Recensie Ely, Relaxdreams 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mazzeltov

Vaste klant
148
06/11/22
72
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwe-ely-best-pzc.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week eens binnengesprongen in dit huis. Ik had de advertentie van Ely al even gezien maar ik geraakte er maar niet. Tot deze week dus.
Ontvangen door de gastvrouw (niet die lekkere blonde van vroeger, dus even schrik dat het serieus valse foto's waren), maar niet veel later kwam Ely binnen. Zeer aangename verschijning, iets ouder wel dan de foto's laten vermoeden, maar desalniettemin een knappe vrouw.
Gelukkig was er airco op de kamer, dus eerst deze aangestoken! De kleren gingen uit en belanden al kussend op bed waarna ze tussen mijn benen kwam zitten en me "beval" te relaxen.
Ondanks de airco was het toch nog behoorlijk warm (tip voor het huis: airco constant laten draaien, niet enkel tijdens de date) waardoor de hitte zijn effect had op mijn jongeheer. Maar Ely stelde me gerust en was geduldig en kreeg hem uiteindelijk wel in de staat dat ze hem wilde. Haar ook nog even verwend en was al snel lekker nat.
Condoom er om en haar mij laten berijden. Deed ze erg lekker en zij had minder problemen met de hitte (is een Spaanse), dus haar laten doen tot het einde.
Kort: lieve mooie dame, met malse natuurlijke borsten, die haar best doet om je te plezieren. Ik ga er zeker nog eens naartoe, maar dan iets langer. Na dit weekend vertrekt ze wel weer even naar Spanje maar komt terug in september.
 
Laatst bewerkt:
Een vraagje: is zij lekker nat geworden dankzij jouw 'verwenning' of was het misschien gewoon transpiratie (het was immers warm) ?
Ik ga er immers altijd vanuit dat de dames 'werken' en dat ze daarbij hun genot in zekere mate 'faken', wat ik uiteraard liever heb dan wanneer ze passief blijven liggen. Maar zelf heb ik daar weinig verdienste aan, behalve dat ik haar betaald heb.
 
Trouwens, Ely is voorlopig weg, dus de link brengt je voorlopig naar een profiel van een andere dame.
Ja, dacht ik al.
Blijkbaar zijn er nu drie dames.
waaronder Claudia, maar ik betwijfel of ze natuurlijke borsten heeft.
dringend nodig ;-)

Dan zou ze wel erg lokaal gezweet hebben enerzijds, en het smaakte niet naar zweet anderzijds. Nergens anders zweet opgemerkt. Toen toch niet.
Goed gebeft, zal ik dan maar denken.
 
Maar ik denk dat Claudia toch wel beetje ouder is dan dat ze op deze foto's toont? Al in onderwerp van relaxdreams gelezen dat ze nu ouder uitziet dan op haar foto's op de site.
Heb dat ook gelezen, maar ik ben zélf 60+ , dan stoort dat zo niet. Het kan zelfs voordelig zijn, omdat ze dan al veel ervaring hebben. Er mooi uitzien blijft belangrijk, maar het gaat ook over wat ze doen. Mooie, jonge dames denken soms dat hun naakte lichaam al volstaat om de heer happy te maken.
Een wat oudere dame heeft de 'skills' vaak beter onder de knie.
Een dvp-foto neem ik ook altijd met een flinke korrel zout. De vraag is of ze goede sex kunnen leveren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan