Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jos spreekt ook was Spaans net als ik.
Dat vinden de dames wel prettig.
Ik heb er maar zelden mindere dames gehad.
De een is iets beter dan de ander, maar dat heb je overal.
Maar slecht nog nooit.
 
Jos spreekt ook was Spaans net als ik.
Dat vinden de dames wel prettig.
Ik heb er maar zelden mindere dames gehad.
De een is iets beter dan de ander, maar dat heb je overal.
Maar slecht nog nooit.
Ook ik spreek Spaans dus daar ligt het niet aan. De lat ligt voor mij blijkbaar hoger dan bij jullie. Jullie keuze, ik moet ook voor mijn geld werken en dan MOET de service goed zijn als ik het daar uitgeef.
 
Ook ik spreek Spaans dus daar ligt het niet aan. De lat ligt voor mij blijkbaar hoger dan bij jullie. Jullie keuze, ik moet ook voor mijn geld werken en dan MOET de service goed zijn als ik het daar uitgeef.
Het is hier nog erger dan ik denk ben ik blij dat ik binnen 15 jaar in Spanje woon weg van jullie allemaal .En daar gewoon nederlands kan praten 🤣🤣🤣
 
Luna is vroegtijdig naar huis...ze ging normaal blijven tot 20 mei ...maar was gestoken door een bij en stond Al een paar dagen met een mega dik hand 🙂
 
klopt, heb haar vrijdag nog bezocht. hand zag er niet goed uit.
die 2 nieuwe zijn ook niet echt mijn ding, dus seffens nog eens afspreken met Tamara, doet altijd enorm haar best om een leuke tijd te laten beleven.
 
Verleden week woensdag langs geweest en gekozen voor Sara. Blijkbaar is er nog altijd probleem met de douche. Het wasje gebeurde nu boven een emmer die ik zelf vast hield een raar zicht maar soit. is Dominicaanse qua figuur niet slecht juist haar borsten zijn nog al slapjes en plat, lekkere kont dat wel. Tongzoenen zat er niet in kusje op de mond wel, pijpen was niet slecht wat te veel rukken maar na wat gebaren toch nog goed diep en beter. Van het beffen werd ze dan wel geil en al snel moest ik stoppen en wou ze neuken. Beentjes op de schouder maar wel wat overdreven gekreun net iets teveel. Nadien korte massage wel een van de betere die ik daar gehad heb zelfs kontgaatje kwam aan de beurt. Overweeg de volgende keer enkel massage met happy end. Qua herhalingsgevaar voor neuken zou ik niet meer gaan. Niet echt een topper, ook niet afknapper, middenmaat
 
Welke nu aanwezige dames zijn aanraders?
Bij gebrek aan andere....ben ik gisteren voor de eerste maal bij Patricia geweest.
Vriendelijke dame....was wel ok.
Tongzoenen doet ze volgens mij niet echt,...ook niet echt geprobeerd.
En bij het pijpen wel wat tandjes gevoeld.
Maar was zeker geen afknapper ook.
 
Bij gebrek aan andere....ben ik gisteren voor de eerste maal bij Patricia geweest.
Vriendelijke dame....was wel ok.
Tongzoenen doet ze volgens mij niet echt,...ook niet echt geprobeerd.
En bij het pijpen wel wat tandjes gevoeld.
Maar was zeker geen afknapper ook.
Ik twijfel tussen Patricia, Diana of Manuela.
 
Terug
Bovenaan Onderaan