Recensie Ebru (Turks), Den Haag, Doubletstraat 7 k4 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
let op: dit is een tijdje terug geweest

Na een prachtige review van opperman deze Arabisch ogende parel eens onder de loep genomen. Een tijdje moeten wachten voordat ze verscheen. Was vgm de eerste van de dag.

Mooie verschijning. Alsof ze zo uit een sprookje komt lopen.

Zoals andere al hebben gemeld ook met een massage opwarmen waarbij veel mocht. Lekker heel het lichaam kneden en mijn enthousiaste kleine man ook overal langsgehaald mocht worden.

De beurt zelve houdt ik graag tussen ons ;) maar niks te klagen bij deze prachtige dame.

Wel vond ik de aftertalk tegenvallen. Dus snel aankleden en weer op weg.

Al met al niks mis mee. Één voor de herhaling. Maar als je voor de babbel komt zou ik zeggen: lekker doorlopen.
 
Ik kom de laatste maanden wekelijks in de doublet en ik heb Ebru al die maanden niet gezien, of het nu op 7k4 of 37 of waar dan ook is en middag of avond
Het kan toeval zijn maar ik denk dat ze er gewoon al tijden niet is en dat ze verward wordt met iemand anders
 
Ebru eindelijk weer terug na 5 maanden afwezigheid wat ze zelf aangaf. Het was vandaag haar 3e dag. Heb haar al zo vaak bezocht dat ik me beperk door te zeggen dat de sex weer prima was met uiteraard eerst een stevige (olie) massage wat ze zeer kan waarderen. Nog steeds 7 k4 is haar kamer. Ben blij dat ze weer terug is.
@Doublethopper Goed Nieuws! En heel erg bedankt voor de heads-up :love:
 
Ebru eindelijk weer terug na 5 maanden afwezigheid wat ze zelf aangaf. Het was vandaag haar 3e dag. Heb haar al zo vaak bezocht dat ik me beperk door te zeggen dat de sex weer prima was met uiteraard eerst een stevige (olie) massage wat ze zeer kan waarderen. Nog steeds 7 k4 is haar kamer. Ben blij dat ze weer terug is.
Nog 1 vraagje, bezocht jij haar overdag of in de avond (zoals ik in het verleden deed)
 
Morgen ga ik naar de Doublet.
Misschien 's middags al maar zeker in de avond.
Ik heb Ebru vaak zien staan (langer geleden) en wil haar morgen eens proberen.
Hopelijk is ze er (en is niet 1 van de lekkerdere latina's weer terug).
Jullie horen van me
 
De aanhouder wint.
Om 8 uur begon ze pas.
Opperman en Doublethopper hebben niets verkeerds gezegd.
Misschien zag ik Doublethopper net zelfs wel.
Zowel lichamelijk als qua activiteiten klopte het helemaal (ik vond haar lichaam trouwens nog beter dan ik verwacht had).
Het engels gaat maar is niet super, maar ze is wel gezellig en leuk plagerig.
Het kamertje is natuurlijk te klein, maar voordeel is wel dat het lichamelijk contact heel intiem is.
Het zal niet bij deze ene keer blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan