even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom deel je deze prive toestand zo in detail met onbekenden op een prostititie forum???
Ik heb haar zo ooit leren kennen.

Zie eerdere posts.

Ze deed het weliswaar maar een paar weken, maar in goed overleg is ze er mee gekapt, waarna we nog een hoop gedoe met IND, marechaussee etc kregen.

Sommige forum leden hebben toen flink meegedacht.

Dus incidenteel voeg ik wat nieuwe info toe aan dit topic.

In een algemene, niet alleen op prostitutie gerichtte rubriek.

We hebben het hier ook over politiek, muziek, noem maar op, toch?

En ik denk dat ze, als ze niet hier via het werk was gekomen, nooit mijn vriendin was geworden.

Want ik val eigenlijk niet op Zuid-Amerikaanse meiden en ik had iemand met haar looks en 20 jaar jonger niet snel aangesproken.

Dus hoewel nu niet meer actueel, heeft die start toch met onze relatie te maken.

En als je het goed leest deel ik geen echte details, persoonlijke info etc.

Puur hoe het verloopt.

Ik had het hoofdstuk zelfs eigenlijk al bijna afgesloten….tot zij heel heftig weer in actie kwam.

Dus was het hier ook wel weer tijd voor een update.

En sommige mannen volgen het nu al zo lang dat ik het best ok vind om af en toe iets over de stand van zaken te zeggen.

Anoniem is het voor sommige interessant genoeg, anderen hoeven het niet te lezen en ik zou nooit info delen die haar benadeeld.

Dus het is puur informatief en ik ben geïnteresseerd in de mening van sommigen van jullie.

Ik kan je geen ongelijk geven om het nog een kans te geven, al is het -afgaande op je eerdere berichten- iemand met twee gezichten.
Een karakter verander je niet zomaar, dat zou sowieso uit haarzelf moeten komen en dat zou in gang gezet kunnen worden als iemand, in haar thuisland, haar een spiegel heeft voorgehouden.
Zo te lezen hou je daar zelf al rekening mee, wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit...

Ze is bi toch?
Als ze de juiste vrouw vind, kan het maar zo zijn dat ze je uiteindelijk vaarwel zegt. Als ze ondertussen wat rond kan neuken, drinken, hier en daar ups en downs in jullie "relatie"....
20% ellende vind ik best veel.
En dat voor een vrouw die eigenlijk niet helemaal matcht met je voorkeur (Oost Europese)
Ze zou de eerste niet zijn die trouwt, en na dr zaakjes rond te hebben er vandoor gaat voor een beter leven hier. Nu zeg ik niet dat trouwen haar doel is...maar je begrijpt het idee wel denk ik.
Je moet jezelf afvragen of je dit er allemaal voor over hebt, met deze onzekerheden.
Het toeval wil dat ze onlangs met een langdurige vrouwelijke scharrel heeft gebroken.

Dus dat zal deels haar extra hernieuwde aandacht voor mij kunnen verklaren.

Punt blijft dat ze graag aandacht krijgt, die nu ook heel veel geeft en gewoon belachelijk lekker is.

Dus ik ga er niet meer zo vol voor, maar wel met de hand op de handrem.

Maar als er weer fun, sex, samen erg lekker koken, een reisje en tijd samen met een enorme babe mogelijk is en ik ben single…waarom niet?

De afgelopen maand was weer keileuk, dus maar even zien hoe het loopt.
Omdat een onbekende er misschien anders tegenaan kijkt, dan familie of vrienden
Ook dat. En vrienden kan ik, op twee na, het hele verhaal niet vertellen.

Die kijken alleen maar met een blik van: Hoe dan?

Beetje alsof ik met Emily Ratajkovski de kroeg binnen loop.

Maar ook daarvan heb ik de nadelen ervaren (veeeel aandacht overal), dus ik moet even per moment zien hoe leuk het is.
Ik kan je geen ongelijk geven om het nog een kans te geven, al is het -afgaande op je eerdere berichten- iemand met twee gezichten.
Een karakter verander je niet zomaar, dat zou sowieso uit haarzelf moeten komen en dat zou in gang gezet kunnen worden als iemand, in haar thuisland, haar een spiegel heeft voorgehouden.
Zo te lezen hou je daar zelf al rekening mee, wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit...
Exact wat jij zegt klopt.

Maar dat van die 2 gezichten gaf ze voor het eerst zelf toe, dat was onderdeel van haar verontschuldiging dus dat waardeerde ik.
Hopelijk gaat het nu goed! Probeer er niet te veel verwachtingen van te hebben. Carpe diem zou ik zeggen.
Ik vind het leuk om je topic te lezen in elk geval!
Zo ga ik het ook doen ja.

Een nieuw hoofdstuk, maar gewoon per moment beleven zonder grote plannen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan