Geile bui maar bekende websites offline.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een collega heeft er eentje bare volgespoten en nu is een potentiële collega onderweg
Ai. Dank voor de samenvatting trouwens. Maar het dunkt mij dat hier niet direct een verplichting uit voortkomt of wel? Niet lullig bedoeld maar waarom niet gewoon de aloude "Shaggy methode" hanteren: "it wasn't me".
Verder zal ik geen opmerkingen over bare maken want dat is een beetje achteraf een koe in de kont kijken.
 
Als de DVP er zo stellig van is overtuigd, dan DNA test laten doen...wie eist, bewijst ?...

Heb na mijn scheiding buiten het hele DVP gebeuren om contact gehad met een dame, die mij ook een keer een Predictor onder de neus hield. Mijn enige reactie was naar mijn kast lopen, de administratie erbij pakken, factuur van de uroloog erbij (niet in de basisverzekering) en klaar was DD...en de relatie ook trouwens ?
 
Dat is toch weer een tegenvaller vandaag, loop ik vanaf vanmorgen vroeg al met een brandend kruis maar kan ik geen leuke dame uitzoeken omdat Kinky en Sexjobs al de hele ochtend offline zijn. Ik mag toch hopen dat het probleem straks is opgelost voordat ik mijn jongeheer nog een rendez vous met een tissue moet laten maken.
mooie titel voor een verhaal.......Renez vous met een tisue.
 
Toen ik nog een klein ernstig neukertje was had ik het mooiste meisje van de stad. Ze was ook het meisje met het minste verstand van de stad. ?? We neukten als beesten als we bij elkaar waren en aangezien we nog thuis woonden moesten we soms wel improviseren qua neukplek. Die neukplekken zijn wel goed gekomen. Mijn domme muts las graag artikelen in glossys als "10 aanwijzingen dat hij van je houdt" of zo iets. Ze zei ooit tegen mijn moeder dat ik haar zwanger had gemaakt. Moet je tegen mijn moeder zeggen. Binnen korte tijd gaf ze toe een grapje gemaakt te hebben. Het kreng. Een week later zette ik een punt achter de relatie. Vond ze niet leuk. Ik wel! ??

Moraal van dit verhaal: Als je bare wipt, doe het dan verstandig en kom buiten klaar en niet binnen in haar. ?
 
Toen ik nog een klein ernstig neukertje was had ik het mooiste meisje van de stad. Ze was ook het meisje met het minste verstand van de stad. ?? We neukten als beesten als we bij elkaar waren en aangezien we nog thuis woonden moesten we soms wel improviseren qua neukplek. Die neukplekken zijn wel goed gekomen. Mijn domme muts las graag artikelen in glossys als "10 aanwijzingen dat hij van je houdt" of zo iets. Ze zei ooit tegen mijn moeder dat ik haar zwanger had gemaakt. Moet je tegen mijn moeder zeggen. Binnen korte tijd gaf ze toe een grapje gemaakt te hebben. Het kreng. Een week later zette ik een punt achter de relatie. Vond ze niet leuk. Ik wel! ??

Moraal van dit verhaal: Als je bare wipt, doe het dan verstandig en kom buiten klaar en niet binnen in haar. ?
Als ik nog sinterklaas gedichten nodig heb meld ik me...prachtig stukje poëzie die laatste regel...
 
Moraal van dit verhaal: Als je bare wipt, doe het dan verstandig en kom buiten klaar en niet binnen in haar.

Haha, mooie opmerking. Precies de reden waarom er zoveel ongepland nageslacht rondloopt, en 'voor het zingen de kerk uit' ook wel Russische roulette genoemd wordt.
Als je borstvoedig geeft kun je toch ook niet zwanger worden? :)
 
Toen ik nog een klein ernstig neukertje was had ik het mooiste meisje van de stad. Ze was ook het meisje met het minste verstand van de stad. ?? We neukten als beesten als we bij elkaar waren en aangezien we nog thuis woonden moesten we soms wel improviseren qua neukplek. Die neukplekken zijn wel goed gekomen. Mijn domme muts las graag artikelen in glossys als "10 aanwijzingen dat hij van je houdt" of zo iets. Ze zei ooit tegen mijn moeder dat ik haar zwanger had gemaakt. Moet je tegen mijn moeder zeggen. Binnen korte tijd gaf ze toe een grapje gemaakt te hebben. Het kreng. Een week later zette ik een punt achter de relatie. Vond ze niet leuk. Ik wel! ??

Moraal van dit verhaal: Als je bare wipt, doe het dan verstandig en kom buiten klaar en niet binnen in haar. ?
Dat heette vroeger " voor het zingen de kerk uit" en dat werkt niet altijd ?
 
Kinky en sexjobs liggen nog altijd eruit gelukkig zit ik kort bij België en Duitsland en gaat het feest daar ook na 17:00 nog door.
Maar uiteindelijk vandaag toch maar besloten onze Nederlandse clubs te sponsoren het is ook bijna december dus doe eens wat goeds he ;)
En het is voor de heren die minder kort bij de grens zitten denk ik ook de beste optie google op een sexclub bij jou in de buurt en ga langs, moet je wel snel zijn want het is inmiddels 16:56 haha
 
Door mijn mede collegas
Je kunt je voorstellen dat niet iedereen op een forum als dit met fluwelen handschoenen antwoord geeft. Als je tussen de regels doorleest, zie je ook de nodige tips voorbij komen.

Ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is en wat je relatie met de betreffende dame is, maar het terugbrengen van een potentiële zwangerschap naar één specifieke klant (tenzij jij de enige bent NZC'er bent) lijkt vergezocht. In deze betreffende casus kun je natuurlijk altijd een DNA test laten uitvoeren om zeker te weten dat jij het daadwerkelijk bent geweest.

Overigens in dit topic wordt je naar mijn menig niet gepest. Echt pesten gaat vele malen verder (tenzij er posts verwijderd zijn die voor mij niet leesbaar zijn).
 
Je kunt je voorstellen dat niet iedereen op een forum als dit met fluwelen handschoenen antwoord geeft. Als je tussen de regels doorleest, zie je ook de nodige tips voorbij komen.

Ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is en wat je relatie met de betreffende dame is, maar het terugbrengen van een potentiële zwangerschap naar één specifieke klant (tenzij jij de enige bent NZC'er bent) lijkt vergezocht. In deze betreffende casus kun je natuurlijk altijd een DNA test laten uitvoeren om zeker te weten dat jij het daadwerkelijk bent geweest.

Overigens in dit topic wordt je naar mijn menig niet gepest. Echt pesten gaat vele malen verder (tenzij er posts verwijderd zijn die voor mij niet leesbaar zijn).
Ik en een andere man hebben al vol gepompt, de rest van de klanten komen blijkbaar niet in haar doos
 
Ik had zelf de suggestie gedaan voor aangifte. Indien je gechanteerd wordt...lijkt me dat een strafbaar feit...en ja, het is lullig om voor zoiets naar de popo te moeten....maar vele malen minder lullig dan straks financieel te worden uitgekleed...of zie ik het wellicht verkeerd?
 
Maar even terugkomend op het topic.. ik betaal me blauw voor credits op beide sites en dan ligt ze de hele dag plat!
Fijn dat ik vandaag vrij was, want mijn telefoons gaan de hele dag niet af.

Sexjobs zie ik trouwens weer online staan inmiddels, kinky doet nog steeds niets.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan