzamer rijden door zo'n maatregel. Wat mij wel altijd verbaasd heeft is dat veel Duitsers met 100 km p/u invoegen op de Autobahn en ook rustig met die Teletubbiesnelheid naar de linker baan navigeren. Verkeersinzicht is ook daar begrensd ...

Jaren in Heerlen gewerkt terwijl ik in midden Limburg woonde. Reed toen elke dag via Duitsland omdat dit 20 min. minder reistijd opleverde vanwege de snelheid. Die Duitse mileufascisten strooien in NRW geen zout als het vriest. Reed een keer bij Venlo de grens over en zag 5 auto's tegen de vangrail staan en een vrachtwagen die naast de snelweg lag. Lag gewoon 2 cm ijs op de weg!

Andere keer lag een auto op zijn kop naast de weg bij Aken, zo plat als de wielen en je kon een geraamte in de gordel zien hangen.Toch een van de meest aparte ongelukken en best veel gezien. Vanwege de file moest ik pissen bij de eerstvolgende Raststätte. Vrachtwagenchaffeur die ook stond te wateren vroeg: "Wat is het voordeel van onbeperkte sneheid?". Hij had het tafereeltje ook gezien natuurlijk, was helder... Antwoord: "Bijna niemand hoeft te revalideren!". Gerustellende gedachte :D
 
Afgelopen zaterdag middag geweest,sexpalace en 11 t/m 15 kon ik zonder controle naar binnen, heb aan de kan van sexpalace op 2e verdieping een ebony uit Kameroen te grazen genomen voor €30,- was gemiddeld, uiteraard wel goeie prijs /kwaliteit verhouding.
De andere huizen was met test en vaccinatie, ben er niet naar binnen geweest
 
Twee dagen afgereisd naar duisburg. Kon overal binnen met twee maal vaccinatie en booster.

Begreep van andere die booster niet hadden, nog test moeten dun.

Ik vond het wel wat drukker, wat overigens wel fijn is.
 
Ik hoop het ook dat morgen middernacht de onzin in Duitsland stopt. Hier staat dat zondag 3 april alles eraf zou gaan op een paar deelstaten na.


Bepaalde deelstaten voeren een hot spot regeling in. Helemaal maf.

Hopelijk dit weekend dus zonder qr en test de vulkaan bewonderen!
 
dus als het goed is kan je om 00:00 vannacht weer de laufhausen in een uit wandelen zonder al die bullshit controles en debiele test onzin
Het laufhaus in Bochum was vanavond geen controle meer. Gewoon lekker rondgelopen zonder controle, zonder mondkapje.
Was wel de enige, want die duitsers zetten nog altijd overal hun mondkapje op.
 
Nou mensen ik wens iedereen, een hele fijne loopdagen.
Je wordt niet meer tegen gehouden voor een test of QR code....en je mag zonder mondluier alle huizen in.

Helaas kan ik niet meedoen met het oude normaal....en nu maar hopen dat er volle busjes aankomen rijden. Ik zal af en toe een kijkje nemen en genieten van jullie geile belevenissen.

🇳🇱🛫____🛬🇨🇷
 
Ik denk dat de bezettingsgraad over alle huizen de 50 procent beslist niet haalt. Best bezet is 26, ongeveer 60-65 procent.
17/19 is op zijn hoogst 25 procent, het achterhuis is nog praktisch leeg.
11/13/15: 40 procent.
21: 40 procent.
23: 40 procent.
25/27/50: 40 procent.
48: 20 procent.
Sexpalace staat driekwart leeg.

Natuurlijk kijken we allemaal uit naar een betere bezetting, maar je moet het niet mooier maken dan het is. Er gaan betere tijden komen, ongetwijfeld. We zullen de tijd maar voor ons laten werken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan