Recensie Ella, Amy's Secret Garden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Extra Life

Newbie
20
26/12/22
20
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.amy-secret-garden.be/kopie-van-voorstelling-ella/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag langs geweest bij Amy's secret garden waar Ella voor de tweede dag aan het werk was. Vriendelijke en lieve dame die er eveneens heel goed uit ziet en haar tijd neemt. Wat ik boekte aan tijd, kreeg ik ook voluit bij haar. Eerst douche genomen om dan richting kamer te vertrekken. Waw, wat een beleving. Ella zou ik omschrijven als een zachtaardige vrouw die er zeker haar leeftijd niet uitziet. Na eerst op bed onze lichamen wat te hebben verkend vergezeld met wat getongzoen daalde Ella vervolgens af richting mijn tepels om er lekker aan te zuigen, wat mijn temperatuur extra deed stijgen (en dat alleen niet :)). Ondertussen gleed haar hand verder naar onder door om mijn ondertussen stijve soldaat wat te plagen. De pijpbeurt die volgde was in een woord te omschrijven als fantastisch. Ondertussen streelde ik haar op de plaatsen die ze leuk vond. Een ding kan ik beamen, wat heeft Ella een fantastische mond. Daarna nog een deugddoende Tantra massage gekregen van haar en om het bezoek af te sluiten een doggy intiempje die mij eveneens wist te bekoren. Met een voldaan supergevoel ben ik alvast vertrokken bij haar. In de toekomst ga ik zeker Ella nog eens opzoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan