Gangbang Casa Cherda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben dan wel in den haag, maar helaas is tijdstip wat ongunstig om na die tijd weer richting het oosten te gaan met de trein 😅
Misschien idee om er een keer een middagfeestje van te maken 😅
Middagfeest: Goed idee. Kunnen er ook mensen van verder weg komen.
Kun je je trouwens van te voren er ook douchen, zodat je fris aan de start kunt verschijnen?
 
Even attentie; ja er kan gedoucht worden. Das 1.
2 is; Sonja en Petra doen uitsluitend PMC (en Petra niet heel erg enthousiast….)
Dat vergeet de organisatie er standaard bij te vermelden. Voor niemand hier is dat een probleem natuurlijk, maar voor sommige eerstelingen in de Casa is het mss wel een interessant weetje. Het Indonesisch buffet is overigens een aanrader, maar je komt voor de vrouwen, toch? (Overigens, als je dat hele takke eind gereden hebt en thuiskomt, hoef ie in iedergeval niet meer te koken!)
 
Even attentie; ja er kan gedoucht worden. Das 1.
2 is; Sonja en Petra doen uitsluitend PMC (en Petra niet heel erg enthousiast….)
Dat vergeet de organisatie er standaard bij te vermelden. Voor niemand hier is dat een probleem natuurlijk, maar voor sommige eerstelingen in de Casa is het mss wel een interessant weetje. Het Indonesisch buffet is overigens een aanrader, maar je komt voor de vrouwen, toch? (Overigens, als je dat hele takke eind gereden hebt en thuiskomt, hoef ie in iedergeval niet meer te koken!)
Ik twijfelde van te gaan. Al een geluk ben ik niet gegaan want. Condooms daar word ik nu echt eens volledig ongeil van. Maar ik vraag ook nooit om bare sex. Condoomloos pijpen en afrekken wel. En neuken doe ik standaard niet al te vaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan