DVP tegen het lijf lopen buiten werktijd (prive)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee:) ik maak me geen illusies, dat er meer inzit,na 1 date. ik zoek dan meer een relatie dan sex buitenom het bureau waar ze voor werkt, en ik heb niet het idee dat ze er op zit te wachten dat een klant buiten het bureau om je benaderd, of na 1 keer betaalde dienst ineens het idee zou hebben dat het meer kan worden dan alleen sex.
En of het na 1 of meerdere keren is maakt denk ik weinig uit. Ik denk dat de dames er niet op zitten te wachten en het bureau, privé huis of massage salon al helemaal niet. Begrijpelijk.
En hoe bot het misschien ook over zal komen, als ik een bekende dame zou tegenkomen zou ik haar niet groeten. Je weet immers niet zeker of ze alleen is. Best mogelijk dat een partner, vriendin of familie in de buurt is en iets opvangt van een groet.
 
En of het na 1 of meerdere keren is maakt denk ik weinig uit. Ik denk dat de dames er niet op zitten te wachten en het bureau, privé huis of massage salon al helemaal niet. Begrijpelijk.
En hoe bot het misschien ook over zal komen, als ik een bekende dame zou tegenkomen zou ik haar niet groeten. Je weet immers niet zeker of ze alleen is. Best mogelijk dat een partner, vriendin of familie in de buurt is en iets opvangt van een groet.
Groeten is toch niet verboden?
Als ik onderweg een aantrekkelijke dame tegen kom, en er oogcontact is, groet ik haar vaak.
 
En hoe bot het misschien ook over zal komen, als ik een bekende dame zou tegenkomen zou ik haar niet groeten. Je weet immers niet zeker of ze alleen is. Best mogelijk dat een partner, vriendin of familie in de buurt is en iets opvangt van een groet.

Precies zo! Dat heet 'discretie'!
Als zij eerst groet, groet ik natuurlijk terug... met eventueel een kort praatje...
 
Ik schrok me wel rot toen ik vorige week ineens een profiel op tinder tegenkwam van een dame waarmee ik onlangs had gedate:)
Toen in onlangs weer eens een Tinder/Bumble poging deed kwam ik daar op beide een Kinky dame tegen die hier in Amsterdam/Amstelveen vaak ontvangt.. nooit bezocht wel op todo list.. Maar je vraagt je toch af, is ze klanten aan het werven dan of op zoek naar de liefde van haar leven?
 
Een aantal jaren geleden een hele mooie vrouw waar ik wel eens mee had afgesproken gezien in de tram. Was overigens heel druk dus ze stond een stuk bij mij vandaan en heeft mij niet gezien.

Ook een keer naar de uitgang van de metro de roltrap op. Aan de andere kant een dame die me groette. Ik groette haar terug maar kon haar niet direct plaatsen. Pas later onderweg naar huis wist ik wie het was.

Dat waren eigenlijk de enige 2 keer dat ik iemand buiten werktijd prive tegenkwam.
 
Ik denk niet dat hier een standaardregel voor is. Het is zo afhankelijk van de situatie, de persoon en de omstandigheden. Als het mij zou gebeuren zou ik het altijd aan de dame overlaten. Of en hoe ze wil begroeten.
Op een festival ofzo ff snel een kusje, heb je het naar je zin? En allebei lekker door zou ik zelf wel leuk vinden. Maar draait ze weg, moet je dat ook respecteren.
 
Ik denk niet dat hier een standaardregel voor is. Het is zo afhankelijk van de situatie, de persoon en de omstandigheden. Als het mij zou gebeuren zou ik het altijd aan de dame overlaten. Of en hoe ze wil begroeten.
Op een festival ofzo ff snel een kusje, heb je het naar je zin? En allebei lekker door zou ik zelf wel leuk vinden. Maar draait ze weg, moet je dat ook respecteren.
en Dan afhankelijk van de omstandigheden komt van dat snelle kusje nog meer.
 
en Dan afhankelijk van de omstandigheden komt van dat snelle kusje nog meer.
De droom van elke wandelaar wellicht. Eén van je favoriete dames tegengekomen buiten haar werk en dat ze dan zonder betaling met je naar bed wil.

"Ja! Ze vindt me echt oprecht een lekkere en leuke vent!"

Blijf dromen ...

Nou zeg ik niet dat dames je niet leuk en lekker kunnen vinden, maar in hun vrije tijd met je het bed induiken is weer een paar stappen verder.
 
8 jaar geleden na een massage bij een vrouw thuis, kwam ik haar op het station weer tegen. Ik op weg naar mijn hotel en zij naar huis. We hebben naast elkaar op de trein gewacht, wat gekletst en ieder in een andere coupe gaan zitten, was maar een kort ritje van Lunetten naar CS. Daarna haar nooit meer gezien. Was iets tijdelijks voor haar.
Recent op facebook voorgesteld om contact te maken met een dame waar ik regelmatig kwam omdat ze een vriendin van een facebook vriend is. Very awkward en heb uiteraard geen contact gelegd, maar ik kom er ook niet meer. De dame is denk ik een vriendin van de vriendin van mijn facebook vriend die ik regelmatig ook in het dagelijks leven zie.
 
Toen in onlangs weer eens een Tinder/Bumble poging deed kwam ik daar op beide een Kinky dame tegen die hier in Amsterdam/Amstelveen vaak ontvangt.. nooit bezocht wel op todo list.. Maar je vraagt je toch af, is ze klanten aan het werven dan of op zoek naar de liefde van haar leven?
Je vraagt het je toch even af inderdaad :) Maar het blijft toch apart als je ineens de ''echte'' dame op de app tegenkomt. Het blijken ook gewoon mensen te zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Toen in onlangs weer eens een Tinder/Bumble poging deed kwam ik daar op beide een Kinky dame tegen die hier in Amsterdam/Amstelveen vaak ontvangt.. nooit bezocht wel op todo list.. Maar je vraagt je toch af, is ze klanten aan het werven dan of op zoek naar de liefde van haar leven?
Adverteert de dame met gezichtsfoto's en stond in die app dezelfde naam als in haar advertenties? Dan grote kans dat ze paydates zoekt via de app.

Is het een rondreizende dame uit het buitenland? Dan is het een gek idee dat ze hier is om fulltime dvp te zijn en ook nog "gewone" dates zoekt in die tijd, maar je weet nooit.

Als ze anoniem adverteert en als privepersoon op Tinder staat zal ze niet blij zijn dat mannen haar herkennen, risico van het vak.
 
Een 12 jaar geleden .een tijd omgang gehad met een leuke dame . zagen elkaar vaak ging er heftig aan toe 2 keer kapot condoom.tot ze in eens niet meer wou.ze had weer genoeg aan haar eigen man nog vaak aan haar gedacht.
En ik verkoop voedsel.en toen 2 jaar terug nieuwe klant die man van haar .man vind het interessant wat ik doe .dus vrienden via facebook zo kwam ik er achter wie ze is .nu kwam hij de laatste keer met zijn kind .2 druppels water met mijn kinderen. dan denk je ook wat is dit
 
Een 12 jaar geleden .een tijd omgang gehad met een leuke dame . zagen elkaar vaak ging er heftig aan toe 2 keer kapot condoom.tot ze in eens niet meer wou.ze had weer genoeg aan haar eigen man nog vaak aan haar gedacht.
En ik verkoop voedsel.en toen 2 jaar terug nieuwe klant die man van haar .man vind het interessant wat ik doe .dus vrienden via facebook zo kwam ik er achter wie ze is .nu kwam hij de laatste keer met zijn kind .2 druppels water met mijn kinderen. dan denk je ook wat is dit
Iets met punten, komma's en hoofdletters misschien? ;)
 
Een 12 jaar geleden .een tijd omgang gehad met een leuke dame . zagen elkaar vaak ging er heftig aan toe 2 keer kapot condoom.tot ze in eens niet meer wou.ze had weer genoeg aan haar eigen man nog vaak aan haar gedacht.
En ik verkoop voedsel.en toen 2 jaar terug nieuwe klant die man van haar .man vind het interessant wat ik doe .dus vrienden via facebook zo kwam ik er achter wie ze is .nu kwam hij de laatste keer met zijn kind .2 druppels water met mijn kinderen. dan denk je ook wat is dit
Kan de leeftijd van het kind dan kloppen? 11/12 jaar?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan