Recensie Fantasy Girl, Sint-Gillis (Brussel) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7603

Vaste klant
137
26/01/22
64
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/massage/massage-smswhatsapp.html
Totale kosten (in euro)
150
Mijn vriendin moest vandaag werken en we konden niet afspreken en ik had zo'n zin om te vrijen, op zoek geweest bij QR de franstalige tegenpool van Redlights.be.
Ik heb toch lang moeten zoeken tot ik op een advertentie viel van een meisje zogezegd komende uit Andorra. een jong ding van 25 jaar. Ze begint pas om 12.30 u en het maken van de afspraak gebeurt via Whatsapp of SMS. Ze ontvangt je in lingerie, en schoenen met hoge hakken, in een grote gelijkvloerse verdieping in Sint-Gilles bij Brussel, in de metaalstraat. Ze vraagt indien ik een douche wou nemen, wat ik ook deed. Het is een heel jonge vrouw van 25, en spreekt zeer goed Frans. Ik vroeg om alles uit te doen omdat ik haar liever puur natuur heb, wat ze ook deed. We begonnen rustig te vrijen met verschillend heerlijke tongkussen, dan begon ik haar een beetje op temperatuur te brengen door haar natuurlijke borsten af te zuigen, dan 5 minuutjes beffen en ze kwam enorm leuk klaar, en blijkbaar echt omdat het beneden een beetje gevoelig bleef. Dan begon ze mijn pik af te zuigen, en begon met haart kutje over mijn been te wrijven, nog een 69 standje terwijl kreeg een een condoompje om. Eest een missionarisstand, dan op zijn hondjes, omgekeerde cowgirl en dan kwam ik tot een formidabel hoogtepunt; Effe alles schoongemaakt met vochtige doekjes, en dan begon ze mij met warme olie te masseren. Na de massage kwam mijn pik weer tot leven en haar langs achter gepakt en klaargekomen, (ze doen geen anaal) voor een totaalprijsje van 150 euro en ik ben 1,15 u bij haar gebleven. Enig detail ze weigert een voornaam te gebruiken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/gala-girl-gfe
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame stond al een tijdje op mijn radar.
Toen de deur openging stond de dame van de foto's voor me. Een goddelijk lijf, met als bonus ook nog een knap gezichtje.

Hygiëne is perfect, Gala geeft je de mogelijkheid om te douchen vooraf. Terwijl ik me nadien opnieuw douchte, had Gala de lakens van haar bed al vervangen.

Voor mij een date die 100% geslaagd was, dame doet wat ze adverteert en doet dat met volle inzet.

Ik keer zeker weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/massage/massage-smswhatsapp.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook eens langsgeweest bij haar.
Kan alleen maar de andere recensies beamen.
Propere studio in zijstraat van Louizalaan.
Hadden een uur afgesproken maar opeens stuurde ze of ik 15min later kon komen zodat ze haar zou kunnen klaarmaken, eenmaal binnen douche genomen, waar ze op staat, dus super hygiënisch!
Na ronde 1 even de jongeheer gewassen alvorens ze aan de massage begon, die ook meer dan degelijk was.
Dan ronde 2 👌🏻
Alles zeer GFE!
Lakens waren inderdaad veranderd alvoor ik uit de douche kwam op het einde.
Herhalingsgevaar is er zeker en vast!
 
Waarom lees ik hier zo dikwijls dat jullie vermoeden dat de dame gestopt is!
Iedereen heeft toch behoefte aan af en toe een onderbreking of weekend.
Hi, ik vroeg gewoon of ze nog actief is of gestopt. Ik zocht naar een werkende link (zocht op fantasy girl en op Gala) maar ik weet niet hoe ze er uit ziet dus kon ook niet weten of de hits overeenkomen met haar. Vandaar dus een vraag naar hulp van de forumleden die de dame kennen naar een werkende link. Als de dame geen werkende link heeft, is dat meestal niet omdat ze een weekend rust wil, zou ik denken. Dan zet je gewoon je GSM even uit, niet?
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/massage/massage-smswhatsapp.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijd terug was ik voor het werk in de buurt en besloot ik maar daar ook eens wat ervaring op te doen. Zo ben ik bij deze dame beland en ik heb me dat niet beklaagd.
Ze is heel lief en bezorgd, ik werd goed in de watten gelegd. Het begon allemaal heel goed, een mooie dame, een gezellige kamer en al snel waren we vertrokken.
Ze nam uitgebreid haar tijd voor de pijpbeurt wat ik niet erg vond natuurlijk maar dan was het wel genoeg en stuurde ik aan om aan het serieuze werk te beginnen.
Ze liet zich gewillig in verschillende posities nemen en we hebben het heel leuk gehad in bed.
Was het niet zo ver, dan ging ik misschien nog wel eens terug...
 
Terug
Bovenaan Onderaan