GB-aanbod West en Oost Vlaanderen ondermaats.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
algemeen probleem is dat er geen 1 deftige club lijkt te zijn in Oost of West-Vlaanderen... want een gangbang is eigenlijk ons inziens 't leukst in een club, voorzien van propere douches, nette voorzieningen voor een gangbang, de sfeer van een club met de muziek en wat leuke verlichting en zo van die dingen.... helaas nog niet tegengekomen al kwam Club Cupido in Ruddersvoorde wel aardig in de buurt (maar dat ligt dan weer even ver rijden voor ons als clubs in Antwerpen bijvoorbeeld). Iets rond Gent zou ideaal zijn (en nee Trianon dat is 't ook echt niet). En bij Shivaz hebben we geïnformeerd maar die laten geen betaalde diensten toe (want 't zou ook niet voor niets zijn).
 
Ben ik ook nog geweest. Gekke figuur die het organiseerde wel.. maar paar keer goed van mijn zaad afgeraakt.
Inderdaad! Authentieke man die zijn connecties had om het zo te stellen 😀 Leuke dames waar je echt een GFE mee beleefde en die een welgemeende 'fuckme sweet' van zichzelf gaven. Ook swinging koppels waren van de partij.
Het kleine zwembad is er een echte troef. Had het gevoel dat iedereen er fantisch van genoot....
Als er nog mensen zo over denken 😛
 
Iemand al de Kolenblomme bezocht sedert dat Yuliette daar "hostess" speelt

Ja. Veel meer volk als vroeger, en met Yuliette achter de toog sowieso ambiance. Het blijkt echter moeilijk om Yuliette achter de toog te houden :ROFLMAO:. Iedereen probeerde haar er vanachter te krijgen of kwam achter de toog, hoewel dat niet mocht :ROFLMAO:.

Maar morgen doet ze dus mee. Samen met Sandra dan nog. Ik hoop dat ze dat in de toekomst blijven doen.
 
Is dat een gangbang? Mijn twijfels.
Absoluut wel. En nu de laatste keer was het op voorhand aangekondigd dat Yuliette zelf meedeed, hetgeen ze ook ten volle gedaan heeft.

Het was een gangbang met een supergoede sfeer, 5 actieve vrouwen plus twee actieve vrouwen van een koppel, en net genoeg mannen om iedereen aan zijn trekken te laten komen. (ik schat dat er toch zeker 50 waren)

Momenteel veruit het beste wat je in Oost-Vlaanderen kunt vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan