Forum niet via Chrome mobiel?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjomp

Stamgast
Forumpionier
497
02/07/21
578
8
Goeiedag
Ik dacht dat het forum was verdwenen... Deze melding zag ik al enige tijd als ik naar het forum ging.

Toch maar eens gegoogled of er iets was en vond niets. Toen eens via Firefox geprobeerd, ook mobiel, en ja jullie lezen dit bericht. Daarmee lukte het wel...

Screenshot-20230626-201355.png
 
Ik heb dit probleem niet, ik draai chrome 114 op Android 13. De melding is ook van de webserver zelf, ga je misschien een gekke sub-link in?
Chrome 114.0.5735.131 op Android

Zowel via de geschiedenis/suggestie zoals ik altijd de site bezocht via Chrome, als via Google/Bing zoeken als door zelf het webadres te typen krijg ik deze pagina te zien.
 
En: gebeurt dit op WiFi of ook op 4g? Draait er een security applicatie op je telefoon die dingen blokkeert? Draaien er dingen in je netwerk die dingen kan blokkeren zoals een pyhole?
 
Ja
En: gebeurt dit op WiFi of ook op 4g? Draait er een security applicatie op je telefoon die dingen blokkeert? Draaien er dingen in je netwerk die dingen kan blokkeren zoals een pyhole?
Zowel wifi als 4G. Zowel in NL als in het buitenland. Geen idee wat een pyhole het is, maar het probleem doet zich voor op alle diverse netwerken en enkel mobiel als ik Chrome gebruik.
 
Goeiedag
Ik dacht dat het forum was verdwenen... Deze melding zag ik al enige tijd als ik naar het forum ging.

Toch maar eens gegoogled of er iets was en vond niets. Toen eens via Firefox geprobeerd, ook mobiel, en ja jullie lezen dit bericht. Daarmee lukte het wel...

Screenshot-20230626-201355.png
Had ik ook maar dan op mijn laptop,ook met chrome.op mijn mobiel wel op chrome. Na een reset via instellingen weer alles normaal
 
Gisteren had ik hier ook last van op m'n telefoon, terwijl het normaal gesproken allemaal werkt. Na het verwijderen van m'n cookies in Chrome deed-ie het weer😄.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan