E-mail notificaties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Even een technisch vraagje, ik doe vast iets verkeerd.
Ik heb bij voorkeuren alle e-mail notificaties uitgezet, en toch krijg ik iedere keer een mail als er activiteit heeft plaatsgevonden op mijn interessante topics.
Iemand enig idee?
 
Kan het zijn dat jullie die instelling pas gewijzigd hebben nadat je enkele topics gevolgd hebt?

Want hij slaat de instelling vanaf dan zo op voor topics die je daarna gaat volgen/waar je in reageert.

Kijk hier even https://www.girlsreview.nl/watched/threads (dat is het menu item "Volgen" boven in de balk.)

Daar zie je bij welke threads E-mailnotificaties (nog) aan voor staan, en kunt ook met een druk op de knop alle notificaties per mail uitzetten.
 
Hier hetzelfde, bovenstaande post bevat niet de oplossing want alles staat uit bij mij. Ik zou dus helemaal geen notificaties moeten krijgen, maar ik heb er tientallen, voor de topics waarin ik heb gepost.

Hi Cleanshaven, in jouw voorkeuren staat volgen mét e-mailnotificaties aan. Als je e-mailnotificaties daar uitvinkt, wordt dat vanaf dan niet meer toegepast op nieuwe topics waar je je op abonneert of waar je in reageert.

Op de link in mijn vorige post kun je nazien welke topics je allemaal volgt. en als er (zoals in de afbeelding hieronder rood omcirkeld) E-mail bij staat wil dat zeggen dat je hier ook E-mail notificaties voor krijgt. Op deze pagina kun je het ook uitzetten.
1625409600566.png
 
Ik zou geen e-mails van Girls Review meer willen ontvangen en heb alles van e-mail uitgezet, maar toch blijven er mails van GR toekomen in mijn box. Wat doe ik fout? :confused:

 
Terug
Bovenaan Onderaan