Recensie Erika/Alina, Amersfoort (voorheen Roosendaal, Apeldoorn, Utrecht, Eindhoven, Den Haag, Breda, Duiven, Amsterdam) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.511
02/07/21
4.169
47
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/6211262-erika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een mens ziet wel eens wat over het hoofd. Deze Alina (mijn 3e of 4e Alina in de hoofd stad) ook wel eens bezocht, maar vergeten over te hevelen uit Hookers.

Bij binnenkomst had ik direct het gevoel dat het niet de dame van de foto's is, maar misschien zijn die gewoon erg glossy. Wel een erg vriendelijke dame die supergoed kan pijpen. En in het bezit van een natuurlijke DD cup.
Toch was ze net niet helemaal mijn type, maar aan haar service lag dat zeker niet.

Ik weet nog dat ik dacht: Ze is gewoon net niet mijn type, maar toen begon ze te pijpen en liet ze me aan die joekels van tieten zitten (groter dan de profiel foto's) en dacht ik: Tsja, ik ga hier genieten van het moment.
 
Laatst bewerkt:
Haha ik had precies zelfde ervaring! Toen ze open deed zag ik aan haar gezicht dat het niet dezelfde persoon is. Maar ze zag er wel vriendelijk uit dus wilde het wel proberen. Inderdaad ze kan echt heel lekker pijpen, een van de betere.

Pijpen een 9, looks een 5,5 (vind ik dan).


Dame heeft twee advertenties. Het is namelijk de dame van deze advertentie die je krijgt: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8605504-selena
 
Deze Alina/Selena had ooit in april nog een derde nepprofiel in Amstelveen waar ik in was getuind. Bij binnenkomst deed Selena de deur open waar ik nooit op zou reageren. Ik zag gelijk dat het niet dezelfde dame was waar ik interesse in had en mijn geilheid zakte gelijk naar een dieptepunt. Zo'n teleurstelling als je gewoon niet krijgt wat je verwacht. Ik zei gelijk "you are not the girl from the profile" waarop ze zei "if you don't like you can go" wat dus inhoudt dat ze dus weet dat ze de boel nept in de hoop dat klanten toch blijven. Ben gelijk weggegaan en was in de buurt van een ander nieuw talent (Sofia) waar ik gelijk terecht kon en nu inmiddels al 7 x ben geweest. Achteraf een geluk bij een ongeluk zou ik zeggen.
 
Ben hier ook wel eens geweest. Vond er niet zoveel aan. Ze kon inderdaad wel goed pijpen, maar uiterlijk viel erg tegen. Ze is ook erg klein. De foto's geven zeker geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Ze had wel goede reviews op Hookers, dat trok me over de streep, maar uiteindelijk vond ik de date erg tegenvallen.
 
De profielen van Selena en Alina zijn van verschillende dames hoor. Jullie kijken niet goed. Alina heeft een neuspiercing en Selena niet. Zou je nog kunnen zeggen de foto's van Selena zijn van voordat zij die piercing nam. Ok
Maar de dames hebben ook verschillende kleuren ogen. Selena bruin en Alina donker blauw. Hoe ze dat gedaan zou moeten hebben weet ik niet.

Het kan zijn dat de dames op hetzelfde adres werken en dat als Alina twee klanten tegelijk krijgt dat Selena ongevraagd een klant over wil nemen. Maar dat is een ander punt
 
Selena herken ik ook niet als de Alina die de deur open deed.
Misschien had ik dan toch weer een andere dame die zich voordoet als Alina.

Denk wel dat @DiederikR en ik dezelfde hadden.
Kan me voorstellen dat iemand wegloopt bij Alina hoor, maar ik ging dus naar binnen en herinner me vooral: erg goede pijpbeurt, erg grote wel wat hangende borsten, sympathieke dame, toch niet helemaal mijn type.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha ha is mij ook overkomen. Ik reageerde op de ad van Alina en wie stond er boven aan de trap? Selena
Ik heb gedaan of ik het niet zag. Dame is is de dame van de foto's (Selena dus). Klein met flinke, echte borsten en daar hou ik van. Selena zoent lekker (met tong) en veel, pijpt redelijk voel een beetje haar tanden maar dat vind ik niet erg. Ze is best gewillig, wil je dat zij op haar buik gaat liggen dan hup ligt ze op haar buik. Ik heb haar hele lichaam gelikt, gebeft en gerimd. Geen enkel onaangenaam luchtje, was heel lekker, ik kreeg alle tijd, klaar komen deed zij niet. Na een tijdje orale sex condoom erom (een rode) en haar heerlijk geneukt, meerdere standjes. Ook dan zoent ze veel.
Al met al een bevredigend bezoek maar ik denk toch dat ik het bij één keer hou. Die rare persoonsverwisseling is daar ook debet aan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/6211262-erika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Alina noemt zich volgens mij nu Erika. In ieder geval komen een aantal foto's in de advertentie overeen met die van Alina destijds. Ik heb haar bezocht toen ze nog Alina heette, ergens vorig jaar tussen de lickdowns door.

Uiteraard vroeg ik in het appcontact om anaal, toen was ze direct al heel resoluut: "I do not make anal". Ik vraag me dan bij mezelf af, waarom ze er dan mee adverteert...waarschijnlijk als lokkertje dus. Nou ja, dat werkt dus kennelijk wel, want inmiddels had ik toch wel veel zin gekregen dus ik naar Den Haag.

Eenmaal daar op een voor mij bekend adres, met een hele kleine badkamer, deed ze open. Een leuke kleine dame met een figuur dat precies mijn smaak is: wat vollere kont en heupen en flinke borsten. (Ze lijkt inderdaad wel op Selina, maar volgens mij zijn het wel twee verschillende dames, die overigens wel altijd/vaak samen op dezelfde locatie zitten. Voorheen ook met ene Susana, maar die staat nu niet op kinky, ook niet onder een andere naam. Jammer, want die zag er op haar foto's ook heel lekker uit.)

Helaas was ze wel wat timide in het gesprek. Ze probeerde het wel, maar echt veel kwam er niet op gang. Ligt ook deels aan mij hoor. Haar stem werd destijds op Hookers getypeerd als gelijkend op "Bernadette" uit The Big Bang Theory en dat klopt wel. Haar hele uiterlijk eigenlijk wel een beetje.

Goed, een gesptek zat er dus niet echt in, dan maar over op waar ik eigenlijk voor kwam. Pijpen deed ze lekker (zc), dan condoom erom en beetje cowgirl en doggy. Dat is echt fenomenaal met zo'n kont als die van haar. Echt jammer dat ze dan geen anaal wil. Tenslotte weer even pijpen, zij liggend op haar zij en ik op mijn knieën naasy haar hoofd. Ik vind het zelf wel lekker om op het laatst mezelf af te trekken in haar gulzig open mondje, want CiM was afgesproken, maar ze speelde een beetje vals want ze draaide haar hoofd een beetje weg. Toch belandde er nog wel wat in haar mondje, maar had op meer gehoopt.

Dus ja, de seks was lekker alleen jammer dat ze wel adverteert met anaal maar het niet doet (echt zonde van zo'n heerlijk kontje) en het even wegdraaien bij de CiM. Maar als je anaal niet belangrijk vindt is ze zeker aan te raden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/6211262-erika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prima date met Erika gehad. Afspreken via WA ging snel en eenvoudig: ze ontving me in het bekende VdV-hotel te Duiven. Communiceren in het Engels gaat prima! Hoewel haar foto's niet helemaal kloppen is het echt een lekkere geile Roemeense met een stel mooie zachte borsten met gevoelige tepels die direct reageren. Ook haar billen zijn zacht maar behoorlijk strak. Met name haar pijpkunsten zijn voortreffelijk. Laat veel toe en lijkt er zelf ook van te genieten. Tongzoenen prima. Kamer rook naar sigaretten maar goed, dat stoort me niet zo. Bij binnenkomst draaide ze haar rug naar me toe en begon met haar kont tegen m'n pik te wrijven terwijl ze zich gewillig liet betasten. Ik hou van een hoge paardenstaart en trok haar hoofd aan haar haren zo nu en dan naar achter wat ze lekker leek te vinden getuige de kreuntjes. Ondertussen met haar borsten spelen. Eenmaal op oorlogsterkte nam ze plaats op een stoel en verraadde haar pijpkunst en haar geile glimlach dat ze er plezier in heeft. Moest uitkijken niet te snel te komen. Ze likte en zoog m'n ballen heerlijk terwijl ze me geil aankeek. Hierna heb ik haar voorover tegen het bed geduwd waarna ik haar vingerde en van achter likte. Wederom geil gekreun… ik had niet door dat ze ondertussen een condoom uit de verpakking haalde en terwijl ik haar van achter vingerde draaide ze zich half en voordat ik het wist bracht ze wederom al pijpend het condoom om m'n lul… waarna ik haar van achter nam…. Ondertussen enkele ferme tikken op haar billen..: herhalingsgevaar is dan ook vrij groot omdat ze echt lekker, leuk, lief en gewillig is. De volgende keer blijf ik wat langer. Lief zijn voor deze dame, heren… en ze is als een gewillig katje die spint als ze ge( n ) aaid wordt!
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben vorig jaar bij Alina geweest. Zij gebruikte een paar dezelfde foto's als nu in de advertentie van Erika. Ook de nieuwe foto's zijn van dezelfde dame als de Alina waar ik vorig jaar was.
Er zijn 2 advertenties, Erika en Selena. Ik heb afgesproken met Erika zaterdag, maaar 100 % dat het de dame was wiens foto's op profiel van Selena staan. Ondanks de verwisseling was het een aangename ontmoeting. Ze gaat alleen vandaag weer naar huis.
 
Het zijn wel verschillende dames volgens mij, maar het lijkt erop dat ze klanten delen. Dus blijft een beetje een gok wie van de twee je krijgt. Maar Erika was vorig jaar Alina en toen was Selena er ook al. Ze zijn wel altijd samen in dezelfde stad.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2823681-alina#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was erg makkelijk een afspraak te maken met Alina/Erika/exz. na wat over en weer appen adres gekregen (een bekende hotelketen in oa Utrecht). na het parkeren kamernummer gekregen. op de kamer moest ik goed kijken of het de zelfde dame was als de foto's. helaas is ze iets forser dan op de foto's maar was voor mij geen probleem. 150 euro afgesproken voor PZC, TZ en IMC. klaarkomen op haar gezicht was 50 euro extra, dit niet gedaan voor dat geld.

rustig begonnen met een beetje zoenen en friemelen. hierna heeft ze me heerlijk liggen pijpen. Dat doet ze prima en het was af en toe moeilijk om niet gelijk te komen, dit afgewisseld met langdurig met elkaar tongentje draaien. na een tijdje een rubbertje er omheen gedaan en begonnen met de cowgirl en afgemaakt met doggy.

daarna in haar moeder taal nog even wat zitten praten.

kort om, een leuk uurtje. wie weet voor herhaling vatbaar
 
Gaat het om deze dame https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/6211262-erika ?

Als ik het nummer van de advertentie hier in de zoekmachine gooi kom ik bij dit topic uit.

De vrouw op de foto (zijn oude foto's) ken ik via internet, ze heeft jaren voor de webcam gezeten..
Een jaar of 2 geleden stond ze ook al eens op kinky, maar toen was ze ook gewoon aan het cammen van uit haar huis/studio..
Of ze moet al jaren in de omgeving van Eindhoven wonen of iemand gebruikt haar foto's…

Als iemand mij met zekerheid kan zeggen dat de fotos overeenkomen met de werkelijkheid dan wil ik haar wel bezoeken
 
Ja, dat is ze. Of ze iets in haar neus had, is me niet opgevallen; was meer geïnteresseerd in haar andere gaatjes...
Misschien een klein knopje zoals op sommige foto's te zien is.
 
Rest de vraag of ze lang genoeg in ons land blijft, op een bereikbare plaats en vooral zelf bereikbaar.
Daarmee bedoel ik of ze de telefoon aanneemt, want de afgelopen dagen al meermaals ondervonden dat dat een aardige onderneming op zich kan zijn. WA heb ik nl. niet.
 
Rest de vraag of ze lang genoeg in ons land blijft, op een bereikbare plaats en vooral zelf bereikbaar.
Daarmee bedoel ik of ze de telefoon aanneemt, want de afgelopen dagen al meermaals ondervonden dat dat een aardige onderneming op zich kan zijn. WA heb ik nl. niet.
Goedkope telefoon regelen met een lebera kaartje ofzo?
Mijn 'wandeltelefoon' hangt nu aan de lader haha
 
Weet je toevallig ook of die 'Selina' op dit moment een advertentie heeft op de bekende sites? Ben wel benieuwd
Deze bedoel je?

Zij en Erika/Alina zijn altijd wel samen te vinden.
 
Ik heb gister contact met haar gehad.
Ze ontvangt nu op het Baekelandplein, voor mij helaas een locatie waar ik niet al te graag kom

Gewoon even wachten tot ze elders ontvangt. IK heb met haar afgesproken in Breda.


Greetzzz,

Dick Head
 
Selena en Erika/Alina zijn wel twee verschillende dames he. Ze lijken wel een beetje op elkaar, maar zijn niet dezelfde.

Maar zoals gezegd, als Selena in Breda (of welke plaats dan ook) zit, zal Erika/Alina er ook wel zijn.
 
Ik heb geprobeerd vandaag om een afspraak te maken. Aangekomen bij een bekende hotelketen in Utrecht, kreeg ik een bericht dat ze nog moest komen met de taxi. WTF. Een nieuwe tijd afgesproken en mijn hand dus over mijn hart gehaald, omdat ze dicht bij mijn huis woont. Ditmaal kwam ik weer op plaats delict en bleef het akelig stil. Een half uur later werd ik wederom met kut smoes afgescheept. Haar een "F*** you" gewenst, met een blok als gevolg.

Edit: Ik zie dat niet eens de moeite genomen heeft om naar Utrecht te komen omdat ze nu in Breda vertoefd.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan