Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren bij Pamela geweest , was echt nog eens een leuke beurt .

Zo was niet echt enthousiast bij de voorstelling maar heb toch gekozen voor haar killer boddy.
In het begin was het wat afstandelijk maar na een tijd pijpen kwam ze aardig los . Na een kwartier pijpen kwam ze omgekeerd op me zitten en maakte ze een heerlijke rodeo rit.
Nog een naar minuten massage en het halfuurtje was weer afgelopen . Kussen/vingeren was er niet bij . Maar maakt me ook niet meer uit voor 60 euro . Al bij al een dikke 7/10
 
Patricia heb ik al eens bezocht, maar wie is er momenteel de moeite waard in Waasmunster?
Lucia en Tamara zijn terug. Lucia is een toppertje... Tamara weet ik ni goed meer ( lang geleden) maar meen daar toch ook goede recensies van gezien te hebben int verleden...
Pamela ook topper. Maar ga me nu terug even op de heerlijke Lucia focussen ...
 
Vandaag terug een bezoekje gebracht aan mijn favoriete prive bar. Bij de voorstelling 3 leuke dames die zich kwamen presenteren: tamara,pamela en andrea. Ze zagen er alle 3 sexy en geil uit maar pamela had toch die extra uitstraling. Gekoze voor pamela. Op de site lijkt ze een beetje koel en afstandelijk maar in werkelijkheid is ze heel sociaal open en goedlachs. En ik heb al heel wat mooie vrouwen billen gezien maar die van pamela horen echt wel bij mijn favoriete. Echt een moordkont! Ook op de kamer was pamela in vorm. Lekker met haar kont tegen mij aanschuren, daarna ging ze op haar knieen zitten en gaf ze me een lekkere pijpbeurt. Ikheb haar dan ook lekker gelikt. Ze heeft een gevoelige dikke clitorus en werd heerlijk nat. Daarna, hoe kan het ook anders met zo een kont, lekker doggy afgemaakt. Tussendoor werd er echt heerlijk gekust. Ik had al wat minder positieve commentaren gelezen over pamela maar ben echt blij dat ik haar toch zelf ervaren heb. Zo zie je maar wie voor de 1 een flop is is bij wijze van spreken voor de andere een topper.
 
Ben er nog nooit geweest, zal ook eens een kans moeten wagen ;-) Wel al een paar ex Angels ontmoet in de relaxdreams. Victoria en Sisi waren voor mij toppers. Zijn er vergelijkbare dames bij de Angels te vinden ?
 
Pijpte me en ook doggy gedaan. Plus tz
Lees m'n recensie:
 
Lees m'n recensie:
Ja vroeger al gelezen, mijn eerdere recensie staat daar ook nog ergens 5 *****
 
Ben er nog nooit geweest, zal ook eens een kans moeten wagen ;-) Wel al een paar ex Angels ontmoet in de relaxdreams. Victoria en Sisi waren voor mij toppers. Zijn er vergelijkbare dames bij de Angels te vinden ?
Ik ga er graag. Recent bij Tamara, Lucia en Patricia nog geweest. Leuke dames. Niet het niveau van Victoria dat wel, maar dat is Champions League niveau. De andere is eerder Europa of Conference league. Dus toch nog goed niveau, altijd tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd bij deze 3 dames.
 
Ben er nog nooit geweest, zal ook eens een kans moeten wagen ;-) Wel al een paar ex Angels ontmoet in de relaxdreams. Victoria en Sisi waren voor mij toppers. Zijn er vergelijkbare dames bij de Angels te vinden ?
Lucia moet je dan eens proberen, zeker de moeite waard!
Persoonlijk vind ik wel dat 1 op 2 dames bij Emmanuela's Angels tegenvallen!
 
Ik ga er graag. Recent bij Tamara, Lucia en Patricia nog geweest. Leuke dames. Niet het niveau van Victoria dat wel, maar dat is Champions League niveau. De andere is eerder Europa of Conference league. Dus toch nog goed niveau, altijd tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd bij deze 3 dames.
Bedankt voor de goede feedback. Altijd goed om te checken want soms kan één slechte ervaring ervoor zorgen dat je nooit meer terug gaat ook al zijn er toppers aanwezig. Moet volgende week in de buurt van Sint Niklaas zijn zeker eens proberen daar 👍
Lucia moet je dan eens proberen, zeker de moeite waard!
Persoonlijk vind ik wel dat 1 op 2 dames bij Emmanuela's Angels tegenvallen!
Bedankt. Volgende week volg ik je goede raad op. Is het er druk of kan je makkelijk van een uur tevoren een afspraak maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan