WHEM Ervaring met Ariana, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phtncs

Stamgast
Forumpionier
398
06/07/21
173
17
Iemand ervaring met: Ariana ?

Als ik mij niet vergis is Ariana hier al vaker geweest m.n. omgeving Amstelveen en Utrecht . Heb hier echter geen recensies van haar kunnen vinden.
Ze gebruikt in haar profiel ook recentere foto's (die met een witte outfit) de andere komen mij wel bekend voor.

Is zij de moeite waard?
 
Veelbesproken op de ander forum. Iemand die zonder deed met haar en waarop andere met screenshots liepen te zwaaien bij haar. Dame begon toen ontzettend populier te worden, echter deed ze niet zonder met iedereen alleen bij sommigen maar je weet hoe het gaat diepe zakken kunnen veel voor elkaar krijgen
 
dat kan ik me ook herinneren. ze doet met sommigen naar eigen keuze sex zonder. soms voor extra geld en ik denk ook soms voor haar eigen extra plezier.
stond op ander forum.
 
Ik ben vorig jaar bij haar geweest, ontving toen in Delft. Absoluut de dame van de foto's, ik vond haar heel mooi!
De daad zelf was niet spectaculair, maar wel nog een tijdje met haar over haar thuisland etc liggen praten.
Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze ook bare deed… als ik dat geweten had was ik niet gegaan…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan