Recensie Esther, Casa Cherda, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1153

Newbie
Forumpionier
15
09/07/21
49
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/esther/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij binnenkomst bij Casa Cherda kwamen er zich drie dames voorstellen, waaronder Esther. Deze latina heeft een knap gezicht, lieve uitstraling en een prachtig lichaam, dus ik koos voor haar.

Na een kort wasje eerst rustig elkaar wat verkend met hier en daar af en toe een voorzichtige tongzoen. Op bed verder liggen zoenen, maar toen werd het toch echt wel tijd om haar poesje te proeven. Ze was perfect schoon, geen geurtjes, niets. En ze smaakte heerlijk. Vingeren was helaas niet toegestaan. Omdat haar poesje zo lekker smaakte, ging mijn tong wat verder naar beneden om haar mooie kontgaatje te verwennen. Ik kan je eerlijk bekennen dat zij het lekkerste kontgaatje heeft dat ik ooit heb geproefd. De algehele hygiëne van deze dame is uitstekend. Ze leek het ook lekkerder te vinden dan mijn befwerk (maar dat zegt misschien meer over mijn matige befskills...).

Ik wilde haar prachtige billen nu ook wel op mijn gezicht voelen, dus zijn we overgeschakeld naar standje 69. Ze nam in een keer mijn pik in haar mond. Ik was overtuigd dat ze het zonder condoom deed, want het ging allemaal in zo snelle, vloeiende beweging. En als je een stel billen op je gezicht hebt, is het nogal moeilijk om te zien. Maar ze bleek er toch wel een condoom om gedaan te hebben. Logisch ook, want PZC is bij de meeste dames alleen mogelijk voor een meerprijs (als de dames dit al willen doen). Ik heb geen idee hoe ze zo snel er een condoom om heeft gekregen. Puur vakwerk zullen we maar zeggen. Magie.

Daarna overgegaan naar het intieme gedeelte. Eerst ik bovenop, toen zij en vervolgens afgemaakt in doggy. Terwijl ik klaarkwam, pakte ze mijn balzak nog vast en masseerde het een beetje en trok er een beetje aan om mijn orgasme nog heftiger te maken.

Na het intieme gedeelte heeft ze me nog uitgebreid gemasseerd en hebben we over van alles en nog wat gebabbeld. De 60 minuten hebben we helemaal volgemaakt. Na een korte douche heb ik volledig voldaan afscheid genomen van Esther.

In mijn ogen een geslaagde date met een knappe en lieve dame.
 
Ik ben ook een keer met deze de dame boven geweest , op zich was t wel oke maar een echte klik was er niet , zal niet snel nog is met haar naar boven gaan,verhaal gaat trouwens dat ze een stuk ouder is dan wat vermeld wordt , maar ja daar zijn ze wel vaker creatief mee in casa c.
 
Ik ben ook een keer met deze de dame boven geweest , op zich was t wel oke maar een echte klik was er niet , zal niet snel nog is met haar naar boven gaan,verhaal gaat trouwens dat ze een stuk ouder is dan wat vermeld wordt , maar ja daar zijn ze wel vaker creatief mee in casa c.
Niet alleen bij Casa C. Dat is een der oudste trucjes van de wereld. Alle vrouwen doen het, ook buiten de wereld van de betaalde sex. Leeftijd ligt kennelijk gevoelig bij de dames. ;)

Maar gelukkig kleeft er aan de dames geen uiterste verkoopdatum. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan