Recensie Enya/Diana, Arnhem (vh Leiden) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bimbofucker

Newbie
3
27/09/23
5
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9922965-enya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enya werkt door het heel NL en B. en gebruikt een hotel als ontvangst ruimte. Zodoende is ze niet altijd beschikbaar in de buurt.
Het leukste en geilste is dat ze alles ZC doet en je haar kunt beffen tot ze komt, en da's geen fake...
Verder is t een erg doorsnee meisje van begin 30 uit Roemenië met leuke tieten en een figuur dat verraad dat ze de sportschool alleen van de buitenkant kent. Praten zijn toch we 3 hele woorden en de handelingen zijn erg plichtmatig. Een half uur is lang zat om te boeken, maar toch was t al mijn 3e bezoek en eigenlijk is t gewoon best lekker bij haar. Een uur boeken is, zo is mijn ervaring, zonde van je geld. Je krijgt niks extra's..
Anyway, ze zuigt best lekker, komt dus geil klaar op mijn tong en laat t neuken passief over zich heen komen, waarbij je haar lekker vol kunt spuiten! 😋

Verder vult ze maar wat in in de advertentie en is ze beduidend langer dan de 1.49 die ze opgeeft en heeft ze een C cup ipv A.
Pijpen Deepthroat heb ik niks van gemerkt...
Anaal kan voor 50,- extra, maar dat is niet perse mijn ding, wie weet volgende keer ;)


Gr. BF.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9922965-enya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik begrijp dat ervaringen drastisch kunnen verschillen soms, maar dit...

Wat een ongelooflijk waardeloos bezoek was dit. Pure geldverspilling.

Dame ontving in een hotel in het oosten van het land. Afgesproken wat we wilden doen. Antwoordde langzaam en gaf weinig sloegen.

Eenmaal aangekomen leek het net of ze uit bed was komen rollen. Totaal niet conform foto's en nu snap ik wel waarom er geen foto's van haar gezicht online staan... Er kon geen enthousiasme vanaf komen. Gelaatsuitdrukking op 0 en verveeld. Geen knuffel, geen zoenen, mocht niet beffen of vingeren want daar 'had ze geen zin in'. Vervolgens reageerde ze nergens op en was het gelijk meteen seks. Voelde me er heel ongemakkelijk bij hoe ze me niet eens aan keek.

Uiteindelijk na nogmaals proberen te beffen weer afgewezen, waarna ik dacht het maar voor gezien te houden. Deze vrouw moet dit werk nooit meer dan doen als dit de standaard is waar ze mee omgaat. Heb boos tegen haar gezegd dat dit lekker makkelijk geld verdienen is zo en dat ik hoopte dat ze dit met andere klanten anders deed.

Voor iedereen een flinke flinke afrader dit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan