Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren bij Tiffany geweest, aan het evaluatiegesprek te horen van de portier waren er toch al klachten over geweest.
Pijpen stopte na 1min en neuken na 5min. Moet snel gaan. Wel een mooie dame.
 
Gisteren bij Tiffany geweest, aan het evaluatiegesprek te horen van de portier waren er toch al klachten over geweest.
Pijpen stopte na 1min en neuken na 5min. Moet snel gaan. Wel een mooie dame.
Gisteren ook geweest en totaal geen klagen....alles erop en eraan, dus nog eens een bewijs dat de commentaren relatief zijn....
 
Gisteren ook geweest en totaal geen klagen....alles erop en eraan, dus nog eens een bewijs dat de commentaren relatief zijn....
En... wat dat een wipje van 30 min? Of een afspraak van een uur of meer?
Kan in dit geval dus een groot verschil maken... (als de dame snel-snel wil)
 
Ik heb EA de afgelopen jaren vaak bezocht en ik ben op 1 keer na altijd heel tevreden buiten gegaan. De ontvangst is steeds vriendelijk, geen klachten over de hyghiene,.. .
Ik heb goede tot heel goede "beurten" gehad met estrella(bril), dayana,mila,myriam en vandaqg met noelia maar de 2 absolute toppers zijn voor mij manuela en sissi. Manuela komt af en toe over van spanje en blijft hier dan een poosje. Sisi verloopt vaak van club. Zo komt ze afwisselend EA en relaxdreams maar werkt(e) Ze laatst ik weet in soraya place onder de naam camille
 
ik wou naar letti gaan maar staat ni meer op site ,
zou ze vertrokken zijn of trekt ze de aandacht van iedereen ( te druk )
en bewust van site gedaan
iemand toch geweest de afgelopen dagen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan