Dvp's die extra geld vragen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor dat soort mannen hebben ze een woord uitgevonden, Patsers. Als je daar gevoelig voor bent dan winnen ze het spelletje vaak ook nog
Ben er niet gevoelig voor iedereen krijgt sowiso een goede service van me. Maar ti's me wel duidelijk dat dit niet de mannen zijn die ook daadwerkelijk iets extra's geven.

Heb het ook wel eens gevraagd hoor. Als me bezoeker me achter af maar blijft complimenteren over hoe goed hij het vond. Dan durf ik best te vragen of hij ook vind dat ik iets extra's verdien? En dan geven ze ook altijd wat extra.
 
Over hoeveel meer geld hebben we het dan? Ik heb meestal meer geld bij dan de date kost (zeg de helft meer, of het dubbele), want ik wil niet om wat voor reden dan ook tekort komen (verkeerd geteld of zo, en dikwijls weet ik van tevoren niet wat het gaat kosten, mbt eventuele extras etc). En dat heb ik altijd los in mijn broekzak zitten, omdat deze gelegenheden de enige keren zijn dat ik nog cash gebruik. En in half donkere (hotel)kamers haal ik alles uit mijn broekzak, anders zie ik het niet. Dus nu maak je me paranoide dat ik daarmee zou lijken alsof ik zou proberen een spelletje te spelen... Het is toch maar geld, wat maakt dat nou uit, of ben ik zo wereldvreemd?

Bij mij is het een vaste prijs ik doe niet aan extra's. Vooraf op de app vraag ik ook altijd na drukkleijk of ze het bedrag in cash mee nemen.
Ti's misschien ook een houding er om heen. Maar even duidelijk je portemonnee openhouden naar mijn richting. Of idd een buidel briefjes uit je broekzak halen en dan één voor één aan me geven en dan de overige iets traag weer opvouwen en langzaam weer terug in je broek doen.
Het is iets wat gewoon op valt.
 
@Jan de Man
Dat dus. Ik neem ook altijd best wat extra mee voor als ik het in mijn bol krijg en extra's wil of in een dolle bui na afloop wat extra geef.

Ik ben ook zo kippig als wat, dus in een donkere kamer trek ik mijn portemonnee altijd wagenwijd open en zit ik bijna met mijn neus er in om het geld te pakken.

En dan nog gaat het soms mis. Pakte laatst een briefje van 10 ipv 50 er tussenuit, want te snel gepakt en voor mij in het half duister dezelfde kleur.

Dus de dame zal vast ook het geld zien in mijn portemonnee. Maar patsergedrag? Nee, zeer zeker niet.

Enne @Merel "Kindjes die vragen, worden overgeslagen". Ik geef je iets extra's uit mezelf of niet. Ook al geef ik je complimenten, vervolgens gaan hengelen vind ik niet fraai.
 
Er zijn wel mannen die er intrappen. M.i. als je voor een cadeautje moet vragen, is het geen cadeau maar een andere vorm van betaling. De DVP zou sommige mannen wellicht kunnen wijsmaken dat cadeautjes geven alleen maar ietsjes meer aan een GFE toevoegt. Er zijn kennelijk wel mannen die het té zakelijk vinden om voor extra diensten te betalen maar zodra ze een cadeau van ongeveer dezelfde waarde mogen geven, vinden ze dat absoluut geen issue.
Ik heb helemaal niks met dit soort omhooggevallen dames Luna
 
Ben er niet gevoelig voor iedereen krijgt sowiso een goede service van me. Maar ti's me wel duidelijk dat dit niet de mannen zijn die ook daadwerkelijk iets extra's geven.

Heb het ook wel eens gevraagd hoor. Als me bezoeker me achter af maar blijft complimenteren over hoe goed hij het vond. Dan durf ik best te vragen of hij ook vind dat ik iets extra's verdien? En dan geven ze ook altijd wat extra.
Dan ga ik jou nooit complimentjes geven Merel, scheelt me veel geld
 
Enne @Merel "Kindjes die vragen, worden overgeslagen". Ik geef je iets extra's uit mezelf of niet. Ook al geef ik je complimenten, vervolgens gaan hengelen vind ik niet fraai.
[/QUOTE]

Gelukkig ben ik ook geen kindje.

Ik heb het in de horeca geleerd. Sinds iedereen is gaan pinnen is de fooi flink omlaag gegaan. Maar dan liep ik weg van de tafel en hoorde ik ze zeggen. "door dat pinnen vergeet ik steeds fooi te geven." oftewel ze vergeten het niet ze gebruiken het als een smoes om geen fooi te hoeven geven. Dus toen ben ik voortaan gaan zeggen. "Dit is het bedrag. Mag ik dit bedrag intypen op het pinapparaat?" en dat hielp ook erg goed.

Denk dat veel mannen me de fooi harstikke hard gunnen maar er zelf achter af niet meer aan denken. Noem het niet fraai prima maar hengelen is iets anders ik vraag er gewoon netjes naar en alleen als ze me duidelijk maken dat ze me echt geweldig vonden.
 
ik krijg wel vaak verzoeken, of ik hen geld kan lenen,... ?
een duizendje of 5 meestal.....
ik vraag dan , waarom vraag je dat aan mij dan ?
ik verdien geen 150 per uur.
meestal zijn het dames waar ik vaker kom , maar het bekoeld de date, meestal is het dan ook de laatste keer , dat ik ze dan bezocht heb.
 
Gebeurt wel een up selling of gewoon vragen om extra. Ga daar nooit in mee de prijs is de prijs. Wel vraag ik altijd wat de meerwaarde is of er dan opeens éénhoorentjes uit haar doos komen? Ook is dit dan gelijk de laatste keer dat ik geweest ben.
 
ik krijg wel vaak verzoeken, of ik hen geld kan lenen,... ?
een duizendje of 5 meestal.....
ik vraag dan , waarom vraag je dat aan mij dan ?
ik verdien geen 150 per uur.
meestal zijn het dames waar ik vaker kom , maar het bekoeld de date, meestal is het dan ook de laatste keer , dat ik ze dan bezocht heb.
Ik doe al jaren alleen privé ontvangst, maar dergelijke vragen over een beste som geld kunnen lenen heb ik nog nooit meegemaakt. Nu date ik over het algemeen NL dvp's. Wat voor dames vragen dit aan jou?
 
Denk dat veel mannen me de fooi harstikke hard gunnen maar er zelf achter af niet meer aan denken. Noem het niet fraai prima maar hengelen is iets anders ik vraag er gewoon netjes naar en alleen als ze me duidelijk maken dat ze me echt geweldig vonden.
Dat is dus gewoon hengelen. Je verondersteld nogal wat over de mannen die je een compliment geven, wat je op geen enkele manier hard kan maken.

Omdat je denkt dat ze het je gunnen, omdat je denkt dat ze het vergeten zijn, denk jij dat je om meer kunt vragen. Sorry, maar dat vind ik zeer ongepast gedrag, ook al denk jij dat je het netjes vraagt.

Het zou voor mij iig einde oefening zijn. Geen extra en de laatste keer dat ik bij je geweest ben, al was het nog zo goed, had ik daar complimenten voor en misschien zelf al het idee om je extra te geven.

Oh ja, en zou je bij het pinnen in een restaurant als serveerster zelf een fooi voorstellen, dan stond heel snel de baas van het restaurant bij mij aan tafel om uit te leggen waar men denkt het lef vandaan te halen om voor mij te bepalen of ik fooi geef, en zo ja hoeveel.

Fooi of iets extra's moet altijd vanuit de klant zelf komen en gezien worden als vrijwillige gunst naar de dienstverlener. Er om vragen is dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dus gewoon hengelen. Je verondersteld nogal wat over de mannen die je een compliment geven, wat je op geen enkele manier hard kan maken.

Omdat je denkt dat ze het je gunnen, omdat je denkt dat ze het vergeten zijn, denk jij dat je om meer kunt vragen. Sorry, maar dat vind ik zeer ongepast gedrag, ook al denk jij dat je het netjes vraagt.

Het zou voor mij iig einde oefening zijn. Geen extra en de laatste keer dat ik bij je geweest ben, al was het nog zo goed, had ik daar complimenten voor en misschien zelf al het idee om je extra te geven.

Als jij geld zo extreem belangrijk vind, en belangrijker als een leuke tijd met iemand samen hebben. Prima, jouw verlies.
 
Als jij geld zo extreem belangrijk vind, en belangrijker als een leuke tijd met iemand samen hebben. Prima, jouw verlies.
Dus ik betaal je een behoorlijk bedrag vooraf voor je service. Een service die bedoelt is om mij een leuke tijd te geven. Na wat complimenten achteraf ga jij ongevraagd naar extra geld vragen, maar vervolgens ben ik degene die geld belangrijk vind? Ja hoor. 🤣
 
Laatst bewerkt:
De laatste tijd hoor ik nog vreemdere verhalen van mijn cliënteel. Enkelen vertelden mij dat ze de laatste tijd veel verzoeken krijgen voor geld van dames. De mails en berichten dat ik te zien kreeg gingen niet over €50. Maar eerder over €2000 tot €5000. Mijn mond viel open en ik voelde schaamte tegenover mijn sector.
Deze heren begrepen er niets van. Natuurlijk pakt de dame het goed in met 'je mag dan wekelijks bij mij komen hoor'. Man man man.

Cadeaus en extra's moeten uit zichzelf gegeven worden. Hierboven las ik over dames die cadeaus vragen.
Zelf heb ik ook wishlists. Kreeg wie tip van collega's. En inderdaad, velen kopen daarvan. Het meest boeken of zaken voor de mini. Als ik vraag waarom ze daar zoveel geld spenderen (voor mij is alles boven €30 veel) dan zeggen ze dat geluk zit in hun geld weggeven. Vaak zijn dit mensen die zelf geen kinderen hebben of waar ik een goede band mee heb. Ik steek niet weg dat ik dit super lief vind ❤️ Dus de jongeheer die dames hierover aanviel, het zijn jouw zaken niet.
 
Cadeaus en extra's moeten uit zichzelf gegeven worden.
Dit dus.

En wensen hebben is ook prima, maar vragen om een kado of fooi te geven vind ik niet netjes. Ik kom er uit mijzelf mee en anders niet.

Bedoel, ik weet van mijn vrienden ook dat ze bijvoorbeeld F1 gek zijn of whisky lekker vinden, dus als ik een kado wil geven, dan weet ik in welke hoek ik moet zoeken om een toepasselijk kado te vinden. Maar ze gaan niet telkens als ik bij ze ben geweest en we lol hebben gehad vragen om een fles whisky of F1 merchandise.
 
Laatst bewerkt:
De laatste tijd hoor ik nog vreemdere verhalen van mijn cliënteel. Enkelen vertelden mij dat ze de laatste tijd veel verzoeken krijgen voor geld van dames. De mails en berichten dat ik te zien kreeg gingen niet over €50. Maar eerder over €2000 tot €5000. Mijn mond viel open en ik voelde schaamte tegenover mijn sector.
Deze heren begrepen er niets van. Natuurlijk pakt de dame het goed in met 'je mag dan wekelijks bij mij komen hoor'. Man man man.

Cadeaus en extra's moeten uit zichzelf gegeven worden. Hierboven las ik over dames die cadeaus vragen.
Zelf heb ik ook wishlists. Kreeg wie tip van collega's. En inderdaad, velen kopen daarvan. Het meest boeken of zaken voor de mini. Als ik vraag waarom ze daar zoveel geld spenderen (voor mij is alles boven €30 veel) dan zeggen ze dat geluk zit in hun geld weggeven. Vaak zijn dit mensen die zelf geen kinderen hebben of waar ik een goede band mee heb. Ik steek niet weg dat ik dit super lief vind ❤️ Dus de jongeheer die dames hierover aanviel, het zijn jouw zaken niet.
Snap je nu waarom ik soms sceptisch ben als ik hier lees dat een dame soms na 1 afspraak al van alles wil doen samen? Dit vragen ze natuurlijk alleen aan klanten waar ze enigzins een band mee hebben opgebouwd
 
Laatst bewerkt:
Sommige dvp's geven ook heel graag door wanneer ze jarig zijn en prenten de datum nog even een paar keer goed in je hoofd zodat je het niet vergeet in de hoop dat ze een (uiteraard luxe) cadeau krijgen. Op verjaardagen van dvp's heb ik altijd last van acute geheugenverlies. 🥳

Andere redenen om zomaar extra geld te vragen en/of op je gevoel te spelen: te weinig werk, dringend de huur betalen, "geef je niet om mij na al die jaren?", "je verdient toch genoeg geld?", blablabla... 🥱😴

Altijd gepaste afstand en het zakelijk houden in dit wereldje anders word je vroeg of laat op een hele andere manier uitgezogen.
 
het gebeurt wel eens dat ik een bedrag naar boven afrond..
160 word 170 ,ga niet lopen kutten met wisselgeld ,maar ga geen 50€ extra betalen..niet als ik al 150 betaal voor een uur of 3 kwartier..
dat is 3x mijn eigen uurtarief zowat..
en als de service en klik goed is?..
dan kom ik gewoon nog een keer later (letterlijk en figuurlijk),en schrijf ik een goede recensie over haar..heeft ze veel meer aan uiteindelijk
als er meer klandizie gaat komen
persoonlijk heb ik het in mijn loopbaan als kleine zelfstandige hooguit 2 of 3 keer meegemaakt dat mensen meer betaalden dan afgesproken
en zelfs dan voelde ik me er eigenlijk niet prettig bij..zit niet in mijn aard denk ik..
zal eerder zo zijn dat ik uit mezelf meer doe dan afgesproken was..zodat mensen tevreden zijn met hun keuken ,badkamer ,aanbouw etc..
dan dat ik mijn zakken gevuld heb en denk ,barst maar verder..
1x gehad dat een dame mij begon te appen voor geld..was een leuke dame en had ze al een keer meegemaakt..
ze zat nu in Parijs ,en had geld nodig om naar Nederland te komen..was een flink bedrag..als ik dat zou overmaken dan zou ze me pijpen totdat ik van m'n houtje zou gaan..
toen ik om een foto vroeg van een auto uit de straat met het Parijse departement nummer 75 ,werd het ineens stil..Whatsapp foto weg ->je raad het al
fooi in de horeca of contante betalingen is dus meestal het wisselgeld..de ene keer een paar Euro..de andere keer een tientje..
volgens mij heb je zelfs uitbaters die de fooi van serverend personeel gewoon afpakken..dus dat is zeker niet de bedoeling
 
Ikzelf heb voor 1 date van te voren gevraagd of ik iets mee moet nemen. Dat kwam omdat ik hier vooral lees dat men kadootjes meeneemt naar de date en ik ben nogal onervaren in daten met dvp's lol maar dat hoefde niet. Uiteindelijk zijn wij wel paar keer uit eten geweest en dat heb ik betaald en wil dat ook zelf.
Bij 2 andere dames ook uit mijzelf een kado gegeven omdat ik dat zelf wilde. Niet omdat erom gevraagd werd. Deze dames ben ik ook geen klant.

Als er om geld aan mij gevraagd zou worden, haak ik veelal af. Als ze het echt nodig hebben om te overleven, dan zou ik eerst de gehele situatie willen bekijken en hulp bieden waar het anders kan zodat zij niet weer in deze situatie komen. Meestal doe ik dat onder de noemer lening. Werken ze echt om het probleem op te lossen en komen zij de afspraak na, dan wil ik het wel eens belonen door een restant te laten zitten. Wordt het geld voor andere doeleinden gebruikt, vraag ik het resoluut terug en neem afscheid van deze persoon. Hulp bieden is goed en zeker in deze tijd, maar neem dan ook de adviezen over en werk eraan. Maar voor niets gaat de zon op.
 
De laatste tijd hoor ik nog vreemdere verhalen van mijn cliënteel. Enkelen vertelden mij dat ze de laatste tijd veel verzoeken krijgen voor geld van dames. De mails en berichten dat ik te zien kreeg gingen niet over €50. Maar eerder over €2000 tot €5000. Mijn mond viel open en ik voelde schaamte tegenover mijn sector.
Deze heren begrepen er niets van. Natuurlijk pakt de dame het goed in met 'je mag dan wekelijks bij mij komen hoor'. Man man man.

Cadeaus en extra's moeten uit zichzelf gegeven worden. Hierboven las ik over dames die cadeaus vragen.
Zelf heb ik ook wishlists. Kreeg wie tip van collega's. En inderdaad, velen kopen daarvan. Het meest boeken of zaken voor de mini. Als ik vraag waarom ze daar zoveel geld spenderen (voor mij is alles boven €30 veel) dan zeggen ze dat geluk zit in hun geld weggeven. Vaak zijn dit mensen die zelf geen kinderen hebben of waar ik een goede band mee heb. Ik steek niet weg dat ik dit super lief vind ❤️ Dus de jongeheer die dames hierover aanviel, het zijn jouw zaken niet.
Als je een wishlist op je site hebt dan vraag je in principe om kado's. En dan schrijf je ook nog "Cadeau's en extra's moeten uit zichzelf gegeven worden". Beetje dubbel Lisa. Maar goed, ik weet nu wel hoe jij er in staat.
 
Snap je nu waarom ik soms sceptisch ben als ik hier lees dat een dame soms na 1 afspraak al van alles wil doen samen? Dit vragen ze natuurlijk alleen aan klanten waar ze enigzins een band mee hebben opgebouwd
Ja ik begin dit inderdaad meer en meer te snappen. Wat een rare wereld zeg.
Maar langs de andere kant moeten we door die paar rotte appels niet heel onze mening zwart kleuren. Want dan is de lol er ook af.
Ik zei dan gewoon tegen die heren dat ze die dames moesten blokkeren, die zullen die boodschap wel begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
Als je een wishlist op je site hebt dan vraag je in principe om kado's. En dan schrijf je ook nog "Cadeau's en extra's moeten uit zichzelf gegeven worden". Beetje dubbel Lisa. Maar goed, ik weet nu wel hoe jij er in staat.
'Vragen om'. Ik suggereer het of maak het hen nog makkelijker om iets te kopen. Wat ook de kans vergroot dat ik iets krijg.
Waarom maak jij daar zo een drama van? Zelf vind ik het gewoon slim. Het is een deel van mijn inkomsten. Verder, als ik echt iets vraag dan krijgen ze altijd iets in de plaats. Het is een win-win.
Breek mannen of mensen hun liefdestaal niet af. Zelf ben ik ook zo, ik ben een cadeautjes gever. Ik geniet van dat uitzoeken en afgeven. Voordat je het vraagt, ja ik geef ook aan mijn vaste klanten.
 
'Vragen om'. Ik suggereer het of maak het hen nog makkelijker om iets te kopen. Wat ook de kans vergroot dat ik iets krijg.
Waarom maak jij daar zo een drama van? Zelf vind ik het gewoon slim. Het is een deel van mijn inkomsten. Verder, als ik echt iets vraag dan krijgen ze altijd iets in de plaats. Het is een win-win.
Breek mannen of mensen hun liefdestaal niet af. Zelf ben ik ook zo, ik ben een cadeautjes gever. Ik geniet van dat uitzoeken en afgeven. Voordat je het vraagt, ja ik geef ook aan mijn vaste klanten.
Mijn kapster heeft ook een eigen site. Staat geen wishlist op. Vraagt nooit om fooi en toch knipt ze mijn haren vol passie. Afspraken lopen regelmatig uit omdat we leuk aan het babbelen zijn, vraagt ze niks extra's voor. Ik wilde een keer haar tarief na een lange knipbeurt flink naar boven afronden, sloeg ze af. Het verschil tussen deze vrouw en de wishlistdvp's is het melkkoesyndroom. En dat mannen daar in meegaan, tja..
 
Mijn kapster heeft ook een eigen site. Staat geen wishlist op. Vraagt nooit om fooi en toch knipt ze mijn haren vol passie. Afspraken lopen regelmatig uit omdat we leuk aan het babbelen zijn, vraagt ze niks extra's voor. Ik wilde een keer haar tarief na een lange knipbeurt flink naar boven afronden, sloeg ze af. Het verschil tussen deze vrouw en de wishlistdvp's is het melkkoesyndroom. En dat mannen daar in meegaan, tja..
Oké, let's agree to disagree. Met zulke argumentatie ga ik niet verder.
 
Mijn kapster heeft ook een eigen site. Staat geen wishlist op. Vraagt nooit om fooi en toch knipt ze mijn haren vol passie. Afspraken lopen regelmatig uit omdat we leuk aan het babbelen zijn, vraagt ze niks extra's voor. Ik wilde een keer haar tarief na een lange knipbeurt flink naar boven afronden, sloeg ze af. Het verschil tussen deze vrouw en de wishlistdvp's is het melkkoesyndroom. En dat mannen daar in meegaan, tja..
Wat een domme kapster. Ze kan veel meer verdienen 😂
 
Als je een wishlist op je site hebt dan vraag je in principe om kado's. En dan schrijf je ook nog "Cadeau's en extra's moeten uit zichzelf gegeven worden". Beetje dubbel Lisa. Maar goed, ik weet nu wel hoe jij er in staat.
Kan me zo'n wishlist ook wel voorstellen. Sommige klanten staan erop iets mee te nemen, dan voelt het meer als een echte date met een vriendin, deel van de gfe zeg maar. Nogal wat mannen zijn redelijk fantasieloos, dus om te voorkomen dat je eindigt met dozen bonbons en genoeg wijn om aspirant lid van alcoholics anonymous te worden is dit een oplossing.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan