Erectieproblemen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Op deze site van de overheid kun je zien dat als je bij de apotheek niet het officiële merk koopt, maar wel hetzelfde spul dat je dan stukken goedkoper uit bent. Nog geen 2 euro per pil 50mg sildenafil

Misschien toch maar over mijn schaamte heenstappen en naar de huisarts?
Geen schaamte nodig, wat moed misschien… maar je huisdokter zal je wel geruststellen: je bent niet de enige!
 
Is er ook een pilletje met het tegenover effect, soms gaat het mij net iets te snel....

Pilletje tegen erectie of tegen klaarkomen? Tegen klaarkomen, neem iets met paroxetine, bv cenforcep. Kijk op sexjobs voor ads van verkopers als je niet naar een huisarts wil, of die ze niet wil voorschrijven. Of neem een kwartje of nog minder xtc, dat heeft bij mij een vergelijkbaar effect :LOL:
 
Pilletje tegen erectie of tegen klaarkomen? Tegen klaarkomen, neem iets met paroxetine, bv cenforcep. Kijk op sexjobs voor ads van verkopers als je niet naar een huisarts wil, of die ze niet wil voorschrijven. Of neem een kwartje of nog minder xtc, dat heeft bij mij een vergelijkbaar effect :LOL:
Het is niet dat ik er heel grote problemen mee heb maar je kent het wel😉soms wil je nog ff haha en van drugs hoef ik niks te weten 😇
 
Wat een onzin, yoghurt bederft, chemicalien (meestal) niet. En ja, al is yoghurt een week over datum, als hij niet bedorven ruikt en er geen schimmel op zit eet ik hem gewoon. Snowflakes tegenwoordig :rolleyes:

Datums staan op.produkten omdat het wettelijk verplicht is. Ik eet soms dingen die meer dan 10 jaar over datum zijn, en ik heb achterin een la ook wel eens vergeten xtc van 15 jaar oud gevonden die nog net zo goed werkte als de dag dat hij geperst is. Dus voor kamagra - als hij altijd droog en donker opgeslagen is geweest, probeer het gewoon.
 
Dat is het probleem, geld is van de rekening en bevestigingsmail ontvangen maar niet terug te vinden op de website...
De kans is dan groot dat de douane het pakje in beslag heeft genomen ;komt het van China dan heb je geen verhaal ,en ben je het geld en de pilletjes kwijt , het beste is nog altijd ga naar je huisdokter en vraag het hem , hij zal het zeker niet verder vertellen !!!! en zal voorschriftje afleveren .
 
Ik ben pas gewoon naar de huisarts gegaan, fijn gesprek gehad over mijn erectiestoornis en Vardenafil gekregen.
Pilletjes van 10 mg à 8 euro per stuk bij de apotheek.
Ik neem een halve en heb na 45 minuten weer een vlaggenmast als toen ik een jonge kerel was. Erg prettig.
Vrijwel geen bijwerking, beetje gekleurd hoofd, maar dat staat niet ongezond.
 
Ik ben benieuwd hoe lang jij dat houdt. Ik had dat (na 3 kwartier superhard) eerst ook, maar merk na een half jaar ik toch elke keer wat meer nodig heb, ik gebruik nu 10 mg. Of dat nou komt door gewenning of dat het lijf het harder nodig heeft, geen idee. Wel jammer, echt goed kan het nooit zijn, die pillen
 
Ik ben benieuwd hoe lang jij dat houdt. Ik had dat (na 3 kwartier superhard) eerst ook, maar merk na een half jaar ik toch elke keer wat meer nodig heb, ik gebruik nu 10 mg. Of dat nou komt door gewenning of dat het lijf het harder nodig heeft, geen idee. Wel jammer, echt goed kan het nooit zijn, die pillen
O ja wie weet dar er gewenning optreedt.
Ik merk zelfs dat ik na een paar keer de pil gebruikt te hebben nu ook zonder pil weer harder wordt. Alsof ie zich nu weer herinnert hoe het moet :)

We gaan het zien wat de toekomst brengt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan