Ik heb haar zo ooit leren kennen.Waarom deel je deze prive toestand zo in detail met onbekenden op een prostititie forum???
Zie eerdere posts.
Ze deed het weliswaar maar een paar weken, maar in goed overleg is ze er mee gekapt, waarna we nog een hoop gedoe met IND, marechaussee etc kregen.
Sommige forum leden hebben toen flink meegedacht.
Dus incidenteel voeg ik wat nieuwe info toe aan dit topic.
In een algemene, niet alleen op prostitutie gerichtte rubriek.
We hebben het hier ook over politiek, muziek, noem maar op, toch?
En ik denk dat ze, als ze niet hier via het werk was gekomen, nooit mijn vriendin was geworden.
Want ik val eigenlijk niet op Zuid-Amerikaanse meiden en ik had iemand met haar looks en 20 jaar jonger niet snel aangesproken.
Dus hoewel nu niet meer actueel, heeft die start toch met onze relatie te maken.
En als je het goed leest deel ik geen echte details, persoonlijke info etc.
Puur hoe het verloopt.
Ik had het hoofdstuk zelfs eigenlijk al bijna afgesloten….tot zij heel heftig weer in actie kwam.
Dus was het hier ook wel weer tijd voor een update.
En sommige mannen volgen het nu al zo lang dat ik het best ok vind om af en toe iets over de stand van zaken te zeggen.
Anoniem is het voor sommige interessant genoeg, anderen hoeven het niet te lezen en ik zou nooit info delen die haar benadeeld.
Dus het is puur informatief en ik ben geïnteresseerd in de mening van sommigen van jullie.