Geile bui maar bekende websites offline.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het cafe of de voetbalkantine hoorde je wel eens een adres je
De Telegraaf en AlgemeenDagblad en huis aan huis bladen stonden er vol mee.
En je kon fotoboek bekijken bij bepaalde lieden , dan kreeg je voor 20 gulden haar telefoonnummer
Inderdaad het AD had vroeger een speciale rubriek hiervoor , allemaal vage advertentietjes die in een paar regeltjes 6 dames van 18 tot 36 jaar beloofden op een adres in een achterstandswijk in Rotterdam alleen in de Dordtselaan zaten er geloof ik al een stuk of vijf
Als je binnen kwam zaten er twee en de jongste was 45 , dus wat dat aangaat is er nog weinig veranderd
 
Inderdaad het AD had vroeger een speciale rubriek hiervoor , allemaal vage advertentietjes die in een paar regeltjes 6 dames van 18 tot 36 jaar beloofden op een adres in een achterstandswijk in Rotterdam alleen in de Dordtselaan zaten er geloof ik al een stuk of vijf
Als je binnen kwam zaten er twee en de jongste was 45 , dus wat dat aangaat is er nog weinig veranderd
Maar minder fake , want zon advertentie kostte goed geld
 
Maar minder fake , want zon advertentie kostte goed geld
Er zat in ieder geval altijd wel minstens één dame ja , foto's werden uiteraard niet geplaatst dus daar konden ze ook niet mee rommelen , maar het was altijd weer een verassing wat je aantrof en dat maakte het wel spannend ook
Het verschil is dat ik als twintiger niet moest denken aan seks met een vrouw van 40 terwijl ik dat nu een lekker jong ding vind
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan