Gangbang Casa Cherda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar jij mag niet op de flyer? Of begeleidt je de boel?

Los daarvan, ik heb oprechte interesse om ook te komen. Kan op de site niet vinden of er kluisjes ofzo zijn, weet iemand wat je met de spullen etc kunt doen? En er is begrijp ik een mogelijkheid te douchen?
Ja er zijn kluisjes en ja, je kunt er douchen.
 
Maar jij mag niet op de flyer? Of begeleidt je de boel?

Los daarvan, ik heb oprechte interesse om ook te komen. Kan op de site niet vinden of er kluisjes ofzo zijn, weet iemand wat je met de spullen etc kunt doen? En er is begrijp ik een mogelijkheid te douchen?
Ik mag nu onthullen dat ik de mystery ben...

En ja je spullen gaan of in een kluisje of in bewaring bij de organisatie... en uiteraard is er mogelijkheid om te douchen..

Hopenlijk zien we je de 20e 😉
 
Ah, goed dat je het zegt. Ik ben daar volgens mij nog niet aan toe dus denk dat ik deze oversla. Apart dat dat trouwens niet gewoon bij de advertentie staat
Pijpen met Condoom kan sowieso altijd natuurlijk, als je dat bedoeld. Qua advertentie: volgens mij zijn die aan regels gebonden en kan daar niet zomaar vanalles in gecommuniceerd worden. Houd deze site in de gaten, of neem een twitter account en volg de dames... (en ga naar feestjes!) Dan weet je snel genoeg hoe het zit
 
Het is zeker vanavond weer feest, warm weer heerlijke vrouwen en een BBQ. Wat wil je nog meer??

Oké dat je vanaf de schutting de dames met een shot de Bukkade afschiet en als een domino om valt hahaha 😛
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was erbij. Jezus, wat een tieten! Lekker gepijpt en geneukt door haar. Uiteindelijk op haar gezicht geglazuurd. Soort van, want er kwam niet heel veel uit nadat ik Lucia lekker in haar mond had gespoten. Ook jammer dat de jongeheer steeds slap werd.

Al met al een leuke avond. Organisatie, eten en de gezelligheid was weer top!
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, al was mijn genotstaaf niet helemaal stijf leverbaar doordat ik mijn vermoeidheid toch een beetje verkeerd had ingeschat. Of ze vaker een gb gaat doen, daar heb ik niks van meegekregen. Geen idee. Misschien. Persoonlijk hoop ik van wel, want haar lichaam en pijp kunsten waren goddelijk! Wat een sensueel lekker ding is ze zeg! Prachtig om haar te zien genieten.
 
Iemand ervaring met de andere dames? Lady X ziet er wel de moeite uit. Enig idee of alles met condoom is of doen de 3 bevestigde dames ook aan pzc?
Ik denk wel dat ik vanavond eens langs ga, al had ik toch wat meer info willen vinden. Hopelijk valt het niet tegen ;s
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan