Recensie Femke, Arnhem (voorheen Zevenaar, Nijmegen, Haps, Apeldoorn) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heeft ze haar ontvangstplaats zeker weer veranderd, staat gewoon op Nijmegen nl.
 
Dat klopt ja, en nu ook weer 150 euro voor een uur. Ik denk dat ze een beetje aan het experimenteren is met andere locaties.
 
Ja Utrecht idd, was mij ook opgevallen en uurtarief is met €10 verlaagd. Maar helaas geen enkele reactie vanuit Femke. Jammer want Utrecht is beter te doen dan Arnhem of Nijmegen.
 
En volgens de agenda werkt ze van 18.00-00.00, dus vandaar dat ze niet reageert. Wel jammer dit want ken helaas te veel mensen in Utrecht om hier een privéhuis binnen te stappen 😕
 
Femke heeft haar beste tijd wel gehad. Inmiddels ver over de 30, enorme hangtieten waar je verder niks mee kan, lelijke kop en een vreemd karakter door alcohol en adhd gedrag. Vertoont echt afwezig gedrag en je hebt voortdurend het idee dat ze een toneelstukje opvoert. Voor dat geld zijn er veel meer en ook veel mooiere alternatieven. Het is niet voor niks dat ze met haar tarief experimenteert en op verschillende locaties werkt. Links laten liggen is mijn advies.
 
Om heel eerlijk te zijn, kan ik me hier wel bij aansluiten. Ik had even het gevoel dat het wat beter met haar leek te gaan, maar een tijdje terug belde ik haar en toen werd ik niet echt netjes te woord gestaan, om het zo maar eens uit te drukken. Ik schrok er eerlijk gezegd nogal van. Daarna ook niet meer bezocht.
 
Al een keer of 5 proberen af te spreken.

Afgelopen week eindelijk een tijd kunnen afspreken. Ik was al onderweg en na 5 minutennkon het toch niet.

Wordt wel lastig om de motivatie te vinden om het nog een keer te proberen
 
Vanmorgen gezien dat ze op de site staat bij UP, afspraak gemaakt om 13.00 uur

Gelukkig even contact gezocht om te vragen of ze reeds binnen is ...

het antwoord had ik al verwacht...

ZIJ KOMT NIET ....

niet heel betrouwbaar dus deze dame.... jammer
 
Haar Kinky advertentie is ook weer online gesproken, beetje raar als ze niet van plan is te komen, wellicht geautomatiseerd?
 
Ik heb 2 keer met haar afgesproken. Beide keren begin van de middag. Beide keren was het een gezellig samenzijn. Eerste keer was top. Tweede keer leek ze wat minder in haar hum.
Daarom nu wat minder herhaal gevaar. Maar haar cup? Prachtig speelgoed
 
als ze adverteert met 27 jaar maar anderen schrijven dat ze ver over de 30 is, dus tegen de 40

Ik weet niet wat wel en niet gezegd mag worden ivm. privé informatie, dus ik ga het bewust niet te precies zeggen, maar ik weet haar geboortejaar en ze is begin 30. Dus geen 27 maar zeker ook niet ver over de 30 of zelfs tegen de 40.

Verder vind ik wat er gezegd wordt allemaal wel redelijk herkenbaar. Niet echt betrouwbaar met afspreken, kan zomaar afzeggen, chaotisch en druk, tankt stevig door, een echte nachtvlinder. Haar figuur is top maar haar gezicht inderdaad niet bijzonder. Lelijk is ze niet maar ook geen adembenemende schoonheid. Ze moet het echt van haar postuur en haar enorme borsten hebben.
 
Haar lichaam is niet meer zoals op de foto's. Probeer eerst maar contact te krijgen met deze dame.

//Edit mod: Zonet een reeks berichten hier verwijderd. Teveel slowchat/niet relevant. Graag terug on topic hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als echt vaste bezoeker van Femke wil ik over voorgaande berichten nog wel het een en ander zeggen. Dat ze op wisselende locaties ontvangt heeft een privé reden die verder niet ter zake doet om die hier te melden. Daarbij heeft ze in clubs en privehuizen de prijzen te hanteren die daar gelden. Speculeren over iedere andere reden heeft daarom geen nut want zo zit het.

Vanwege de wisselende locaties plant ze nu per dag. Dus check iedere dag even wat er staat en je ziet waar ze die dag gaat werken. Tijden beginnen inderdaad pas vaak in de loop van de middag tot laat.

Er wordt hier sowieso veel aangenomen door mensen die haar niet of nauwelijks kennen en anderen nemen dat klakkeloos over. Daarbij wordt ze dan ook nog eens van van alles "beschuldigd" of voor van alles en nog wat uitgemaakt. Degene die haar wel kennen weten beter en kunnen beamen dat het gewoon een echt leuke en lieve meid is die haar vak goed verstaat en daarbij ook nog eens een super lekker lichaam heeft waar weinigen aan kunnen tippen. Daarnaast is ze ook op de hoogte van wat hier geschreven wordt en wie dat dan geweest zou kunnen zijn, ze leest namelijk mee. Degene die hier een kutverhaal neerzetten kunnen dan ook rekening houden met een niet al te postieve reactie vanuit haar! Behandel haar zoals jezelf behandeld wilt worden en je hebt een echte leuke dame om mee te daten. Iedere afspraak komt ze bij mij altijd na. Na bijna 10 jaar nog steeds!

Vandaag ook weer een super lekkere en relaxte date met haar gehad. Gezien de vele eerdere bezoeken en berichten geen verdere inhoudelijke toelichting nodig.

Belangrijk bericht van Femke zelf vanavond: Door alle negatieve berichten hier die gebaseerd zijn op aannames, vooroordelen en onterechte beschuldigingen heeft ze het plezier in dit werk inmiddels voor een groot deel verloren en heeft ze persoonlijk veel last van onterechte en op de persoon gespeelde insinuaties. Hierdoor overweegt ze serieus om veel minder of niet meer te gaan werken. Een ieder mag hier zijn eigen conclusies uit trekken.

Lieve Femke, voor mij ben en blijf je een echte topper. Tot heel gauw 😘
 
Ik kom ook al jaren bij Femke.
Als borsten liefhebber ben je daar aan het juiste adres.
Slank lichaam, grote borsten, geen tatoeages en op een navelpiercing na verder geen piercings. Helemaal naturel. Waar vind je dat tegenwoordig nog.
Ik vind haar wel een gezellige tante. Ze bied mij bij binnenkomst altijd een drankje aan. Ze kan ook lekker kletsen over van alles en nog wat.

Wat betreft het onbereikbaar zijn; Daar kan ik mij helemaal niet in vinden.
Meestal heb ik binnen een half uur een date met haar gefixed.
Gewoon een SMS en straight to the point vragen of ze zo en zo laat beschikbaar is.
Niet over de prijs en mogelijkheden onderhandelen; Dat staat immers in haar advertentie.

Femke je bent een schatje, tot snel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ice
Ik heb het verhaal van Oral69 gelezen. Het is spijtig om te lezen dat Femke de kritiek enorm aantrekt. Denk dat ze zich moet vasthouden aan haar vaste klantenbestand die van haar genieten qua service en dat ze een leuke meid is.

Daarentegen begrijp ik wel dat wij als wandelaars vooraf beter geïnformeerd willen worden. In plaats van dagelijks haar profiel aan te passen. Geef gewoon aan dat je maandags in Utrecht bent en Dinsdag op een andere plaats met tijdstip en dergelijke. Wees duidelijk over je uurtarief dat dit afhankelijk is van de plek waar je ontvangt. Wij als wandelaars willen graag vooraf een afspraak maken en niet een uurtje van te voren.
 
Als echt vaste bezoeker van Femke wil ik over voorgaande berichten nog wel het een en ander zeggen. Dat ze op wisselende locaties ontvangt heeft een privé reden die verder niet ter zake doet om die hier te melden. Daarbij heeft ze in clubs en privehuizen de prijzen te hanteren die daar gelden. Speculeren over iedere andere reden heeft daarom geen nut want zo zit het.

Vanwege de wisselende locaties plant ze nu per dag. Dus check iedere dag even wat er staat en je ziet waar ze die dag gaat werken. Tijden beginnen inderdaad pas vaak in de loop van de middag tot laat.

Er wordt hier sowieso veel aangenomen door mensen die haar niet of nauwelijks kennen en anderen nemen dat klakkeloos over. Daarbij wordt ze dan ook nog eens van van alles "beschuldigd" of voor van alles en nog wat uitgemaakt. Degene die haar wel kennen weten beter en kunnen beamen dat het gewoon een echt leuke en lieve meid is die haar vak goed verstaat en daarbij ook nog eens een super lekker lichaam heeft waar weinigen aan kunnen tippen. Daarnaast is ze ook op de hoogte van wat hier geschreven wordt en wie dat dan geweest zou kunnen zijn, ze leest namelijk mee. Degene die hier een kutverhaal neerzetten kunnen dan ook rekening houden met een niet al te postieve reactie vanuit haar! Behandel haar zoals jezelf behandeld wilt worden en je hebt een echte leuke dame om mee te daten. Iedere afspraak komt ze bij mij altijd na. Na bijna 10 jaar nog steeds!

Vandaag ook weer een super lekkere en relaxte date met haar gehad. Gezien de vele eerdere bezoeken en berichten geen verdere inhoudelijke toelichting nodig.

Belangrijk bericht van Femke zelf vanavond: Door alle negatieve berichten hier die gebaseerd zijn op aannames, vooroordelen en onterechte beschuldigingen heeft ze het plezier in dit werk inmiddels voor een groot deel verloren en heeft ze persoonlijk veel last van onterechte en op de persoon gespeelde insinuaties. Hierdoor overweegt ze serieus om veel minder of niet meer te gaan werken. Een ieder mag hier zijn eigen conclusies uit trekken.

Lieve Femke, voor mij ben en blijf je een echte topper. Tot heel gauw 😘
Sorry hoor, maar als er negatieve reviews geplaatst worden dan is dat volgens mij part of the job. In dit geval gaat het in alle gevallen om haar gedrag, dat ook nog eens door meerderen wordt bevestigd. Heeft ze dit dan niet aan zichzelf te wijten ? Misschien zal ze daar iets aan moeten doen ? Zegt niets over haar andere kwaliteiten.
 
Als echt vaste bezoeker van Femke wil ik over voorgaande berichten nog wel het een en ander zeggen. Dat ze op wisselende locaties ontvangt heeft een privé reden die verder niet ter zake doet om die hier te melden. Daarbij heeft ze in clubs en privehuizen de prijzen te hanteren die daar gelden. Speculeren over iedere andere reden heeft daarom geen nut want zo zit het.

Vanwege de wisselende locaties plant ze nu per dag. Dus check iedere dag even wat er staat en je ziet waar ze die dag gaat werken. Tijden beginnen inderdaad pas vaak in de loop van de middag tot laat.

Er wordt hier sowieso veel aangenomen door mensen die haar niet of nauwelijks kennen en anderen nemen dat klakkeloos over. Daarbij wordt ze dan ook nog eens van van alles "beschuldigd" of voor van alles en nog wat uitgemaakt. Degene die haar wel kennen weten beter en kunnen beamen dat het gewoon een echt leuke en lieve meid is die haar vak goed verstaat en daarbij ook nog eens een super lekker lichaam heeft waar weinigen aan kunnen tippen. Daarnaast is ze ook op de hoogte van wat hier geschreven wordt en wie dat dan geweest zou kunnen zijn, ze leest namelijk mee. Degene die hier een kutverhaal neerzetten kunnen dan ook rekening houden met een niet al te postieve reactie vanuit haar! Behandel haar zoals jezelf behandeld wilt worden en je hebt een echte leuke dame om mee te daten. Iedere afspraak komt ze bij mij altijd na. Na bijna 10 jaar nog steeds!

Vandaag ook weer een super lekkere en relaxte date met haar gehad. Gezien de vele eerdere bezoeken en berichten geen verdere inhoudelijke toelichting nodig.

Belangrijk bericht van Femke zelf vanavond: Door alle negatieve berichten hier die gebaseerd zijn op aannames, vooroordelen en onterechte beschuldigingen heeft ze het plezier in dit werk inmiddels voor een groot deel verloren en heeft ze persoonlijk veel last van onterechte en op de persoon gespeelde insinuaties. Hierdoor overweegt ze serieus om veel minder of niet meer te gaan werken. Een ieder mag hier zijn eigen conclusies uit trekken.

Lieve Femke, voor mij ben en blijf je een echte topper. Tot heel gauw 😘
Aannames, vooroordelen en valse beschuldigingen. Ik vind het mooi dat je het voor haar opneemt en je het erg naar je zin hebt. Het is ook zeker een lieve meid.

Daarnaast mag iedereen zijn mening hebben en lees ik in dit draadje vanaf begin dit jaar niets schokkends. Het is vooral erg moeilijk om met haar een afspraak te maken. De foto's dateren van een poos terug (sommigen een hele poos), en sommigen hebben een negatieve ervaring (waaronder mijn laatste van vele ervaringen). Dat ze graag een drankje drinkt/dronk en in het verleden mannen zonder rubber naar binnen liet glijden, daar is ook niet veel aan gelogen.

Dat Femke dit leest is haar keuze, maar dan mag zij er ook mee om kunnen gaan en accepteren dat het niet alleen maar positief is

Dat dit een reden voor haar is om ermee te stoppen? Heel begrijpelijk, maar er spelen ook nog andere factoren mee. Dat heeft ze met mij gedeeld en hoef ik hier niet verder toe te lichten.

Tot zover, mijn laatste post in dit draadje. Ik zal haar niet meer bezoeken, maar anderen kunnen met haar en haar perfecte voorgevel uiteraard veel plezier hebben. Dat is ieder, ook Femke, gegund.
 
Femke had ik al best lang op het oog, haar foto's zijn erg verleidelijk, gisteren was het dan zo ver en na ruim 30 jaar wandelen maakte ik mijn beste ervaring mee, allereerst is Femke lief en spontaan, gezellige dame, en dan haar uiterlijk, iets over de 30 is ze denk ik en hoewel ik normaal op jonger val was dit perfect, heerlijke body heeft ze met name haar borsten natuurlijk en haar sexy navelpiercing.
Femke in allerlei standjes , Doggy is heerlijk met haar met die grote borsten , uiteindelijk in haar mond gekomen, echt een feestje hoor
Femke je bent een topper!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan