Recensie Erika/Alina, Amersfoort (voorheen Roosendaal, Apeldoorn, Utrecht, Eindhoven, Den Haag, Breda, Duiven, Amsterdam) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het lijkt er sterk op. Als je niet via de WA probeert af te spreken, dan mag je al je handen dichtknijpen als je een dame te pakken krijgt. Het lijkt soms op een hindernisbaan.
 
Gewoon even wachten tot ze elders ontvangt. IK heb met haar afgesproken in Breda.


Greetzzz,

Dick Head
Ik spreek komende week af met Selena. Zal wel zien wie ik voor mij krijg. Allezins beide mijn type, klein en een stevig setje borsten. Ben alvast benieuwd. Hoop vooral dat het interactief/speels is en niet zomaar hup kleren uit en beuken.
 
In het verleden heb ik wel eens met haar afgesproken in Breda. Ik volg nu al een tijdje haar advertentie en zie regelmatig dat ze op een andere locatie zit. Helaas al een tijdje niet in meer Breda. Hopelijk komt ze snel weer een keer terug naar Breda. Ik wil mijn afspraak met haar nog wel eens overdoen
 
Een tijdje terug ook een afspraak met Erika gemaakt, maar bij aankomst werd de deur door iemand anders open gedaan. Ik had niet hier op het forum gekeken (stom natuurlijk), maar alleen naar recensies op kinky, en die waren voornamelijk positief. Bij thuiskomst wel hier op het forum gekeken om erachter te komen dat de Erika en Selena wisseltruc schijnbaar vaker voorkomt.
Verder met Selena wel een fijn uurtje gehad, maar voor €200 per uur mag je toch wel verwachten dat je de dame ontmoet waarmee je een afspraak hebt gemaakt. Daarom waarschijnlijk geen herhaling voor deze beide dames voor mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/6211262-erika
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de eerste keer met Erika afgesproken. Volgens de recensies wordt er nog wel eens een wisseltruc uitgehaald tussen Erika en Selena. Bij binnenkomst bleek ook ik te maken te hebben met Selena. Tenminste als in de foto's op Kinky bekijk komen alle foto's van Selena aardig overeen en alleen de laatste foto van Erika lijkt dan ook weer dezelfde dame te zijn. Kortom, met wie van de twee je nu echt te maken hebt weet ik niet precies. Wat wel meteen duidelijk wordt is dat ze de 1,65 meter waarmee ze adverteert niet haalt, ze komt tot ongeveer 1,58 meter. Ik moest in ieder geval een behoorlijk stuk naar beneden kijken om haar te kunnen zien.

Misschien de volgende keer eens opperen een trio te doen weet ik gelijk of er twee zijn of dat de dame in kwestie er twee aliassen op nahoudt met twee verschillende telefoonnummers.

Anyway, deze Roemeense dame spreekt voortreffelijk Engels dus communicatie liep erg soepel. Na de kennismaking en financiële afwikkeling begaven we ons naar het grote bed en van lengteverschil hadden we geen last meer.

Erika heeft in haar advertentie staan dat zij een geweldige pijpkunst beheerst maar ook deze Selena weet hoe ze de kleine generaal met haar mond moet bewerken. Ze vergeet geen plekje en maakt je helemaal gek, beetje teasen erbij. Na enige tijd moest ik haar van mijn pik aftrekken om niet al te komen. Gelukkig liet ze zich hier makkelijk in leiden. Na wat aan elkaar zitten toch gevraagd op ze voor de tweede keer een pijpbeurt wilde beginnen. Dat hoef je geen twee keer te vragen, ze vloog direct weer naar beneden om mijn pik weer onder handen te nemen. Weer goddelijk lekker maar nu ben je iets meer voorbereid op deze behandeling dus ga je beter de strijd aan.

Voordat ik weer op hetzelfde punt belandde als de vorige pijpbeurt vroeg ik haar om het condoom om te doen en om mij te gaan berijden en daarna, na een mooie gezamenlijke draai, heb ik het in missio erg intens af kunnen maken. Deze dame heeft bij mij voor een heerlijk en flink orgasme gezorgd.

Vervolgens hebben we samen nog wat op bed liggen kletsen en zat ze alweer snel met mijn pik te spelen en ondanks dat ze die met gemak weer aan de praat kreeg zat een tweede keer klaarkomen er niet in. Natuurlijk vond ik dat na die eerste intense keer ook geen enkel probleem.

Samengevat heb ik een prima date met Erika of Selena gehad. Alleen voor die pijpkunsten zou ik al op herhaling willen, dus denk dat het er wel van komt.
 
Volgens mij heeft deze Erika of Selena nog een derde alias. Rebeka genaamd.
Want zodra de woonplaats van Erika en Selena wijzigd. Ontvangt deze Rebeka ook ineens daar. En bekijk haar eens zonder de make up. Zou mij niets verbazen dat het één en dezelfde persoon is!?
Vandaag weer in Roosendaal
 
Heb haar wel eens in eindhoven op het plein zien zitten en je moet behoorlijk wat fantasie hebben om haar te herkennen als je de foto's van haar ziet en hoe ze eruit ziet achter het raam.
 
Ik bezocht haar een tijd geleden in Amstelveen. Ze had toen een andere naam.
De foto's op Kinky zijn inderdaad wel een beetje glossy.
Ze is vriendelijk, soms een beetje afstandelijk. TZ niet mogelijk. Best een leuk uurtje gehad.
Ik wist eerst niet of ik terug zou gaan, maar ondertussen denk ik toch van wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan