Recensie Fernanda, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
24/01/22
5
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/fernanda-trans-7.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na heel lang aarzelen, vorige week dan toch een afspraakje gemaakt met een trans in Gent.

Ik had - voor zover ik weet - een afspraakje gemaakt met Maria (https://www.redlights.be/profiel/maria-3767/)
Doch bij het openen van de kamerdeur bleek dit niet Maria, maar Fernanda te zijn - bij het openen van de kamerdeur wist ik zeker dat het niet Maria was, maar wist toen nog niet wie dan wel precies, nu ben ik zeker... Waarom de "personen wissel", geen idee... Er was in de studio/appartement zeker nog iemand anders aanwezig ook, maar de andere persoon in kwestie niet gezien...

Ik had gehoopt op een heel erg knappe trans, het is een niet onaardige geworden... De foto's van Fernanda, komen wel goed overeen met de advertentie van Fernanda - dus als je daarmee een afspraakje zou maken, geen verassingen... Wel is ze best wel aardig en niet dominant (wat ik op voorhand gevraagd had) en dat was duidelijk het geval en het is mogelijk om elkaar te begrijpen met wat gebrekkig Engels. Elkaar eerst wat rechtstaand geknuffeld, langzaam uitgekleed en daarna op bed in een 69 beland (met condoom) haar apparaat kwam spoedig hard en behoorlijk dik (had dit niet onmiddellijk zien aankomen, en pijpen van zo'n uit de kluiten gewassen exemplaar is toch niet zo evident...). Na enige tijd ben ik op haar gaan zitten en heb haar pik bereden... ondertussen had ze alle mogelijkheid om met mijn pik te spelen, waardoor het (een beetje zoals verwacht??) niet zo heel erg lang duurde eer ik mijn lading loste... Ik had haar ook graag even genomen, maar dat zat er niet meer in.
Hoewel ze me zeker niet "buitenkeek" maakte ze zelf ook geen aanstalten om de tijd te volbrengen... (had voor 1 uur betaald)... en toegegeven, een echte klik was er ook niet echt, dus heb ik ook niet aangedrongen...
Nog snel een douchke genomen en doorgegaan...

Globaal: kon slechter, maar kon ook beter, geen "voeling" met elkaar, na 30 min terug buiten, is wel (zacht)aardig en haar Fernanda foto's zijn ook echt die van haar.... zou ik terug gaan: neen (maar ik merk dat er ook maar weinig adresjes zijn waar ik effectief ook écht terug ga...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan