Erectieproblemen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en de pil dan halveren, daar zijn de pillen niet voor gemaakt, dus nee was haar antwoord,

Correct, tabletten zonder breuklijn zijn niet geproduceerd om te halveren. Tabletten met breuklijn zijn zo geproduceerd dat iedere helft van de breuklijn evenveel werkzaam bestanddeel bevat. Indien je normale tabletten halveert kan je nooit met zekerheid zeggen dat beide helften evenveel werkzaam bestanddeel bevatten.
 
Héél simpel op te lossen, letterlijk. :p
Los 1, of 2, kamagra's op in ranja, water of Fanta.
Zelf die ik er 1 tegenwoordig op ongeveer 125 ml.
Daarvan neem ik dan kwartiertje of half uurtje van tevoren 1 slok/slokje, kwart ongeveer dus, wél goed schudden voordat je drinkt. Werkzame stof is dan goed verdeeld en werkt keer op keer gedurende meerder uren.
Ook geen hoofdpijn of warme blos meer sindsdien en is dus ook maar €0,25 per keer, voor iets meer/langere "hulp", de helft opdrinken, kwestie van uitproberen dus. 😇
En de rest in een schoon en leeg waterflesje doen? En in de koelkast zetten of gewoon in de kast?
 
Volgens de letter der apotheek is natuurlijk nooit zeker dat die 100 mg sildenafil eerlijk verdeeld zit over de pil en niet links alles en rechts alleen vulmiddel.

Volgens de letter der productie valt dit heel erg mee.
Ik heb zelf, om geld te besparen, wel eens 200 mg gekocht en in vieren gedeeld. Dat is niet te doen, op het laatst stond ik de pillen te vijzelen en daarna de poeders verdelen...

Dat is het me niet waard, ik bestel 100 en maak kerfjes boven en onder om ze goed in tweeën te klieven.
Gaat voor mij prima!

Ik gebruik een pillensnijder. Niet altijd exact de helft.
 
Ik baal er een beetje van dat het vaak gaat om medicijnen die helpen om een erectie te krijgen maar ik heb juist last van te vaak erecties die keihard zijn. Dat mag wel was minder. Is daar ook wat aan te doen?
Kamfer?

Dat werd vroeger verteld over de koffie in het leger. Kwestie van de troepen wat te kalmeren.
 
via een kennis kon ik aan kamagra komen, toch maar eens proberen dacht ik. maar ik kreeg een knallende koppijn ervan waardoor mijn sekslust dus totaal naar zero zakte. iemand daar ervaring mee? 100mg tabletten halfje ingenomen
 
Laatst bewerkt:
via een kennis kon ik aam kamagra komen, toch maar eens proberen dacht ik. maar ik kreeg een knallende koppijn ervan waardoor mijn sekslust dus totaal naar zero zakte. iemand daar ervaring mee? 100mg tabletten halfje ingenomen
Heb dit ook even geprobeerd. Had ook last van hoofdpijn en het effect van de pil zelf was niet denderend.
Nu ga ik 3x per week 30 minuten joggen. Betere resultaten, geen hoofdpijn meer en voel me overall fitter.
 
En wat zijn dan "verkeerde dingen" aan die denkt?

Voor mij werkt,

- administratie
- Een visueel beeld in mn hoofd van hongerige kinderen in Afrika
- Starend naar een lamp en denken over de zin van het leven

:D

Nee zonder dollen. Als je actief neukt of de liefde bedrijft, is er een stofje in je hoofd dat je constant produceert. Als je klaarkomt dan stopt de toevoer van dat stofje, en dat maakt dat sommige ook gelijk in slaap flikkeren na de daad. Het leren "negeren" van die impulsen zet dat je langer vol kunt houden.

Geloof me, het komt niet de eerste keer, maar na een paar keer goed oefenen. Trek 'm eruit als het echt niet gaat, doe wat anders eventueel, en ga dan weer verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan