Faceriding

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
653
06/10/21
565
10
Weet iemand een leuke dame 18-45 jaar met schoon poesje in de regio Nederlands/Belgisch Limburg die aan faceriding doet.
Of aan wat agressievere facesitting dame moet hiervoor meestal ook beetje aan de dominante kant zijn, een beetje zoals in onderstaande filmpjes:




 
Melissa (of was haar naar Samantha? ik weet het niet meer haha) op de wallen kan dit wel, Haagse dame met een mooi rond figuur dus prima billen voor dit standje ;)
Ze stond eerst in de Trompettersteeg/Dollebegijnensteeg, maar sinds dat gebied leeg is heb ik haar niet meer kunnen vinden.


Als je andere dames hebt gevonden die dit doen hoor ik het graag van je ;)
 
Is faceriding een "officiële" term? Hier alleszins geen bezwaar tegen dames die wat actiever zijn wanneer ze gebeft en gerimd worden, en bij wie facesitting meer betekent dan enkel maar wat boven iemands gezicht zweven. Altijd geïnteresseerd in Vlaamse dames die dit in hun mars hebben en dat ook doen zonder (BDSM-gewijs) hun slipje aan te houden.
 
Is faceriding een "officiële" term? Hier alleszins geen bezwaar tegen dames die wat actiever zijn wanneer ze gebeft en gerimd worden, en bij wie facesitting meer betekent dan enkel maar wat boven iemands gezicht zweven. Altijd geïnteresseerd in Vlaamse dames die dit in hun mars hebben en dat ook doen zonder (BDSM-gewijs) hun slipje aan te houden.
Slipje moet ook uit voor mij.
Ik heb geen zin om aan stof te likken/ruiken haha.
Maar ik vraag altijd of ze facesitting doen, als ze dat doen rijden ze meestal ook wel met hun kutje over je gezicht
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan