Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie is die fatima iemand ervaring? Maneula zou ik niet pakken slechte service
Probeerde extra geld uit mijn zak te kloppen zonder er iets voor te doen.
Eerst flink rond dartelen.
En met van alles bezig zijn.
En dan zielig doen dat het zo slecht gaat daar.
Weinig klanten, slecht verdienen.
Ze komt steeds terug zie ik , dus ze zal het flink nodig hebben.
 
Probeerde extra geld uit mijn zak te kloppen zonder er iets voor te doen.
Eerst flink rond dartelen.
En met van alles bezig zijn.
En dan zielig doen dat het zo slecht gaat daar.
Weinig klanten, slecht verdienen.
Ze komt steeds terug zie ik , dus ze zal het flink nodig hebben.
Ik heb persoonlijk super goede ervaringen met manuela en vind haar echt 1 van de toppers daar. Zo zie je maar dat smaken verschillen(gelukkig maar) en dat iedereen een andere"klik" heeft met een bepaalde dame. Ofwel heb je ze op een slecht moment getroffen. Ik zou haar in ieder geval sterk aanbevelen. Binnenkort breng ik haar terug een bezoekje.
 
Ik heb persoonlijk super goede ervaringen met manuela en vind haar echt 1 van de toppers daar. Zo zie je maar dat smaken verschillen(gelukkig maar) en dat iedereen een andere"klik" heeft met een bepaalde dame. Ofwel heb je ze op een slecht moment getroffen. Ik zou haar in ieder geval sterk aanbevelen. Binnenkort breng ik haar terug een bezoekje.
Of een dame heeft een bepaalde klik met de klant.
Zou merkte ik op bij noelia idd van direct bij de voorstelling dat ze echt met me naar de kamer wou. Ook victoria gaf me dat gevoel en Milla. Milla wel nog niet mee naar bed geweest.
 
Zie ook juist dat Sara terug is. Ook een gfe meisje, lief, zacht en heel gewillig. Leuk dat ze terug is. laatste date met haar zei ze me dat ze pas in mei terug zou komen... Morgen zeker nog eens afspraakje boeken... Njammie
 
gisteren bij Noelia geweest. Lekker lijf mooie borsten en mooie kont. Tongzoen was er niet echt bij meer kusjes. pijpen lekker maar echt diep niet. Doggy style heel lekker diep zalig gekomen. zou nog drie weken blijven. Had ze in het verleden ook al eens gehad en steeds tevreden.
 
gisteren bij Noelia geweest. Lekker lijf mooie borsten en mooie kont. Tongzoen was er niet echt bij meer kusjes. pijpen lekker maar echt diep niet. Doggy style heel lekker diep zalig gekomen. zou nog drie weken blijven. Had ze in het verleden ook al eens gehad en steeds tevreden.
Zelfde verhaal bij mij.
Typisch latina vrouwtje.
Prachtige rondingen overal en content van de geboden service.
 
Wat maakt het eigenlijk uit wat daar gebeurt en wie het weet. Mij maakt het niet uit wat een ander er van denkt. Voornaamste is dat je ervan geniet.
Valt me ook op... dat herhaaldelijk verwijzen naar wat anderen denken.
Als je het dan zelf zo 'fout' vind... wat doe je daar dan?

Heb zelf alvast lak aan wat 'die anderen' allemaal wel of niet doen!
Kom daar dus voor al het lekkers!
 
Valt me ook op... dat herhaaldelijk verwijzen naar wat anderen denken.
Als je het dan zelf zo 'fout' vind... wat doe je daar dan?

Heb zelf alvast lak aan wat 'die anderen' allemaal wel of niet doen!
Kom daar dus voor al het lekkers!
Dat is ook mijn mening.
Hebben maar 1 leven en erna hoef je niks meer te doen.
Degenen die met schuldgevoelens rondlopen kunnen er idd best zo snel mogelijk mee stoppen.
 
Ik denk dat ik deze vroeger heb gezien in Gent 🤔🤔. Weet het niet 100 procent zeker maar vermoedelijk wel. Had dacht ik niet zo'n goede recensies ook onder Gent. Denk dat ze hier beschreven staat onder Briana in Gent, schepenenvijverstraat.
 
Ik denk dat Krokettje gelijk heeft, ze zat op de PVDD 14 in de nacht, daar heb ik ze maar 1 keer gezien, ik ging niet binnen want ze nodigde helemaal niet uit om binnen te komen en had zeker mijn twijfels.
Ze stond ook eens een week op de website van Sofie en ze ontving nog ergens in de Limburg.
Ik denk dat ze nergens lang blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan