Ervaring beflapje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, enige ervaring met die dingen. Smaken erg naar rubber, in elk geval die ik had. Misschien zijn ze er ook met een smaakje. Als je er ook bij vingert wordt het een beetje messy. En als die dingen nat zijn dan weet je op een gegeven moment niet meer of het er nou wel of niet tussenzit. Kortom, best wel wat gedoe
 
Niks waard, vooral betaald niet al word het echt gespeeld word het nog nepper. Niks voor mij rubber smaak en nep gehijg. Heb ooit privé omdat zij bang was voor haar smaak zo gelikt, ook dat was ondanks ze het prettig leek te vinden niks voor mij word er niet warm van.
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een beflapje?
Je kunt ook condoom over de lengte doorknippen. Dan met stift of pen Veilig erop schrijven.. de stift of pen mag niet afgeven. Heel veel veiliger dan zonder. Ik bef nooit zonder zelfs b2b massage altijd met condoom. Het is een te leuke hobby dus je moet er niet mee spotten.
Dat is mijn mening.
 
Ik maak ze altijd zelf van oude dekbedden, in stukken van ca 10*30cm knippen, randjes eromheen zoomen met de lockmachine en klaar is Kees/ sorry, LPS.....
 
De essentie van een beflapje is wel ter preventie van soa's niet over te dragen. Het minder befplezier moet je erbij nemen. Bij dvp loop je toch een verhoogd risico, desondanks zij goed gescreend worden, of zou toch moeten.
Wie van de wandelaars durft eerlijk toegeven een SOA opgelopen te hebben...
Misschien wel een moeilijk onderwerp dat niet in deze rubriek past. Maar goed.
 
Een keer met een dame afgesproken waar enkel beffen met beflapje mogelijk was ( Lola ), maar beffen met zo'n stukje folie er tussen hoeft van mij niet. Ze had ze wel bij, maar ik heb het niet geprobeerd.
 
Hoewel ik heel graag bef heb ik helemaal nog geen ervaring met beflapjes. Ik heb er zelf nog nooit een gezien, laat staan dat ik weten hoe je zo'n ding moet gebruiken. Misschien moet ik het toch maar eens proberen, gewoon om erover mee te kunnen praten.
En als het om de smaak van het rubber gaat, je da's dan toch wel hetzelfde als voor de dames als die pijpen met een condoom denk ik dan. En als zo'n beetje rubber fetisjist denk ik dat ik dan die smaak en geur van dat rubberen lapje wel aankan.
Laat me zeggen ik wil het wel eens proberen, maar dan wel met iemand bij wie ik zonder beflapje verder kan mocht het me niet meevallen.
Overigens denk ik wel dat het toch helemaal niet zo praktisch is om echt heerlijk, en voluit te kunnen beffen, en dan bedoel ik zowel voor haar als voor mij.
 
Hoi,

Ik vind beffen echt leuk, maar ook met niet dvp's bef ik niet zomaar. Bij een dvp ben ik bang voor soa's. Beffen jullie met beflap of nemen jullie het risico?

Benieuwd naar de reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan