Geen recensies, wel een mening, wat moeten we daarmee?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.652
20
Ik gooi het maar al een open vraag in de groep met een beetje tegenzin. Want ik ben erg voor laissez faire en everything goes. Maar ik zie dat er op dit punt toch een probleem is ontstaan.

Het hoofddoel van dit forum is, volgens mij, dat we elkaar als wandelaars op weg helpen. Dat kan natuurlijk in de eerste plaats door recensies te plaatsen. Maar ook op andere manieren, bijvoorbeeld als iemand heel veel kennis heeft over een RLD en daar precies weet wanneer welke dame aanwezig is en daarover rapporteert. Of als bijvoorbeeld een dame info geeft hoe het er in sommige huizen aan toe gaat. Daarbij is het geven en nemen. De één heeft meer te geven dan de ander en dat is geen enkel probleem. Sommigen kunnen (nog) helemaal niks geven, bijvoorbeeld iemand die net in dit wereldje komt kijken en vol vragen zit (zeker als je nog maagd bent) en er zijn ook mensen die het heel spannend vinden om publiek iets op te schrijven. Daar heb ik heel veel begrip voor en geduld mee.

Waar ik steeds minder geduld mee heb is het groeiende aantal figuren hier die (vrijwel) nooit een recensie plaatsen of eventueel andere behulpzame info, maar wel de grootste mond hebben op de algemene draadjes. En dan vaak ook nog eens ontzettend voorspelbare meningen. Ook vind je onder hen opvallend veel anti-prostitutie sentiment. Financiële supporters ben ik onder hen ook nog niet tegen gekomen. Naar mijn oordeel leveren ze netto een negatieve bijdrage aan dit forum en maken ze misbruik van de vrijheid die hier is.

Als je vraagt waarom ze geen recensie plaatsen reageren ze vaak dat de dame dat niet wil of, nog brutaler, dat ze het respectloos vinden. Natuurlijk dwingen wij niemand om een recensie te schrijven, maar wat is je toegevoegde waarde als je geen recensie wilt schrijven (ongeacht de reden) en daarnaast ook geen andere interessante info geeft die wandelaars op weg helpen?

Ik ben benieuwd wat anderen hier van vinden. Zelf heb ik geen concreet voorstel, omdat ieder voorstel weer perverse prikkels met zich mee kan brengen en onbedoeld mensen tegen kan houden die wel van goede wil zijn en iets positiefs inbrengen.

Maar dan ben ik het in elk geval even kwijt en wie weet komt er wel een goed idee te voorschijn?
 
Bij "good old" hookers had je bij je naam een tellertje hoeveel berichten en hoeveel recensies je had geschreven. Op deze site is het aantal recensies veranderd in het aantal duimpjes wat je geeft. Vrij nutteloos volgens mij.
Als je het aantal recensies ook bij je gebruikersnaam krijgt te staan weet je direct welke gebruiker (en onzinnige meldingen) je links kan laten liggen.
 
Iets als hookers had voor je een PM kon versturen misschien? Bij 5 recensies speel je het clubhuis vrij?
 
Omdat ik meest date met eigen amateurs schrijf ik ook niet veel recensies. Die enkele keer dat ik nog es in een privehuis , gangbang of het heerlijke Schipperskwartier kom probeer ik wat neer te pennen
 
Een oplossing zou kunnen zijn, eerst x-aantal recensies schrijven vooraleer je een "normale" post kan maken. Al weet ik niet in hoeverre dit integreerbaar is in de forumsoftware.
 
Komen we dan niet in een situatie dat een (klein) aantal personen het verpest voor de rest?

Ik ben zelf niet een "wandelaar" die veel verschillende dames bezoekt. En van de dames die ik bezoek, zijn reeds recenties geschreven. Ik vind het zelf erg interessant om te lezen hoe de collegae over bepaalde dingen denken.

Om dan een drempel op te werpen om op het forum actief te zijn, lijkt mij de diversiteit van het forum teniet te doen.
 
Ik denk dat de pijn er ook (in ieder geval bij mij) inzit dat newbies positieve recensies plaatsen en dan een onderwerp bijna kapen op het moment dat de regulars een ander beeld van de dame in kwestie hebben en dat dat dus verzandt in onmeunige discussies....
 
Bij hookers had je ook veel lezers en soms ook weinig schrijvers, er zijn er die toegaven dat ze daar te lui voor waren en dat zou voor sommigen hier ook de reden kunnen zijn, wel jammer voor de andere leden hier.
Er zijn er die enkel commentaar geven en maken daar geen vrienden mee maar ze zitten hier dan ook niet om vrienden te maken.
 
Het probleem is inderdaad dat er gewoon veel te weinig recensies worden geschreven.
Met 5000+ leden op deze site zou ik toch wat meer verwachten.
In de prive-ontvangst in Nederland zijn er maar van een kleine 400 verschillende dames, recensies geschreven waarvan 84% in de vier grotere provincies Noord - en Zuid Holland, Noord Brabant en Utrecht.
Het merendeel is nog geschreven door een redelijk selectief gezelschap, die altijd een recensie schrijft.
Ik sluit mij dus aan bij de topic starter en roep iedereen hierbij op om ook de pen ter hand te nemen om recensies te schrijven.
De mooiste en leukste weet ik wat zijn aardige rubrieken, maar levert geen suggesties voor nieuwe bezoekadressen.
Als we het tij niet keren, gaat deze site kapot
 
Eens, zou ook graag meer recensies schrijven, maar ben de afgelopen 2 maanden alleen maar tegen advertenties aangelopen die of lastig lastig moeilijk moeilijk deden..of knetterfake
 
Ik snap denk ik wel wat de TS bedoelt maar dit forum is uiteindelijk voor iedereen toegankelijk. Maar er zijn idd best wel wat draadjes hier waar de wandelaars nogal verbaal tegen elkaar knallen. Als ik dat merk dan skip ik de rest van het draadje maar….
Misschien dat er iets als Twitter sentiment aan de Posts van de wandelaars kan worden toegevoegd. Weet je met een oogopslag wat de teneur van een wandelaar is, dus hoe die schrijft zeg maar. Maar dan moeten de ontwikkelaars van deze site dat 'eventjes' bouwen.
 
Misschien een idee,alle tellers weer op nul van iedereen.Ook de titels weg en beginnen weer met Newbie.
Oudgediende en Supporter uiteraard laten staan.
Daarna een aparte teller voor alleen recensie's
Een teller voor geschreven berichten,dus foto's plaatsen telt niet meer aan op die teller.
Een waardering kun je alleen geven op een recensie of geschreven bericht,dus ook niet meer voor foto's
Dus 3 tellers... recensie teller,berichten teller,waarderings teller.
Voor mij mag de berichten teller ook komen te vervallen.

En dat je titel alleen veranderd met het plaatsen van recensie's. bv Na 10 recensie's .
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat het niet voor iedereen even makkelijk is om te schrijven. Maar ik waardeer het altijd als er iets geschreven is als recensie.

Mijn punt is nu juist met mensen die vaak wel heel goed kunnen schrijven, maar dat niet doen als het om recensies gaat of andere behulpzame info.
 
Ik schrijf ook nooit recensies omdat ik vind dat ik niet goed ben in het beschrijven van een date maar ik zal er vandaag 1 schrijven over Amy deepthroat Rotterdam waar ik pas ben geweest, dat deed ze goed en nat
Ben zelf ook niet van de gedetailleerde verhalen. Dat ik hier recensies schrijf wil niet zeggen dat ik moet beschrijven wat de dame en ik precies gedaan hebben. Wat simpele info zoals karakter en gewoon het formulier is goed genoeg?
 
Die indruk krijg ik ook wel eens ja..
Zoveel gebruikers en dan amper recensies..
Schrijft er dan iemand in het café dat Messi niet kan voetballen, dan komen er 100 reacties
Ik heb niks van recensies van Hookers mee hierheen genomen.. Maar ik heb de laatste 2/3 jaar zowat alles beschreven wat ik bezocht heb in regio West Brabant
En dan uitvoerig ook nog..
Een recensie waar in geschreven staat
'wat we met de sex deden, houd ik voor mezelf', heb je in mijn beleving geen donder aan..
Ook krijg ik regelmatig privéberichten, van mensen die van begin hier lid zijn
Of een dame zus of zo doet, of dit en dat mogelijk is..
Daar geef ik netjes antwoord op.. Met het commentaar.. 'schrijf zelf ook een recensie, zodat mensen een betere indruk algeheel krijgen van haar'
Meestal zeggen ze dat wel te doen.. Gebeurt echter NOOIT.. (OK 1x dan)
Ik post ook best wel wat in het of topic gebeuren.. Maar ik schrijf over elke dame.. Daar is dit forum voor bedoelt
En zo filter je er de horken ook uit..
Maar ik krijg wel eens de indruk dat men dikwijls denkt.. Ze bekijken het maar..
Of men is bang dat jantje doorheeft dat pietje naar de hoeren gaat..
Beetje proactiever zou wel fijn zijn..
 
In 'wie heeft ervaring met' zie je dat er veel wandelaars die wél ervaringen hebben, maar geen recensie plaatsen. Een moderator zou daar bovenop mogen zitten.

Om het persoonlijk te maken: ik zie een beperkt aantal dames en daar heb ik een recensie over geschreven.
 
Het gaat niet om mij, laat ik dat voorop stellen, hoewel ik natuurlijk wel een aantal namen in gedachten heb.

En het gaat mij er niet eens in de eerste plaats om dat er te weinig recensies geschreven (zouden) worden, maar vooral om diegenen die geen recensies of andere nuttige info posten maar wel (veel!) onzinnige 'info' posten. Dat mensen 'gratis' mee liften op dit forum, daar zit ik nog niet eens zo mee, maar als ze hier 'hun best gaan doen' om veel neer te pennen waarmee ze veel wandelaars mee tegen de haren in strijken, dan moeten we daar iets mee.
 
Ik schreef op Hookers vrij veel en had aardig wat recensies staan. Ook voor tips kon iedereen bij me terecht. Wat me begon tegen te staan was het aantal onnodige opmerkingen door bepaalde leden , die zelf niks, noppes, nada toevoegden aan een recensie of de hele site in het totaal.

Ook hier kom je weer personen tegen die opmerkingen plaatsen in topics die er totaal niet toe doen. Bijvoorbeeld in de " zoektocht " dat een DVP nu ergens anders ontvangt.
Of " de DVP biedt bare aan, die bezoek ik niet". Dat is de vraag niet
Of de wijsneuzen die een recensent vragen om een formulier in te vullen maar zelf 0 komma 0 nuttige info hebben. Alleen maar om te " teller " omhoog te krijgen.

Ook zo'n dooddoener " dat wil ik ook wel weten "
 
Het gaat niet om mij, laat ik dat voorop stellen, hoewel ik natuurlijk wel een aantal namen in gedachten heb.

En het gaat mij er niet eens in de eerste plaats om dat er te weinig recensies geschreven (zouden) worden, maar vooral om diegenen die geen recensies of andere nuttige info posten maar wel (veel!) onzinnige 'info' posten. Dat mensen 'gratis' mee liften op dit forum, daar zit ik nog niet eens zo mee, maar als ze hier 'hun best gaan doen' om veel neer te pennen waarmee ze veel wandelaars mee tegen de haren in strijken, dan moeten we daar iets mee.
Ik zou een soort maandelijkse stemronde willen voorstellen. Je kun dan met goed gewaardeerde berichten immuniteit verdienen (niet te verwarren met groeps-immuniteit ?)

Uiteindelijk zal degene met de meeste stemmen het forum moeten verlaten ala de zwakste schakel
 
Ik gebruik deze site voor ontspanning. Wil mij op geen enkele manier gepushed of verplicht voelen om ook maar iets te plaatsen.
Denk dat we hier ook een afspiegeling zijn van de maatschappij. De een is nuttiger dan de ander.

Soms plaats ik een recensie maar voor het overgrote deel lees ik mee en heb soms zin om ergens op te reageren. Vervolgens kijk ik iets later of er iemand daarop heeft gereageerd. Dat vind ik leuk. Ik vind het hier wel gezellig. Wees meer als Pieter. Pieter is ontspannen.
 
Kijk ik was gister bij een dame in.een privehuis, maar ik was zelf ook niet helemaal topfit en n klik was er ook niet echt , moet ik dan een recensie schrijven? Zou niet eerlijk zijn tegenover de desbetreffende dame , vind ik
 
Lijk meer alsof ie wil zegge dat er niet genoeg maatjes en schouderklopjes hier op het forum zijn. Maar iedereen heeft toch eht recht om wel of nie te schrijve. Je kunt nie een alleen schrijve forum make denk ik. Sommige schrijve alles, andere nix.
 
Waar ik steeds minder geduld mee heb is het groeiende aantal figuren hier die (vrijwel) nooit een recensie plaatsen of eventueel andere behulpzame info, maar wel de grootste mond hebben op de algemene draadjes.
Na dit stukje was ik al klaar, ik gaf je het voordeel van de twijfel met dit verhaal. Maar als je niet of nooit een recensie plaatst mag je dus niet je mening geven en rekening houden met mensen zoals jij? Daar komt het op neer, sorry hoor maar je post de hele dag door meningen en reacties, maar andermans reactie stoort je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan