Recensie Emma, Den Haag, Geleenstraat 45 k8 4,09 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ado

Vaste klant
Forumpionier
236
05/07/21
195
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vandaag ff snel naar de geleen gegaan.
emma is een 21jarige roemeense slanke dame met mooie panties en zwarte lingerie. ze heeft een mooi kopie en een super figuurtje.
het pijpen was prima en diep en lang genoeg.
beffen was ook niks mis mee. neuken was ook boven gemiddeld. 2 standjes gedaan.
dame werkt 3wk in de geleen. 14 tot in de avond.
hiervoor in duitsland gewerkt.
prima bezoek kom nog eens hier terug.
ze heeft een naamboordje dus niet te missen
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Met het mooie weer vandaag weer eens de middag in de Geleenstraat bezocht, veel dames achter de ramen en ook genoeg geinteresseerden in de straat zelf.

Na wat rondjes in de zon besloten een nieuwe dame te bezoeken, mijn oog viel daarbij op Emma bij nummer 45.

Emma is een leuke, slanke zwartharige dame uit Roemenie die met een aardige babbel de binnenkomst weet aan te kleden. Pzc bleek ook mogelijk, dus dat heb ik ook meegenomen.

Na het zelf wassen op bed plaatsgenomen waar Emma er ook bij kwam, nog net binnen handbereik. Het pijpen is vrij aardig en niet kort, ze varieert daarbij ook wel. Even getwijfeld aan pijpen alleen, maar toch gewisseld naar doggy.
Intiem ging het allemaal wat lastiger, af en toe moest er wat gevoeld of gecontroleerd worden, wat ze met een doekje deed. Eenmaal in het ritme ging het wel, maar het leidde mij te veel af.
Uiteindelijk voor handwerk gekozen om het af te maken, dat deed ze dan weer goed.

Emma is een leuke en aardige meid, haar Engels is nog niet optimaal. Herhalingsgevaar is voor mij klein, maar wie weet.

Ze had het alarm op haar telefoon gezet om de tijd bij te houden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het neuken en pijpen was best wel leuk.
Haar tepels aanraken mag helaas niet en ook haar voetjes kussen en likken is een no go.
Dit is voor mij wel een extra om vaker langs te komen , maar op meisjes zoal Emma kom je natuurlijk ook gewoon klaar als de sex best wel ok is.
Dat was dus zo.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na niks te hebben gevonden op doublet, maar even doorgewandeld naar de Geleen.
Liep even snel een rondje en visualiseerde de dames in m'n hoofd 😌 Emma trok m'n aandacht en nadat ik snel de recensies had doorgelezen besloot ik naar binnen te gaan.

Heerlijk poppetje van 21 jaar oud, mooi lichaam en lekker PZC nog ff 3 standjes gedaan totdat haar alarm afging, chips... Tijd gaat weer eens veel te hard, helaas geen extra 100 bij me, dus door naar de volgende... 😅

Voor herhaling vatbaar 🤫
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zo, net weer terug van Emma.
Vorige week had ze helaas een vrije dag.
Vandaag maar wat meer geld gegeven voor een half uurtje, moet zeggen dat ik dat net niet gehaald heb.
Lekker een kwartiertje pijpen, heerlijk sex in 3 standjes, en na lang kijken in die sexy ogen was ik wel snel klaar, net de 30 minuten niet vol gemaakt.

Leuke aardige meid, mooi rank lijfje, heerlijk jeugdig, goed dat de afstand erg groot is, anders ging ik wekelijks 🤣 tot de volgende keer 😌
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was ik voor het eerst bij Emma. Wat een mooi en vriendelijk meisje. Spreekt goed Engels en het was een oprecht en geinteresseerd gesprek. Ik vind het altijd prettig dat als we gewoon een praatje maken de dame toch al een beetje met mijn kleine vriend gaat spelen. Haar tietjes zijn niet groot maar wel mooi. Aan het spelen ermee was ik niet toegekomen. Ik had pijpen, neuken, en beffen gevraagd voor 70 euro. Pijpen is er door mijzelf een beetje bij ingeschoten omdat ik lekker kon genieten van haar poesje en kontje. Ze had geen enkele haast. Er werd ook geen wekker gezet. Afgemaakt in een simpele missionaris waarbij ze je lekker aankijkt. Ook na afloop nog lekker gesprekje met deze mooie jonge meid. Ik trof haar om 15:00 toen ze net begonnen was. Ze werkt tot 23:00, da's voor mij te laat. Volgende keer onderzoeken wat er nog meer te beleven valt met deze lieve meid.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag met een volle zak naar de Geleenstraat op zoek naar een sexy bikinimeid. Na een rondje had ik mijn keuze gemaakt, ook had ik al een en ander gelezen over Emma. Zij stond vrij waardoor ik gelijk naar binnen ging. Op haar kamer een korte kennismaking. Snel op bed beland met z'n tweeën. Emma kwam lekker knus tegen mij aan. Intussen trok zij aan mn leuter en ik bevoel haar lekkere billen!
Cd gaat erom. Pijpen doet Emma lekker met draaibewegingen. Ook was zij een poosje bezig.. nou mij hoor je niet klagen haha!
Begonnen in zij on top. Oooghh wat is zij krap zeg! Zonder te dollen.. ik kwam moeilijk in haar kutje. Een geile dame die op en neer gaat. Nog overgegaan naar doggy.
Heerlijk zitten ketsen en kwam heftig klaar in haar kutje. Ik zit nog lekker te spuiten en zij moet zo nodig terugtrekken… Grrr.. ook nog even checken of het cd nog heel is.
Begrijp het wel als je als een tierelier haar volspuit. Uiteraard in het cd..
Nou opfrissen (wat zij overigens niet deed), omkleden en weer op pad.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Emma lieve leuke dame.

pijpwerk is ok, neukwerk is ok, aftrekwerk is ok.

Mooi lichaam, mooie borsten, mooie lange slanke benen.

Ze had zwarte lingerie aan met zwarte panty, vond ik wel sexy.

Je mag niet aan tepels zitten, dat geeft ze vooraf aan en de cd daar is ze heel voorzichtig mee. Mij stoorde het wel waardoor ik zei, je kan me beter aftrekken.

Herhalingsvatbaar, 7/10
 
ik ben haar ook al een tijdje uit het oog verloren en heb speciaal een account gemaakt om te kijken of er een thread over haar was. staat nu een andere dame op haar plaats en heb haar bordje al een tijdje niet gezien. erg jammer aangezien ze een van de weinige dames was die mij nog kon bekoren in de straat. als iemand weet of ze nog werkt en zo ja waar dan hoor ik het graag.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer een wandeling gemaakt naar de Geleenstraat na werk. Het was behoorlijk rustig en ondanks dat ik de afgelopen keren elke keer me vermaakt heb in/met Evelin had ik nu behoefte om een keer een andere jonge meid te proberen.
Emma en een voor mij nog onbekende blonde dame trokken de meeste aandacht. Aangezien de blonde dame in eerste instantie meer de aandacht trok een beetje blijven rondlopen maar het blonde jonge ding was bijna de hele tijd bezet!

Omdat de tijd begon te dringen toch maar op Emma afgestapt en hoewel ze in eerste instantie een beetje afstandelijk was bleek deze inschatting van mijn kant uit verkeerd te zijn. Ze heeft een hartstikke lieve stem en na de korte standaard vragen wat ik wilde en wat zij kon bieden naar binnen gelaten.

Nadat we allebei uit de kleren gegaan zijn ben ik lekker op mn rug gaan liggen en ze speelde ze rustig met mijn pik en terwijl deze in haar hand groeide merkte ze meerdere keren op dat mijn jongeheer toch wel erg "big" was en of we wel zachtjes zouden beginnen. Ze heeft me daarna lekker gepijpt en ging daarbij ook in de buurt van hoe diep ze kon gaan. Tussendoor nog een klein beetje gekletst en mijn handen verkenden ondertussen rustig haar zachte slanke lichaam.
Na een tijdje stelde ze voor om te gaan neuken en ze kwam met het idee dat zij bovenop zou gaan zodat we rustig konden beginnen.
Langzaam zakte ze over mijn harde pik heen en ze begon voorzichtig heen en weer te bewegen. Haar kutje voelde heerlijk strak, ze had in het begin nog wel wat moeite ermee maar na een korte tijd lukte het haar ook om helemaal te gaan zitten waarna ze ook wat meer op en neer begon te rijden... Ondertussen verkenden mijn handen nog steeds haar prachtige kleine tietjes en haar kutje voelde heerlijk om mijn pik.
Na een paar minuten van standje gewisseld en ben ik bovenop gegaan en weer rustig aan begonnen maar nadat ze er meer aan gewend was kon ik ook het tempo opvoeren en hebben we in deze positie het heerlijk afgemaakt!
Toen ik mijn hele lading in het condoom heb gespoten heeft ze daarna voorzichtig het condoom afgedaan en ook mijn pik schoongemaakt met een paar schoonmaakdoekjes!

Al met al was het een heerlijke (korte, kwam door mijn eigen beschikbare tijd) tijd en ik ga zeker nog een keer terugkomen bij deze mooie slanke dame!


PS na mijn vorige berichten bij Evelin erachter gekomen dat het ook niet fijn kan zijn hoeveel ik betaald heb voor hoe lang dus bedragen laat ik vanaf nu achterwege :D
 
bedankt voor je recensie broeder ik vind het alleen jammer dat ze niet meer in de doubie staat voor de rest is het altijd een feestje bij haar en heerlijke borstjes inderdaad en strak kutje
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond niet voor de eerste keer bij Emma geweest. Je weet wat je krijgt bij haar. Communicatie verloopt enigszins stroef, maar hindert mij niet.

Ik laat me eigenlijk altijd alleen pijpen, vanavond dus ook.
Doet ze heerlijk afwisselend van diep en langzaam naar wat sneller. Speelt met haar tong wat het erg geil maakt. Je mag spelen met haar borsten, maar niet de tepels.
Gevraagd om tussen mijn benen te komen liggen op haar buik. Heerlijk om haar kontje te zien en kutje in de spiegel terwijl ze rustig diepe halen je pik naar binnen werkt.

Conclusie: niet te eerste keer en ook niet de laatste.
 
Emma van Geleenstraat 45 k8 heeft nog steeds zwart haar ....
hahah inderdaad heb haar al lang niet bezocht::

 
El niño is op zijn neuk paasweekend eens even langs Emma gegaan. Even vragen wat mogelijk is in een uurtje met dit prachtige meisje. Voor €200 zou dat dan zijn. Pijpen zonder doet ze voor €50 extra. Haar tepels zoenen of likken wil ze absoluut niet. Ook zoenen staat ze niet toe. Dat leek el niño geen leuk vervolg van zijn neukweekend voor €250. Vriendelijk bedankt en door naar de volgende. Ondanks haar mooie verschijning geen datemateriaal voor el niño.
 
Terug
Bovenaan Onderaan