Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eros 26 heeft maar 1 trap, en veel kamers op de begane grond. De rest zal je moeten klimmen, als er al een lift aanwezig is dan zal deze alleen voor personeel beschikbaar zijn. Overigens is dit zo in alle laufhauser in Duitsland. Fantastisch bij warm weer, je zweet je te pletter om even een rondje te wandelen.

Slecht traplopen? lekker naar Antwerpen, Schipperskwartier kun je heerlijk gelijkvloers wandelen :) en de dames zijn leuker, de kamers beter en de service eigenlijk altijd goed, voor mij een no-brainer
 
Ben benieuwd of ze de mondkapjesplicht op de Vulkaan ook weer gaan invoeren:sneaky::

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Bu...sedgntp&cvid=64b3c62649d04898b53405f16f16de81

De test- en mondkapjesplicht keert deels terug en er is besloten dat de deelstaten extra maatregelen mogen nemen.
Deelstaten kunnen extra maatregelen nemen. Zo krijgen ze de bevoegdheid om mondkapjes te verplichten in lokaal openbaar vervoer, winkels, restaurants en andere
binnenlocaties.


Laten we nu eens gewoon heel eerlijk zijn tov. elkaar. Die Duitsers zijn toch gewoon helemaal van de pot gerukt met hun corona.........
Terwijl de rest van de wereld niet eens meer praat over corona, we hebben nu wel andere problemen aan ons hoofd, voeren zij gewoon nieuwe maatregelen in:ROFLMAO:.
Voor mij is dit, buiten het feit dat er gewoon geen aanbod meer is daar, dè reden om Duitsland links te laten liggen en mijn vertier te zoeken in eigen land.
Heb er geen zin meer in om met zo'n smerig mondkapje op langs ramen en door clubs te slenteren. Sowieso is die hele corona achteraf een storm in een glas water gebleken.
 
Ben benieuwd of ze de mondkapjesplicht op de Vulkaan ook weer gaan invoeren:sneaky::

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Bu...sedgntp&cvid=64b3c62649d04898b53405f16f16de81

De test- en mondkapjesplicht keert deels terug en er is besloten dat de deelstaten extra maatregelen mogen nemen.
Deelstaten kunnen extra maatregelen nemen. Zo krijgen ze de bevoegdheid om mondkapjes te verplichten in lokaal openbaar vervoer, winkels, restaurants en andere
binnenlocaties.


Laten we nu eens gewoon heel eerlijk zijn tov. elkaar. Die Duitsers zijn toch gewoon helemaal van de pot gerukt met hun corona.........
Terwijl de rest van de wereld niet eens meer praat over corona, we hebben nu wel andere problemen aan ons hoofd, voeren zij gewoon nieuwe maatregelen in:ROFLMAO:.
Voor mij is dit, buiten het feit dat er gewoon geen aanbod meer is daar, dè reden om Duitsland links te laten liggen en mijn vertier te zoeken in eigen land.
Heb er geen zin meer in om met zo'n smerig mondkapje op langs ramen en door clubs te slenteren. Sowieso is die hele corona achteraf een storm in een glas water gebleken.
Nou nou, dit zijn maatregelen die alvast bekend gemaakt zijn indien het aantal besmettingen toeneemt. Geen paniek alstublieft, het kan maar helder zijn wat er staat te gebeuren indien de zaak ontspoort.. Beter dan het hap snap werk hier in ons land. Waar nog altijd geen duidelijkheid is welke maatregelen we wanneer kunnen verwachten.
Dat de Duitse overheid alvast voorsorteert en kwetsbare groepen probeert te beschermen voordat het mis gaat lijkt mij alleen maar een applaus waard.
 
Vandaag begin van de avond voor het eerst in Duisburg geweest. Ik was aangenaam verrast over de faciliteiten bij Eros 26. Veel Oost Europese dames en een hele relaxte sfeer. Genoeg wandelaars maar ik heb toch voor een oude bekende. Bij haar was het dringen maar gelukkig had ik een afspraak gemaakt. Ik heb een heerlijk uurtje beleefd.
 
wandelaars, wat is nu de bezetting op een Vrijdag of Zaterdag avond, is het weer wat beter geworden nu de vakantieperiode echt voorbij is?
 
In Duisburg weinig jonge ebony girls. Verder wel erg grote bezetting in weekend waarbij ebonies (een keer zelf gezien en rest van horen zeggen) aan de lopende band bezet zijn. Ze staan soms gewoon in de rij. Na mij stonden 3😳 mannen te wachten.
Zou ik echt nooit doen.
Ps. Tiffany is dan wel geen 20 meer maar zeker de moeite waard.
 
Ik was gisteren in de buurt van duisburg dus ben ook wezen buurten bij de vulkaan.

Uitgestorven ellende zeg. De glorie dagen zijn voorbij. Ik had €2 betaald om bij eros26 naar binnen te kunnen. Er zaten zo'n 4/5 dames in het hele gebouw. Overige laughausen ook weinig dames en vooral omaatjes. Daar waren de poorten open overigens; ze merken gelukkig dat dat niet werkt maar hebben die hele buurt eerst goed kapot gemaakt daarmee. Wie wil daar nog heen en welke dame wil daar nog werken? Niet veel…

Dus voor de oma lovers is de vulkaan een prima plek tegenwoordig maar vermijd het anders zou ik zeggen.

Wat een tijdverspilling zeg…voor mij iig.

Ik ben geen Ebony lover maar ter info; volgens mij 2 oudere Ebony vrouwen gezien in de hele buurt, dus alle laufhausen. Als dat je ding is dan is de vulkaan niet de juiste plaats.
 
Helaas overal trieste boel. Laatst 2 dagen Den Haag geweest. Was ook schrikken...wel kunnen vermaken. Maar daar kennen ze ookal de toeristische benadering...snel ongeïnteresseerd afwerken en up-sellen. Al was dat in de Geleenstraat. Doublet was prima bij de dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan