Geile bui maar bekende websites offline.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@JokePrive Ben accountant geweest van diverse dames, maar ik zal geen rekensommetje maken, anders staat de belastingdienst morgen voor de deur!
Veel succes met je business
Ik heb anders een prima accountant, die precies weet hoe of wat in de branche. Daar stuur ik al jaren mijn administratie heen. Onder de optin-in regeling kan je geen kosten declareren, aangezien dat er iets in verwerkt wordt. Weet ik het ?
Als zzp kan ik al mijn kosten in mijn boekhouding doen, als optin-in dus niets.

De belastingdienst heb ik al 3x op bezoek gehad, zedenpolitie 2x thuis, 2x in een locatie en de 'uitstapvrouwtjes' zijn niet meer te tellen op 2 handen.

Dus na jou berekening zullen ze vast niet gaan langskomen, want hou het elke dag keurig bij ?
 
Doe je best Joke en houd je bij je eigen vak. ik heb geen uitleg van je nodig. Het enigste wat ik vind dat je wel flink zeurt over je kosten,(zie eerste bericht) die in geen verhouding staan met je verdiensten, de verdiensten die ik je zeker gun.
Ik weet dat ik nooit gelijk krijg van jou, is vrouwelijk, want dat keeg ik van mijn ex-vrouw ook niet :ROFLMAO: .

En nogmaals (gemeend) veel suc6 met business ?
 
Laatst bewerkt:
Doe je best Joke en houd je bij je eigen vak. ik heb geen uitleg van je nodig. Ik vind alleen dat je wel flink zeurt, over dat je vak zo weinig opbrengt door de grote kosten
Mwoah ik wil ook wel gaan zeuren dat de kosten steeds verder oplopen en dat de inkomsten achterblijven. Speelt bij de meeste mensen wel denk ik zo.
 
Doe je best Joke en houd je bij je eigen vak. ik heb geen uitleg van je nodig. Het enigste wat ik vind dat je wel flink zeurt over je kosten,(zie eerste bericht) die in geen verhouding staat met je verdiensten, de verdiensten die ik je zeker gun.
Ik weet dat ik nooit gelijk krijg van jou, is vrouwelijk, want keeg ik van mijn ex-vrouw ook niet.

En nogmaals (gemeend) veel suc6 met business ?
In veel beroepen heb je kleine marges.
Bijvoorbeeld slachtkuikens. Je krijgt 4.50€ voor n slachtkip en je hebt 4.40€ kosten. Houd je 10 cent over dus alles moet kloppen. Ik heb het idee dat verhouding kosten/ baten voor de sexwerker stuk beter ligt. Vrij weinig input
 
Hoezo zou jij een rekensommetje voor mij maken? Je hebt geen idee wat ik verdien en mijn kosten zijn tegenwoordig ook niet meer aftrekbaar ?

Overigens ben ik een vrouw, die zeuren altijd ( alhoewel mannen tegenwoordig het een stuk beter doen ), maar wil mijn reactie niet echt zeuren noemen.
Hier op dit forum doen "wij mannen" dat veel beter ?
 
Dat is toch weer een tegenvaller vandaag, loop ik vanaf vanmorgen vroeg al met een brandend kruis maar kan ik geen leuke dame uitzoeken omdat Kinky en Sexjobs al de hele ochtend offline zijn. Ik mag toch hopen dat het probleem straks is opgelost voordat ik mijn jongeheer nog een rendez vous met een tissue moet laten maken.
Geduld is een schone zaak?
 
Ome aad 20 jaar geleden hadden we allemaal onze vaste adresjes....De buitenlandse invasie moest nog opgang komen
Achter de ramen zitten er nog genoeg hoor en als je privéhuizen googled met dan de stad erbij die het dichtst bij je in de buurt zit krijg je toch ook wel genoeg aanbevelingen?
Het aanbod is misschien niet zo overweldigend als op Kinky maar je hebt er toch ook maar één nodig?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan