Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo lieve mensen,
Ik heb aardig wat berichten gelezen op dit forum over welke dames jullie aanraden. Ik ben van plan om aanstaande weekend (zaterdag om precies te zijn) even deze raamprostitutie te bezoeken (ongeveer rond 00.00 uur). Ik weet natuurlijk niet of die dames rond die tijdstip daar aanwezig zullen zijn.

Dus nu komt mijn concrete vraag: welke dame raden jullie mij aan op een zaterdag om 00.00 uur? Ik vind de service het belangrijkst. Denk hierbij aan: iemand die niet (teveel) strest om de tijd, iemand die vriendelijk is (hoef geen chagrijnige dame), iemand die je op je gemakt stelt en ook niet erg zal vinden als er met haar poes wordt gespeeld terwijl ze blowjob geeft.
 
Hallo lieve mensen,
Ik heb aardig wat berichten gelezen op dit forum over welke dames jullie aanraden. Ik ben van plan om aanstaande weekend (zaterdag om precies te zijn) even deze raamprostitutie te bezoeken (ongeveer rond 00.00 uur). Ik weet natuurlijk niet of die dames rond die tijdstip daar aanwezig zullen zijn.

Dus nu komt mijn concrete vraag: welke dame raden jullie mij aan op een zaterdag om 00.00 uur? Ik vind de service het belangrijkst. Denk hierbij aan: iemand die niet (teveel) strest om de tijd, iemand die vriendelijk is (hoef geen chagrijnige dame), iemand die je op je gemakt stelt en ook niet erg zal vinden als er met haar poes wordt gespeeld terwijl ze blowjob geeft.
Het plein is weliswaar tot 02.00 open maar er is niet veel keuze om 00.00 uur
 
@Energy @walker12

Ouch, daar dacht ik helaas al aan.

Toch, welke dame zullen jullie adviseren vanaf 00.00 uur? Ik ga namelijk aanstaande zaterdag voor een maat van me naar Eindhoven centrum, en dan sluiten we de avond met een bezoekje aan de raamprostitutie :giggle:.

Ik zal ervoor zorgen dat ik, op een andere dag, wel overdag ga.
 
Gisteravond maar een dode boel. 2 wandelaars en veel chagrijnige dames op hun telefoon. Snel weggegaan want werkelijk niemand leek op zoek naar een klant
Kom er ook regelmatig en deel jouw mening ,er is weinig te beleven . De meesten dames zijn terug van vakantie op enkele na .
Een klant moet ook geprikkeld worden en dat helpt niet als ze blijven kijken op de telefoon
 
Ook zeker een reden waarom ik tegenwoordig ook vaak naar Antwerpen ga. De comfortabele stoelen op het plein nodigen uit om heel de avond onderuitgezakt te wachten op een klant. Veel dames nemen niet eens de moeite om af en toe op te staan om wat klanten te lokken. Natuurlijk zitten er in het schipperskwartier ook dames op hun stoel te whatsappen, maar het is toch veel anders dan in Eindhoven. Soms is een dame even staand zien bewegen alles wat nodig is om te beslissen.
 
Begrijp dat ook niet, een bekende dame op het plein heeft wel eens gezegd dat de dames die staan die moeten werken van hun pooier.
Zij vond zelf dat als mannen naar haar willen komen dat ze dat ook wel doen als ze niet staat.
Maar vervolgens is het wel klagen dat er bijna geen (nieuwe) klanten komen.
In Antwerpen kijk je je ogen uit en weet je soms niet welke je moet kiezen, in eindhoven is het meer hopen dat je favoriete dame niet bezet is.
 
Als je in Antwerpen niet de status van topper hebt en je gaat daar onderuitgezakt op slippers in een luie stoel zitten whatsappen dan ben je zo klaar. Als je daar niet wat contact zoekt met de wandelaar en het spelletje speelt (zorgen dat je lichaam goed zichtbaar is, leuk lachen etc.) dan pikken de andere dames alle potentiële klanten voor je neus weg. Nu hoeft het niet zo uitbundig te zijn in een kleine raambuurt, maar een klein beetje interactie tussen dames en wandelaars kan geen kwaad.

Even iets anders.. heeft iemand al ervaring met deze Nederlandse dame?
 
Ja heb haar al wel gezien, maar daar heb je het weer.. zittend. Ik was toen nog niet op de hoogte van de advertentie en had al een dame op het oog dus heb sowieso weinig naar de verder aanwezige dames gekeken.
Zag ze er een beetje aantrekkelijk uit? Foto's op de advertentie zeggen niet zo heel veel.
Kristina doet ook pzc maar ik vind haar niet heel appetijtelijk eruit zien haha
 
krisztina is ook echt niet mijn ding. Volgens mij zag deze dame er voor mij persoonlijk een stuk aantrekkelijker uit. Ik kan haar gezicht niet echt meer voor de geest halen, maar volgens mij had ze wel een flinke borstpartij (niet overdreven groot). Misschien ga ik dit weekend nog eens terug om het allemaal wat beter te bekijken.
 
Als je in Antwerpen niet de status van topper hebt en je gaat daar onderuitgezakt op slippers in een luie stoel zitten whatsappen dan ben je zo klaar. Als je daar niet wat contact zoekt met de wandelaar en het spelletje speelt (zorgen dat je lichaam goed zichtbaar is, leuk lachen etc.) dan pikken de andere dames alle potentiële klanten voor je neus weg. Nu hoeft het niet zo uitbundig te zijn in een kleine raambuurt, maar een klein beetje interactie tussen dames en wandelaars kan geen kwaad.

Even iets anders.. heeft iemand al ervaring met deze Nederlandse dame?
 
Hallo medewandelaars.
Zoals ik al eens eerder heb geschreven wil ik binnenkort voor het eerst een keer naar het plein.
Nu heb ik van de dames al best veel gelezen, maar zou toch graag advies van de ervaren plein wandelaars hebben.
Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
Wel nu. Wat zoek ik.
Ik vind het heerlijk om een vrouw te vingeren en te beffen. En dat ze er ook van geniet( of tenminste niet als een dood paard erbij ligt)
En dat ze goed kan pijpen en ook je ballen niet vergeet.
Ook vind ik het belangrijk dat ze niet te oud is en er goed uitziet en zelf actief is, en niet te passief haar kunstje doet.
Kunnen jullie me helpen met info over dames die redelijk aan mijn eisen voldoen, of vraag ik teveel misschien. Kan ook natuurlijk.
Hoor graag jullie reacties.
Bedankt.
 
Volgens mij ben je meer opzoek naar een complete ervaring. Op het plein ga je die voor 50,- niet snel vinden en je zal dus voor een langere date moeten gaan. Zelfs dan zijn er nog veel dames die dingen als ballen likken en vingeren pas toestaan zodra ze je beter leren kennen. Ga gewoon eens kijken welke dames jouw smaak zijn en zoek de bijbehorende recensie hier op om even te checken hoe de service is. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat de uitgebreidere dates in privéhuizen of thuisontvangst meer aan jouw eisen voldoen. Ik kan je wel vertellen dat Anna op 12 links ook je ballen doet als je er om vraagt en bij Maureen op 16 links kun je vingeren. Van allebei de dames is een topic hier alleen moeten de dames wel jouw smaak zijn en dat kunnen wij niet inschatten.
 
Volgens mij ben je meer opzoek naar een complete ervaring. Op het plein ga je die voor 50,- niet snel vinden en je zal dus voor een langere date moeten gaan. Zelfs dan zijn er nog veel dames die dingen als ballen likken en vingeren pas toestaan zodra ze je beter leren kennen. Ga gewoon eens kijken welke dames jouw smaak zijn en zoek de bijbehorende recensie hier op om even te checken hoe de service is. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat de uitgebreidere dates in privéhuizen of thuisontvangst meer aan jouw eisen voldoen. Ik kan je wel vertellen dat Anna op 12 links ook je ballen doet als je er om vraagt en bij Maureen op 16 links kun je vingeren. Van allebei de dames is een topic hier alleen moeten de dames wel jouw smaak zijn en dat kunnen wij niet inschatten.
Bedankt. Het is voor mij ook geen probleem als het een langere date is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan