Recensie Geanina Rotterdam (voorheen Eindhoven) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
17/03/23
9
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1070106-geanina#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week deze dame op bezoek gehad. Per whatsapp duidelijk vermeld dat ik all-in wilde en de prijs. Hiermee ging ze akkoord
en kwam er zsm aan. Ondertussen voor de zekerheid nog 2 x per app gevraagd om bevestiging van all-in waarbij ik de handelingen
specifiek nog eens benoemde, en 2 x kreeg ik bevestiging.

Nou bij binnenkomst zag ze er al vermoeid uit, wat duidelijk bleek in het vervolg van de avond. Tongzoenen was: no I don't like it !?
Pijpen het standaard verhaal 'te groot' om eronderuit te komen, bij het neuken een gekerm en gekreun alsof ze op slachtbank lag met
steeds: please hurry please cum. Bij werkelijk alles wat ik voorstelde (ander standje, 69, handwerk) was er alleen maar geklaag en dat ze
moe was. Had extra betaald voor anaal, nou je kan 'm inkoppen, 'te groot' ... (I only do anal with very little dicks).

Dus de extra €50 terug verzocht, geen resultaat. Heb ze er uiteindelijk maar eruit gezet na 30 minuten .. weer een wijze les.

Wel melding gedaan op de whg site m.b.t. het betreffende nummer, en ook recensie geplaatst op Kinky. Echter is de standplaats nu veranderd
van Eindhoven naar Rotterdam en zijn de recencies uitgeschakeld, dat is dan weer jammer.


Voelde mij best genaaid, dat deed ze dan weer wel goed ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan