Gangbang Casa Cherda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met de andere dames? Lady X ziet er wel de moeite uit. Enig idee of alles met condoom is of doen de 3 bevestigde dames ook aan pzc?
Ik denk wel dat ik vanavond eens langs ga, al had ik toch wat meer info willen vinden. Hopelijk valt het niet tegen ;s
De line-up is in ieder geval super. Hopelijk is de vierde dame ook top. Een GB is eigenlijk altijd pzc en nmc. Was bij CC ook het geval. Veel plezier.
 
Ik heb me maar opgeofferd.
Ik weet geen namen maar:
Een dame uit het zuiden van rond de 50.....Wel knap en aardig.
Een zuid amerikaanse ana. Een dikkertje maar eigenlijk best leuk. Pijpt wel te hard naar mijn smaak maar een leuke geile dame.
Nog een Nederlandse ....ja laat ik zeggen niet mijn type.....ik heb geen aandacht aan haar besteed.
Een blonde Hollandse dame knap gezicht. En ook al houd ik van kleiner echt een lekkere meid en een vieze zaadslet. Ik las dat sperma een antidepresivum is. ...nou als dat klopt....heeft ze zich geen zorgen te maken.
Fotos waren niet representatief
Op zich geslaagd maar wel te druk. Zeker om de blonde dame Heen.
 
Ik heb me goed vermaakt gisteravond op de VIP. De dame uit het zuiden is Lady X, vroeger vaker aanwezig bij de VIP gangbangs en leuk om haar weer te zien. Nog altijd een mooie vrouw. De blonde dame is Nina, supermooi natuurlijk en dat bleek wel door de interesse die er voor haar was. Ik vond het gisteravond over het algemeen niet te druk, maar rondom Nina wel. Ze liet zich weer lekker onderspuiten. De andere Nederlandse dame was Iris, die ken ik nog van enkele jaren geleden toen ze als amateur meedeed met de VIP en met Joke en Foxxy. Ik vond het heel leuk om haar weer te zien, en ik heb wel een klik. Het was iets rustiger rond haar en ik heb leuk met haar mogen spelen.
 
Ik was er ook bij gisteren, en ik heb me prima vermaakt! enige opmerking vooraf, vond dat er soms wat lang pauze werd genomen, ook gezien de drukte.

Maar verder was het een lekker feestje. Een nieuwe aanwinst voor de nederlandse gangbangwereld is Nina, echt een heerlijk lang blondje met een guitig koppie. Het allergeilste wat ze deed was lekker spelen met de zaaddonaties die ze in haar pijpmondje kreeg, even op haar tongetje het zaad laten zien, en dan zo geil uit haar mondje laten druipen op haar mooie tietjes en borst, met een trotse blik op haar prestaties...ze zat er tot twee keer toe helemaal onder, en dan liep ze gewoon naar de bar alsof er niets aan de hand was. Zo geilll:p Verder werd ze heerlijk afgepaald in allerlei standjes, met echt ook een heerlijk knijpkutje dat ze heeft. En die pijpskills!! Helemaal diep tot aan je ballen, met lange halen en lekkere geluidjes. Pfff. Hoop dat ze snel terugkomt.

Ook was het heel leuk dat Iris er weer eens was! Als je het leest, ik heb lekker met je gespeeld aan het einde he katje;) Echt een schat van een sletterige meid, en ze doet het gewoon voor de lol, dus het is ook fijn om te zien als zij echt geniet. Aan het begin had ze een paar mannen waar het minder leuk mee was, en ik snap wel dat je dan even zelf pauze gaat nemen als amateur. Ze heeft echt een heerlijke kont en vooral haar buik vind ik ook echt mooi..en vooral als je haar ogen lekker ziet wegdraaien als je diep in haar zit, dat is wel erg geil..

Lady X is inderdaad al ietsje ouder, maar nog steeds een heerlijke vrouw. Vooral haar gepiercte kutje kon mij zeer bekoren, dat is echt mijn ding ook!

Dus, ik was zeer tevreden afgezien van iets te druk en de pauzes!:D
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bij Eva kinky en Eline Flower geweest. Eva is een lieve dame waarbij de jaartjes te zien zijn, maar die toch nog gewoon lekker is. Vol lichaam maar niet dik en doet haar best er iets leuks van te maken.

Eline gedroeg zich als een milde versie van sexy Suzy....spritzen spritzen spritzen. Wel geil om haar onder de melk te zien aan de ene kant, alleen een beetje jammer dat ze heel erg gericht was om mannen zsm leeg te trekken ipv ze gewoon lekker te verwennen.
Een van de GB collegas had een behoorlijke stamina om hem hard te houden maar wist zich in te houden om niet te spuiten......wat geweldig is als de dame alleen gericht is op zsm laten spuiten.
Er waren een stuk of 12 bezoekers en Eline telde het hard op in het begin en was zichtbaar teleurgesteld ik snap het wel, want als ik het rekensommetje doe met 100 euro per bezoeker is het niet bijzonder interessant, maar dat laat wel zien dat ze van lopende band werk is. Sexy Suzy zat er minder commercieel in en wilde het gewoon leuk maken.

Verder alles goed geregeld. Het was op een kamer met hapjes en drankjes etc. Het bier mocht wat kouder, maar er was gezorgd voor ruim voldoende van van alles als je bij wilde komen.
 
28e weer een
Eva kinky, lieve rijpere dame, mooi voor haar leeftijd.,..maar wind me niet genoeg op
Linda lief geil Latina dikkertje. Ziet er best leuk uit, niet knap maar wel leuk ..maar niet voldoende reden om te gaan
De foto van Natasha trekt me totaal niet
Petra weet ik niet.
Gaat het niet worden
 
Natasha is in een GB werkelijk top. Enorme drive en ontzettend geil. Petra ken in van 1 op 1 en is geweldig lekker en leuk. Voldoende reden om te gaan denk ik.
Natascha ken ik niet, maar Petra heb ik meermaals meegemaakt op een Casa Cherda feestje. Petra doet PMC (helemaal prima op zich) maar wel zo enorm inspiratieloos/ongeïnspireerd dat je in staat bent haar op het condoom te laten sabbelen, terwijl je zelf een biertje gaat halen.
GB-feestjes zijn voor mijzelf top als de dames er ook "in" voor zijn. Petra heeft dat niet, maar Kinky Eva/ Engelse Eva bijvoorbeeld juist weer helemaal wel
 
Laatst bewerkt:
Natascha ken ik niet, maar Petra heb ik meermaals meegemaakt op een Casa Cherda feestje. Petra doet PMC (helemaal prima op zich) maar wel zo enorm inspiratieloos/ongeïnspireerd dat je in staat bent haar op het condoom te laten sabbelen, terwijl je zelf een biertje gaat halen.
GB-feestjes zijn voor mijzelf top als de dames er ook "in" voor zijn. Petra heeft dat niet, maar Kinky Eva/ Engelse Eva bijvoorbeeld juist weer helemaal wel
Natasha is bijna elke keer aanwezig op GB 😲 geweldige meid, geil en geeft 200%. Eva, Petra zijn matig geil…. Linda - Ik weet het niet - Ik was niet op het laatste feestje.
 
Natascha ken ik niet, maar Petra heb ik meermaals meegemaakt op een Casa Cherda feestje. Petra doet PMC (helemaal prima op zich) maar wel zo enorm inspiratieloos/ongeïnspireerd dat je in staat bent haar op het condoom te laten sabbelen, terwijl je zelf een biertje gaat halen.
GB-feestjes zijn voor mijzelf top als de dames er ook "in" voor zijn. Petra heeft dat niet, maar Kinky Eva/ Engelse Eva bijvoorbeeld juist weer helemaal wel
Ja precies dat.
Molly doet toch vaak de casa? Die kan je er beter bij hebben
 
Natasha is bijna elke keer aanwezig op GB 😲 geweldige meid, geil en geeft 200%. Eva, Petra zijn matig geil…. Linda - Ik weet het niet - Ik was niet op het laatste feestje.
Ja Natasha is zeer aanwezig op de GB's bij de Casa. Ikzelf heb haar nooit "bezocht" of enige interactie gehad met haar. Niet mijn type. Precies daarom review ik de dame waar ik wel interactie mee heb gehad.
 
Ja Natasha is zeer aanwezig op de GB's bij de Casa. Ikzelf heb haar nooit "bezocht" of enige interactie gehad met haar. Niet mijn type. Precies daarom review ik de dame waar ik wel interactie mee heb gehad.
Ik zie. Maar je mist veel, naar mijn mening is zij het meest actieve en geile meisje tijdens GB in Casa Cherda….. Helaas heb ik Molly niet meegemaakt (to-do-list :)))))
 
28e weer een
Eva kinky, lieve rijpere dame, mooi voor haar leeftijd.,..maar wind me niet genoeg op
Linda lief geil Latina dikkertje. Ziet er best leuk uit, niet knap maar wel leuk ..maar niet voldoende reden om te gaan
De foto van Natasha trekt me totaal niet
Petra weet ik niet.
Gaat het niet worden
Ze neukt lekker goed hoor. Lichaam is fucking nice. Ik krijg nou al zin om haar lekker vol te pompen en onder te glazuren terwijl ze het uitschreeuwt van genot, als ik aan haar denk.

Maar ja, ik sla even over want het geld groeit helaas niet in de tuin.

Molly zou ik ook nog wel weer een keer willen batsen, godsgloeiende wat een heerlijk ding was dat zeg! Wat een tieten! Heerlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan