Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij (stel) komen vrijdag voor het eerst naar de hardcore-gigolina's night.
Wel al meerdere keren in de fun geweest maar nooit op een avond als deze. We zijn dus ook zeer benieuwd of hetgeen we hopen te zien en meemaken ook daadwerkelijk de setting zal zijn die wij denken dat het is.
Overal seks en de gigolina's en andere vrouwen die goed worden genomen door meerdere mannen.
Daarnaast hebben we beiden fantasieën. Ik om mijn vrouw dubbel te nemen samen met 1 of 2 man extra, en mijn vrouw om mij lekker bezig te zien met een andere vrouw, hetzij een gigolo's, hetzij een andere single vrouw of vrouw van stel. Op de normale zaterdagavonden is het toch lastig gebleken om deze fantasieën waarheid te maken.
Enige waar we lichtelijk huiverig voor zijn is dat wanneer mijn vrouw en ik het gezellig hebben met 2 of 3 man erbij, mijn vrouw besprongen wordt door alle mannen die hun pik er maar in willen steken en ik continu als een soort beveiliger moet gaan optreden. Dat zou voor ons toch een klein beetje een libidokiller zijn.
Is er op dat gebied nog enige beschaafdheid? Of is het, óf je doet mee, óf je doet niet mee en kijkt alleen toe?
Verder hebben we er vooral heel veel zin en kijken er al weken naar uit!
 
Wij (stel) komen vrijdag voor het eerst naar de hardcore-gigolina's night.
Wel al meerdere keren in de fun geweest maar nooit op een avond als deze. We zijn dus ook zeer benieuwd of hetgeen we hopen te zien en meemaken ook daadwerkelijk de setting zal zijn die wij denken dat het is.
Overal seks en de gigolina's en andere vrouwen die goed worden genomen door meerdere mannen.
Daarnaast hebben we beiden fantasieën. Ik om mijn vrouw dubbel te nemen samen met 1 of 2 man extra, en mijn vrouw om mij lekker bezig te zien met een andere vrouw, hetzij een gigolo's, hetzij een andere single vrouw of vrouw van stel. Op de normale zaterdagavonden is het toch lastig gebleken om deze fantasieën waarheid te maken.
Enige waar we lichtelijk huiverig voor zijn is dat wanneer mijn vrouw en ik het gezellig hebben met 2 of 3 man erbij, mijn vrouw besprongen wordt door alle mannen die hun pik er maar in willen steken en ik continu als een soort beveiliger moet gaan optreden. Dat zou voor ons toch een klein beetje een libidokiller zijn.
Is er op dat gebied nog enige beschaafdheid? Of is het, óf je doet mee, óf je doet niet mee en kijkt alleen toe?
Verder hebben we er vooral heel veel zin en kijken er al weken naar uit!
Ha Ritchie en Anna,

Gewoon lekker genieten en de avond op je af laten komen. Ik denk dat al jullie fantasieën waargemaakt kunnen worden. Het is inderdaad een flinke wilde avond, maar zoals altijd staat respect voor elkaar centraal en gebeurt er niets wat je niet zou willen. Wij zijn zelf meerder keren op deze HCN aanwezig geweest en hebben nog nooit iets vervelend gezien of meegemaakt. Ook geen opdringerige mannen of haantjes. Je moet natuurlijk raar staan te kijken dat er aandacht is voor jullie en met name de vrouw. Maar as said.... lekker gaan en genieten..
 
Ha Ritchie en Anna,

Gewoon lekker genieten en de avond op je af laten komen. Ik denk dat al jullie fantasieën waargemaakt kunnen worden. Het is inderdaad een flinke wilde avond, maar zoals altijd staat respect voor elkaar centraal en gebeurt er niets wat je niet zou willen. Wij zijn zelf meerder keren op deze HCN aanwezig geweest en hebben nog nooit iets vervelend gezien of meegemaakt. Ook geen opdringerige mannen of haantjes. Je moet natuurlijk raar staan te kijken dat er aandacht is voor jullie en met name de vrouw. Maar as said.... lekker gaan en genieten..

Hi Pascal,

Dank je voor je reactie!
Genieten is ook zeker iets dat we van plan zijn. En dat het een wilde avond zal worden, ja daar komen we voor
;-).
Inderdaad hopen we en gaan we ervan uit dat er respect is.
En de aandacht, die heeft mijn vrouw sowieso dus zal morgen niet minder zijn haha.
 
Hierbij nog een kort verslag van mijn bezoek aan de Hardcore night op 30 juni. Dit was mijn tweede bezoek aan de Hardcore night in deze vorm, dus door Fun4Two zelf georganiseerd.

Nieuw was dat je de kaarten vooraf moet kopen en betalen. Dat scheelde inderdaad enorm in de rij voor de deur, die rij was er niet toen ik tegen 22 uur kwam. Het maakt wel dat je 185 Euro kwijt bent voor niks mocht er op het laatste moment nog een kink in de kabel komen.

Na binnenkomst me eerst suf gezocht naar kluisje 218, die ergens tussen andere kluisjes met totaal andere nummers bivakkeert. Omgekleed en naar de zaal gegaan, even het bubbelbad bezocht, en tegen 23 uur was het dan zo ver in een volle zaal: de Gigolina's werden voorgesteld. Even op het geheugen: Alicia, Charlee, Jacqueline, Lien, Lorena, Tara en Marie-Louise. Mocht ik nog een dame vergeten zijn, excuus. Bobby liet niet na om te vermelden dat er ook andere seksbeluste dames in de zaal waren die niet wilden worden voorgesteld.

De Gigolina's verspreidden zich over de bedden (er was in mijn beleving iets meer ruimte tussen de bedden dan de vorige keer, maar druk blijft het), en met name de single mannen deden de eerste greep in deze snoepwinkel. De eerste minuten bleven de stellen voornamelijk geinteresseerd en geamuseerd toeschouwer van dit spektakel, en ik vermoed dat het voor sommige dames ook wat heftig was.

Het eerste bed dat ik bezocht werd bewoond door Charlee en Marie-Louise, en dat vind ik twee enorme kanjers. Na van beiden gesnoept te hebben ook de andere bedden bezocht, en ik de loop van de avond heb ik seks gehad met alle Gigolina's behalve Tara, dat kwam er niet van. Naast de Gigolina's waren nog een aantal andere dames flink actief rond de bedden beneden, sommige alleen met eigen partner, maar andere storten zich volop in het gangbang gebeuren. Mijn complimenten aan een hele leuke blonde dame (ergens in de dertig denk ik?) met een heerlijk lichaam, die zich uitgebreid liet nemen terwijl ze ook met de Gigolina's speelde. Twee dames met een latina uiterlijk waren ook actief, maar wat selectiever in partnerkeuze. En een leuke donkere dame kwam lekker meespelen.

Veel van de stellen gingen naar boven. Ik heb daar een aantel rondjes gemaakt door de gangen en langs de kamers. Er was zeker aktie, maar voor mijn gevoel niet echt in de gangbangstijl die ik leuk vind, veel dames bleven met eigen partner of met één extra heer, maar lang duurde dat nooit. Of ik heb de juiste plek gemist, dat kan natuurlijk. Er waren wel een flink aantal hele knappe dames bij, dus eyecandy genoeg. Helaas @CarpeMentula en @JipenOn niet kunnen herkennen (er waren heel veel mooie billen!) tussen de bezoekers.

De Gigolina's beneden deden hun best, en ik heb een leuke avond gehad. Toppers voor mij blijven Alicia, Charlee en Marie-Louise, en je merkt hoe ze zelf ook genieten. Ik ben twee keer klaargekomen, de eerste keer over de borsten van Charlee, de tweede keer over die van Alicia. Rond kwart voor twee huiswaarts gekeerd, want ik was leeg en op.
 
@RitchieAnna hoop dat jullie een leuke avond hebben! En dat het naar meer ga smaken. Wie weet ontmoeten wij elkaar. Altijd in voor een goed gesprek (en miss meer).

@CarpeMentula hoe was jij/waren jullie ook alweer te herkennen? Nieuwsgierig geworden naar je, vooral na het verhaal vd vorige keer. Miss tot vanavond

Njoy3r
Nee, helaas!
ik ben ziek en kon echt niet komen, wij balen er enorm van. hadden ons al maanden erop verheugd. Hopelijk zijn we er in September gewoon weer bij.
 
Het is opmerkelijk dat er weinig geschreven is over de laatste Hardcore Night versus Gigolinas. Toch een van de grotere fuiven waarin de wereld van swingers samensmelt met een gangbang van een stel mooie dames, aangevuld met een aantal mooie single ladies.

De club zat bommetje vol en door het nieuwe systeem van kaartverkoop ging de doorloop bij de entree ook een stuk sneller. Het eten was weer voortreffelijk geregeld. Als je je diner kunt uitstellen tot 21 uur, dan zou ik zeker aanraden om te wachten tot het buffet in de Fun4Two klaarstaat, want tussen 21 en 22.45u is het min of meer toch een beetje afwachten. En zoals ook al eerder door Ho Walker gememoreerd, je kunt er heerlijk vlees grillen.

El niño had een leuk gesprek met een aantrekkelijke single lady onder het genot van een lekker bordje avondeten plus drankie. De tijd vloog zo om. Waar dat het de vorige keren meer leek op 'afwachten', tref je nu toch vaak bekenden aan en er valt genoeg te zien.

Helaas was het groepje jonge studentes van de vorige keer niet aanwezig. Zoals hierboven al beschreven, leek er minder interactie mogelijk met de dames van stelletjes. Alhoewel, On van JipenOn zag er zeer aantrekkelijk uit. Én zij was beschikbaar voor interactie. Heb me heerlijk door haar laten pijpen. Het was leuk om met haar bezig te zijn :). Zoals ik al zei: zij is gezegend met een welgevormd lichaam 🤤🤤🤤.

Maar de reden dat je verwacht dat er meer over dit feest geschreven wordt, is toch wel de inzet (op een enkeling na?🤔) van de prachtige Gigolinas, aangevuld met enkele gretige anonieme dames.

Tara, Lorena, Lien en Charlee zijn de donkere exotische Gigolinas waar Lien het presteert om boven de muziek uit te kreunen als ze in doggy wordt gebangd. Charlee is continu geil en de manier waarop ze smeekt 'wil je me neuken?' is libidoverhogend.

Jacqueline en Marie-Louise zijn de geile Hollandse dames die zich gewillig laten nemen. Ik durfde toch te zweren dat ik een aantal maanden terug een Marie-Louise look-a-like in de Fun4Two tegenkwam op een gewone swingersavond. Bleek zij het toch echt te zijn, terwijl ik dacht dat het misschien haar (tweeling)zus was 😆😆.

Ja en dan hebben we nog Turkse Alicia. Wat een curves, en heerlijk naturel. Een lieve exotische beauty. Toen ze zei 'kom maar lekker klaar over mijn borsten' deed ik dat ook subiet 😜.

Volgende feest is op 29 september. En ja, de entree kaart heb ik al.
 
Zo helaas kon ik vorige keer niet dus nu alles op alles gezet en ja gelukkig ben ik er nu wel bij. Welke leuke stellen of misschien alleen gaande dames ga ik daar zien. Laten we er weer een spetterende avond van maken
 
Wij kunnen dat weekend niet maar wel de hardocrenight daarna. Maar is het de moeite om als stel 145/165 euro te besteden? Wij schuwen clubs met alleenstaande mannen sowieso niet. Wat maakt die voor ons als stel specialer en het geld waard?
 
Wij kunnen dat weekend niet maar wel de hardocrenight daarna. Maar is het de moeite om als stel 145/165 euro te besteden? Wij schuwen clubs met alleenstaande mannen sowieso niet. Wat maakt die voor ons als stel specialer en het geld waard?
Het is een hele mooie club. Voor ons is dat al snel de entree waard. Hoe de avond zelf is, dat moeten we ook nog ervaren.
 
Wij kunnen dat weekend niet maar wel de hardocrenight daarna. Maar is het de moeite om als stel 145/165 euro te besteden? Wij schuwen clubs met alleenstaande mannen sowieso niet. Wat maakt die voor ons als stel specialer en het geld waard?
Het is denk ik afhankelijk van waar je wensen liggen en wat je gewend bent. Wij hebben vaak dat er "iets mist" in een club. Dat kan van alles zijn, van lekker eten, veel actie, een (bubbel)bad of de aanwezigheid van single mannen. Met de hardcore night in de fun is voor ons alles compleet en daarom voor ons wel het geld waard. Ik vind de sfeer die avond echt tof, er is (na 11 uur) veel actie.
 
Het is denk ik afhankelijk van waar je wensen liggen en wat je gewend bent. Wij hebben vaak dat er "iets mist" in een club. Dat kan van alles zijn, van lekker eten, veel actie, een (bubbel)bad of de aanwezigheid van single mannen. Met de hardcore night in de fun is voor ons alles compleet en daarom voor ons wel het geld waard. Ik vind de sfeer die avond echt tof, er is (na 11 uur) veel actie.
Ja dat zoeken wij ook. Wij hebben dat in Eroxx wel gevonden al aantal keer. Vraag me af wat hier dan nog de toegevoegde waarde bij gaat zijn. Maar we gaan het denk gewoon een keer ervaren. YOLO 😄
 
Ja dat zoeken wij ook. Wij hebben dat in Eroxx wel gevonden al aantal keer. Vraag me af wat hier dan nog de toegevoegde waarde bij gaat zijn. Maar we gaan het denk gewoon een keer ervaren. YOLO 😄
Ja Eroxx vonden wij ook heel erg leuk, wij zijn daar 1x geweest en volgende week gaan we nog een keer heen.

Ik denk idd dat je de hardcore night gewoon een keer moet ervaren. Wij gaan voor zover mogelijk geen hardcore night meer missen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan